تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/03/05 - 09:50
کد خبر: 200562

در راستای عدم حضور استاندار همدان در جمع دانشجویان؛

استانداری همدان در بیانیه‌ای جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی سینا را تهدید کرد

استانداری همدان با انتشار بیانیه‌ای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا را تهدیدکرد و مطالبه این تشکل مبنی بر حضور استاندار در دانشگاه را حاصل تحریکات خارجی دانست.

خبرنامه دانشجویان ایران: استانداری همدان با انتشار بیانیه‌ای جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا را تهدید کرد و مطالبه این تشکل مبنی بر حضور استاندار در دانشگاه را حاصل تحریکات خارجی دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، متن کامل توضیحات اداره کل روابط عمومی استانداری همدان بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در پی حرکت نامناسب جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا مبنی بر تنظیم و اهدای لوحی غیرمنصفانه به استاندار همدان و باز نشر آن در برخی خبرگزاری ها و فضای مجازی که احتمالاً و ان شاء الله از کم اطلاعی این تشکل دانشجویی بوده، لازم می داند به منظور تنویر افکار عمومی بویژه جامعه پویا و هوشیار دانشجویی و دانشگاهی موارد ذیل را اعلام کند.

به دنبال درخواست جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا مبنی بر دیدار و گفتگو با استاندار همدان ، و موافقت مهندس نیکبخت، مقرر شد این دیدار در محل استانداری برگزار گردد و موضوع به تشکل یاد شده اعلام شد؛ اما مطالبه دوستان، حضور استاندار در محل دانشگاه بود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده مقرر شد این دیدار در تاریخ ششم خرداد ماه در محل دانشگاه بو علی سینا برگزار گردد و مراتب به ریاست دانشگاه بوعلی اعلام شد.

اما جناب آقای دکتر غلامی، رئیس دانشگاه بوعلی بیان داشت:‌ در تاریخ یاد شده در مأموریت خارج از کشور به سر می برد و تقاضا کرد که برنامه دیدار به زمان دیگری موکول شود تا وی بتواند در جلسه دیدار حضور یابند که مورد موافقت استاندار قرار گرفت و قرار شد تاریخ پیشنهادی از سوی ریاست دانشگاه بوعلی به استانداری اعلام شود؛ اما متاسفانه دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا حتی به خود زحمت نداده که علت عدم حضور استاندار را جویا شود و به همین دلیل با قضاوت عجولانه و شاید تحریکات صورت گرفته در خارج از دانشگاه که خلاف مشی جنبش دانشجویی است، اقدام به این حرکت مذموم و باز نشر آن در فضای مجازی کرده است.

علی ایحال با توجه به شرایط پیش آمده، انجام دیدار فوق باید مورد مداقه بیشتری قرار گیرد و امیدواریم خداوند متعال به همه ما سعه صدر، شکیبایی و عدالت در قضاوت عنایت فرماید.

بدیهی است حق هر گونه پیگیری حقوقی را برای خود محفوظ دانسته، به منظور آگاهی افکار عمومی فرازی از فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب در دیدار با دانشجویان دانشگاه امام حسین (ع) را یادآوری می نماید: "بنده می بینم گاهی اوقات یک جماعتی، یک افرادی، جوان های احتمالاً صالح و مؤمنی با یک کسی مخالفند یا با یک جلسه‌ای مخالفند، بنا می کنند هیاهو کردن و جنجال کردن و شعار دادن؛ بنده با این کارها موافق نیستم. این هیچ فایده‌ای ندارد، فایده در تبیین است، فایده در کار درست است، در کار هوشمندانه است"

و السلام

اداره کل روابط عمومی استانداری همدان

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top