تاریخ انتشار: دوشنبه 1395/03/10 - 11:58
کد خبر: 200976

گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»از اکران فیلم در روزهای پایان ترم دانشگاه

همه اکران‌های دقیقه 90 تشکل‌های دانشجویی +پوستر

همه اکران‌های دقیقه 90 تشکل‌های دانشجویی +پوستر

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

خبرنامه دانشجویان ایران: در روزهای پایان ترم دانشگاه ها، دانشجویان حال و هوای غیر درسی نیز دارند که می توان به انتخابات های تشکل های صنفی، فرهنگی، سیاسی دانشجویی، اکران فیلم و کرسی های آزاد اندیشی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ اکران فیلم یکی از برنامه هایی است که در روزهای پایان ترم بسیار مورد استقبال دانشجویان واقع می گردد خصوصا اگر این فیلم ها به حضور عوامل فیلم نیز همراه گردد.

دانشگاه صنعتی شریف با اکران «سیانور» و دعوت از عوامل فیلم، دانشجویان استقبال چشمگیری از این برنامه داشتند که تصاویر آن در ادامه قرار دارد.

 همچنین اکران خصوصی فیلم سینمایی «آآآآدت نمی‌کنیم» با همکاری دانشگاه صنعتی شریف پردیس بین‌الملل تهران وگروه سینما پردیس شریف با حضور ابراهیم ابراهیمیان کارگردان، سارا سلطانی نویسنده،کامیاب امین عشایری طراح صحنه و لباس و دیگر عوامل این فیلم برگزار شد.

این مراسم که با استقبال دانشجویان مواجه شد، پس از اکران فیلم، جلسه نقد و بررسی با حضور کارگردان و دیگر عوامل فیلم برگزار و به سوالات دانشجویان و حضار پاسخ داده شد.

از حواشی این مراسم می‌توان به مکالمه تلفنی ساره بیات با دانشجویان به صورت عمومی اشاره کرد که پس از عذرخواهی بابت عدم حضور در دانشگاه به دلیل مشغله کاری، دانشجویان دانشگاه شریف را افتخار ایران زمین خطاب کرد و گفت حضور گرمشان در این مراسمها باعث پیشرفت هنر این مرز و بوم می‌شود.

اکران دانشجویی فیلم سینمایی«آآآآدت نمی‌کنیم» در تالار فردوسی دانشگاه تهران نیز برای چندمین بار در دانشگاه تهران صورت گرفت.

دانشگاه فرهنگیان گیلان، فیلم داستانی «هنگامه» با موضوع مدافعان حرم را در سالن همایش پردیس بنت الهدی صدر رشت شهراکران کرد. همچنین دانشگاه امام صادق (علیه السلام) نیز این فیلم کوتاه را با حضور محمد صادق کوشکی، محمود سالاری از منتقدان و اساتید دانشگاه برگزار شد.

«هنگامه»، اولین فیلم داستانی درباره موضوع مدافعان حرم به کارگردانی امیر داسارگر و تهیه کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و امین ایمانی و سوگل طهماسبی نیز در آن نقش ایفا کردند. «هنگامه»، فانوس ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار در بخش داستانی و همچنین بازیگر نقش اول زن را نیز دریافت کرده است.

در خلاصه این فیلم آمده است: هنگامه همسر حامد، روزهای آخر امتحانات خود را پشت سر می‌گذارد و اوضاع روحی خوبی ندارد. شهادت یکی از دوستان خانوادگی آنها، برنامه‌های حامد را تغییر می‌دهد. حالا حامد برای هنگامه خبر مهمی دارد...

دانشگاه آزاد رشت هم از این قافله جا نماند با پخش فیلم سینمایی «رسوایی ۲» ششمین ساخته مسعود ده نمکی کام دانشجویان این دانشگاه را شیرین کرد.

این فیلم که ادامه «رسوایی ١» است، داستانی را چند سال بعد از اتفاقات سری اول در یک شهر فرضی روایت می کند.

اکران فیلم «ابد و یک روز» در دانشگاه حکیم سبزواری نیز برگزار شد.

اما آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا نیز در دانشگاه ها بسیار مورد توجه قرار گرفت به طوری در بعضی دانشگاه ها حتی دوبار هم پخش می شد.

دومین اکران دانشگاهی فیلم «بادیگار» در دانشگاه های استان تهران در دانشگاه آزاد شهرقدس انجام میشود.

بعد از استقبال خوب مردمی از فیلم سینمایی بادیگارد در جشنواره فیلم فجر، مجموعه های دانشگاهی اقدام به اکران این اثر در دانشگاه ها کردند.

اولین اکران دانشگاهی فیلم بادیگارد در دانشگاه های استان تهران در دانشگاه آزاد اسلامشهر شد که با استقبال خوب دانشجویان همراه بود و دومین اکران آن، دانشجویان دانشگاه آزادشهرقدس هم به تماشای این فیلم ارزشی نشاند.

این فیلم در محل سالن دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه در دو سانس ویژه دانشجویان، اساتید و کارکنان واحدهای مختلف دانشگاه به تعداد بیش از 500 نفر اکران  شد.

موضوع عمده فیلم درباره بادیگاردی است به نام «حیدر» که وظیفه حفاظت از مسئولان بلندپایه کشور را برعهده دارد. نقش این شخصیت را پرویز پرستویی بازی می‌کند. حیدر شخصیت آرمانگرایی است که مسائلی را در کارش می‌بیند و این مسائل او را نسبت به کارش دچار تضاد و شک و تردید می‌کند و تمامی داستان این فیلم حول این محور به نمایش گذاشته می شود


دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان نیزقرار است به تماشای « مستند  A157» بروند.

اکران فیلم «لاکپشتها هم پرواز می کنند» در دانشگاه شیراز نیز فردا برگزار می شود.

فیلم سینمایی «ایستاده در غبار» را دانشگاه علوم پزشکی همدان ارکان کرد.

ایستاده در غبار فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدحسین مهدویان و تهیه‌کنندگی حبیب‌الله والی‌نژاد محصول سال گذشته است. این فیلم برای حضور در بخش نگاه نو سی و چهارمین دوره جشنواره فیلم فجر انتخاب شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top