تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/04/10 - 12:44
کد خبر: 203582

دعوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز برای حضور مردم در روز قدس

یکی از هنرهای ناب حضرت امام(ره) طراحی شیوه های موثر و دقیق مبارزاتی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: یکی از هنرهای ناب حضرت امام(ره) طراحی شیوه های موثر و دقیق مبارزاتی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ محند طاهری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: یکی از این طراحی های ناب، اعلام روز جهانی قدس به منظور حمایت از جریان مستضعف و مظلوم اسلامی در برابر غده سرطانی یعنی اسرائیل غاصب است.

شاید امروز با گذشت سه دهه و با توجه به مناسبات این روزهای منطقه بیش از هر زمان دیگری عمق اهمیت طراحی روز قدس را دریابیم.

طاهری ادامه داد: بر کسی پوشیده نیست که امروز دستگاه استکبار بدون دخالت آشکار، جنگ خونین بین مسلمان ها را راه انداخته است و مسلمانان را به خودشان مشغول ساخته است و این بیم وجود دارد که در غفلت مسلمین، روز به روز غده سرطانی اسرائیل رشد بیشتری نماید و یک آن به خود آییم که در بلاد اسلامی طرح های صهیونیستی نمایان شده و اهداف شوم آنان محقق شده است.

هنر طراحی امام این جا معلوم می شود که هر سال با همه اتفاقاتی که در منطقه و جهان رخ می دهد همگان را متوجه مسئله بسیار مهم آرمان فلسطین و قدس شریف می کند تا غفلت و بی توجهی نسبت به این اصل مهم رخ ندهد.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز گفت: امسال نیز با توجه به نقشه های شوم استکبار و تلاش آنان برای به حاشیه راندن مسئله فلسطین، نقش حضور مردم سراسر جهان در راهپیمایی روز قدس پر رنگ تر و مهم تر است.

مسلمین جهان در این اعلام موضع جهانی می توانند نشان دهند که در هر مختصات زمانی و مکانی و علی رغم همه مشکلاتی که امروز گریبان گیر جهان اسلام است، باز آرمان فلسطین و قدس شریف را فراموش نمی کنند و با همه وجود این آرمان مهم را دنبال می نمایند.

از طرفی در بعد داخلی نیز این مسئله بسیار حائز اهمیت است. پر واضح است که انجام مذاکرات و بستن تعهدات نباید هیچ گونه خللی در بیان و دفاع از آرمان های نظام اسلامی از جمله مسئله فلسطین ایجاد نماید.

دولت محترم باید بداند که جمهوری اسلامی علم دار مبارزه با جریان استکبار است و همین مسئله باعث شده است که ملت های آزادی خواه جهانی خصوصاً مسلمانان مظلوم جهان با اعتماد کافی نسبت به جمهوری اسلامی حول این محور جمع شوند.

مبادا اعلام مواضع دولت محترم اندک آسیبی به این اعتماد بزند که اگر این چنین شد خسارت جبران ناپذیری در روند کلی نظام ایجاد می شود.

مردم عزیز ایران نیز با توجه به این شرایط خاص زمانی لازم است با حضور حماسی نقش تاریخی خود را در حمایت از آرمان فلسطین و قدس شریف ایفا نمایند.

به فرموده حضرت امام(ره) روز قدس روز احیای اسلام است؛ لذا این روز مهم می تواند وحدت بخش بین همه مسلمین و همه جریانات سیاسی داخل کشور برای دفاع از اسلام عزیز باشد.

محند طاهری دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
هشدار به زائران حج عمره
رشد یک‌هزار واحدی شاخص بورس
«س.ق» زن بازیگر ایرانی است که تتلو در اعترافاتش از او نام برد
سفارش امام رضا(ع) به شیعیان از زبان حضرت عبدالعظیم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top