تاریخ انتشار: 01 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2041

حداد عادل : کهریزک غرض ورزی بود.

اکنون باید مراقب باشیم تا مثلا این ماجرا که 3 نفر در کهریزک مرده‌اند به مساله اصلی تبدیل نشود، چون عده‌ای دوست دارند ماجرا اینگونه دنبال شود، یعنی می‌خواهند جای متن و حاشیه را در این ماجرا عوض کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران:رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: باید مراقب باشیم چون عده‌ای می‌خواهند جای متن و حاشیه را در اتفاقات اخیر تغییر دهند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازفارس، غلامعلی حدادعادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در حاشیه یک گردهمایی دانشجویی در پاسخ به سوال یکی دانشجویان در خصوص حوادث بعد از انتخابات اظهار داشت: آن اتفاقی که در کهریزک رخ داد یا بر اثر بی توجهی و اشتباه بود و یا حتی ممکن است در آن غرض‌وزری و برنامه از پیش تعیین شده موثر بوده باشد که باید در جای خود به آن رسیدگی شود و عاملان آن مجازات شوند، اما نباید اصل این کار گسترده‌ای که انجام شد را فراموش کرد.

وی افزود: اکنون باید مراقب باشیم تا مثلا این ماجرا که 3 نفر در کهریزک مرده‌اند به مساله اصلی تبدیل نشود، چون عده‌ای دوست دارند ماجرا اینگونه دنبال شود، یعنی می‌خواهند جای متن و حاشیه را در این ماجرا عوض کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص شبهاتی که اخیرا از سوی نوری‌زاد در خصوص رهبری مطرح شده است، خاطرنشان کرد: همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند شرایط کنونی زمان امتحان است، مگر ایشان چه گفته و یا چه خواسته اند؟ رهبری فرمودند که اگر در انتخابات تقلب شده بیایید ثابت کنید، بنده ضامن هستم که رسیدگی کنم که حرفی از این منصفانه‌تر وجود ندارد.

حدادعادل در ادامه تاکید کرد: این انقلاب دشمنانی دارد که از ابتدای انقلاب مشغول برنامه‌ریزی علیه آن هستند، مشابه این اتفاقات اخیر نیز از ابتدای انقلاب سابقه و ریشه دارد، یعنی از همان روز اولی که ایشان به رهبری منصوب شدند عده‌ای از حضرات مترصد فرصتی بودند که به این جایگاه ضربه بزنند که پرونده‌هایشان نیز موجود است، اما مقام معظم رهبری برای اینکه به وحدت نیروها لطمه‌ای نخورد با آنها مدارا کردند.

وی با ابراز تاسف از مواضع نوری‌زاد خاطرنشان کرد: کسی در این زمینه که گروه‌هایی در مخالفت با اصل انقلاب مشغول فعالیت هستند شک ندارد، اما باید توجه داشت که بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری امروز، روز امتحان نخبگان است که اگر مردود شوند سقوط خواهند کرد و در این شرایط باید به خدا پناه برد.

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس در پاسخ به سوالی دیگر در خصوص انتصاب محمدرضا رحیمی به عنوان معاون اول رئیس جمهور اظهار داشت: انتخاب معاون اول از اختیارات رئیس جمهور است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
دستور رئیس قوه قضاییه برای تحکیم آرامش
واکنش چین به عضویت فلسطین در سازمان ملل
دریافت ۱۰۰ هزار تتر برای فروش سوالات کنکور
هشدار به اسرائیل: خطا کردید و زلزله شد
هشدار نارنجی طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
طرح حمله اسرائیل علیه ایران اینگونه تصویب شد
معاون رئیس جمهور اسبق درگذشت +جزئیات
آقای بهجت می‌گفت این ذکر کیمیاست +فیلم
پژمان درستکار برترین مربی سال کشتی آسیا شد
حملات فسفری صهیونیست‌ها به جنوب لبنان +فیلم
قطار ملی ساخت ایران به‌زودی وارد مترو خواهد شد
وضعیت آخرالزمانی خیابان‌های دبی بعد از سیل +فیلم
سفر رئیس جمهور به استان سمنان
بن گویر خواستار اعدام زندانیان فلسطینی شد
ماجرای بامزه رحیم پور از تحقیر آمریکا +فیلم
شلیک پرسپولیس به ۳‌هدف با یک تیر!
برخورد محترمانه پلیس با یک خانم +فیلم
گریه شرور دو ریالی در لحظه دستگیری +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top