تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/03/05 - 23:25
کد خبر: 200634

آیت‌الله نوری همدانی: فضای دوقطبی در کشور شکسته شود

یکی از مراجع تقلید گفت: دشمن در صدد ایجاد فضای دوقطبی در کشور است در حالی که همه باید بدانند که نظام اسلامی بر پایه اراده رهبری استوار است.

خبرنامه دانشجویان ایران: آیت‌الله حسین نوری‌همدانی عصر امروز در دیدار با مدیران هیأت رزمندگان کشور، با بیان اینکه کار مسؤولان هیأت‌های کار بسیار مقدس، تاثیرگذار و سازنده است، اظهار کرد: ما در حال جنگ نرم هستیم، در گذشته جنگ گرم بود، مسلمانان همیشه باید بدانند در حال جنگ هستند و دشمن همواره در حال توطئه است.

وی ادامه داد: دشمن یک روز با تهاجم نظامی و یک روز با تهاجم غیر نظامی از جمله اقتصادی، فرهنگی و... همواره درصدد ضربه زدن به مسلمانان هستند.

این مرجع تقلید با بیان اینکه برای هر مبارزه و جنگی تجهیزاتی لازم است، تصریح کرد: باید بدانید دشمن چه رکنی از ارکان اسلام را هدف قرار داده و سپس برای مقابله با این هجوم برنامه ریزی کنید.

وی با بیان اینکه ایمان و اعتقاد مردم هدف تهاجم دشمن است، خاطرنشان کرد: دشمن سعی دارد باورهای دینی مردم را متزلزل کند و اعتقادات مردم را سست کند.

آیت‌الله نوری‌همدانی با اشاره به بشارت قرآن کریم به مومنان در خصوص پیروزی بر مستکبران تصریح کرد: نخستین ابزار جنگ نرم این است که دلایل و براهینی داشته باشید که روز به روز ایمان و اعتقاد و باورهای دینی مردم را قوت ببخشید.

وی با تاکید بر اینکه تأثیر جنگ نرم از جنگ سخت بیشتر است، گفت: شما با تاسی به ایمان و باور دینی یقین برای مبارزه با دشمن را در مردم ایجاد کنید.

این مرجع تقلید علم را از ابزار دیگر در مقابله با توطئه دشمن دانست و افزود: برای مقابله با حربه‌های دشمن نیازمند دانش و علم در زمینه‌های مختلف است.

وی با اشاره به استقرار نظام اسلامی ولایی بر کشور خاطرنشان کرد: مدت‌ها کشور ما زیر سلطه سلاطین و مستکبران بوده اما امروز نظام ولایی قدرتمندی در کشور به وجود آمده و نقشه دشمن امروز این است که با تبلیغ اسلام‌هراسی و شیعه‌هراسی این جبهه را سست کند.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر ضرورت وحدت و اتحاد میان مسلمانان گفت: دشمن همواره در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان است، امروز در کشور ما هم سعی می‌شود حکومت را دو قطبی نشان دهند و تلاش ما باید این باشد که این فضا را بشکنیم و بر این تاکید کنیم که کشور بر اراده رهبری استوار است.

وی با بیان اینکه باید همواره اقتدار در مقابل دشمن حفظ شود، تصریح کرد: باید خشم مقدس در دل ما موج زند و در مقابل دشمن همواره قدرتمند باشیم.

این مرجع تقلید با تاکید بر زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه، گفت: در مجالس مذهبی شعائر اسلام انقلابی باید به مردم نشان داده شود و روضه‌ها و مرثیه‌ها باید در راستای انتشار اسلام انقلابی باشد.

وی حفظ بصیرت در جامعه را امری ضروری عنوان کرد و افزود: قرن‌ها سعی کردند بصیرت را از مردم بگیرند و بگویند در اسلام دین از سیاست جداست، اما شما باید اسلام ناب محمدی را در جامعه گسترش دهید و به مردم معرفی کنید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top