تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/04/24 - 18:22
کد خبر: 204592

اولین ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ گردشگری برگزار می‌شود

اولین ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ گردشگری برگزار می‌شود

«هاکاتوریسم» یک مسابقه برنامه‌نویسی وب و موبایل است که با هدف پوشش‌دهی خلاهای موجود در در حوزه گردش‌گری برگزار می‌شود. هاکاتوریسم به عنوان اولین ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در صنعت گردش‌گری است که با حضور 20 تیم در تاریخ ۲۵ لغایت۲۷ مردادماه ۱۳۹۵ در محل «پارک علم و فناوری شهر رشت» واقع در استان گیلان برگزار خواهد شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: «هاکاتوریسم» یک مسابقه برنامه‌نویسی وب و موبایل است که با هدف پوشش‌دهی خلاهای موجود در در حوزه گردش‌گری برگزار می‌شود. هاکاتوریسم به عنوان اولین ماراتن برنامه‌نویسی وب و موبایل در صنعت گردش‌گری است که با حضور 20 تیم در تاریخ ۲۵ لغایت۲۷ مردادماه ۱۳۹۵ در محل «پارک علم و فناوری شهر رشت» واقع در استان گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ «هاکاتوریسم» رویداد سه روزه‌ای است که در محل «پارک علم و فناوری  شهر رشت» و با شعار «سه شبانه‌روز بدون خواب و آسایش بر روی چالش‌ خود کار کنید» برگزار می‌شود. تیم‌ها در روز اول با چالش‌های خود آشنا شده و به کمک مربیان به ارائه‌ راه‌حل‌هایی برای این چالش‌ها می‌پردازند. مربیان حاضر در رویداد، باتوجه به خروجی کار تیم‌ها و پارامتر‌های ارزیابی که از قبل در اختیارشان قرار داده شده است، تیم‌ها را برای ارائه نهایی محصولشان در برابر داوران انتخاب می‌کنند.

پلتفرم و زبان برنامه‌نویسی
تمامی تیم‌ها و افرادی که توانایی ایده‌پردازی، طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی بر بستر وب و گوشی‌های هوشمند اندرویدی و iOS را دارند، می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. به این معنی که با هریک از زبان‌های برنامه‌نویسی و هر پایگاه‌داده‌ای که مسلط باشند و بتوان با آن برنامه‌ای را تحت شرایط این رویداد نوشت، می‌توانند در هاکاتوریسم شرکت کنند، اما توجه داشته باشند که در نهایت خروجی آن‌ها مورد ارزیابی داوران قرار می‌گیرد.

انتخاب چالش‌ها
برگزارکنندگان طی جلسه‌ای که با متخصصین گردش‌گری و کمیته علمی دارند، ۵ چالش اصلی و مهم در حوزه گردش‌گری را شناسایی و در روز رویداد (چهارشنبه) این چالش ها به تیم‌ها اعلام می‌شود و تیم‌ها بنا بر انتخاب خود می‌توانند بر روی یک چالش کار کنند.

شایان ذکر است که مراسم اختتامیه در روز 27 مردادماه ساعت ۱۷ آغاز می‌شود و تیم‌های راه یافته به مرحله نهایی، محصول خود را در برابر دید و قضاوت داوران خواهند گذاشت. برای کسب اطلاعات بیشتری چون ثبت‌نام تیم‌ها، زمان‌بندی، ‌معرفی داوران، مربیان، شاخص‌های داوری و خبرهای آتی، به وب‌سایت رسمی «هاکاتوریسم» مراجعه شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سخنگوی پنتاگون: ما خواهان تشدید تنش‌ها نیستیم
تعیین ظرفیت ۶۰۰ نفری در دوره فلوشیپ پزشکی سال ۱۴۰۳
کیفیت هوای تهران قابل قبول است
مهلت ارسال ایده به ششمین دوره رویداد «از ایده تا بازار» تمدید شد
تمدید مهلت ثبت نام آزمون EPT اردیبهشت ۱۴۰۳ دانشگاه آزاد
رگبار باران و باد شدید در ۹ استان
بالاخره چند موشک ایران به اسرائیل اصابت کرد؟
این برنامه جدید، رقیب تازه اینستاگرام است
ائتلاف چند کشور علیه ایران
پاسخ مثبت ۲مربی سرشناس به قلعه نویی
مسلخ ۵ ساعته برای بازیکن پرسپولیس
حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
انفجار فوتبالی در مونیخ و منچستر
مربی برزیلی از برزیل ایران خاطره خوب دارد
خوش‌آمدگوییِ مادر ۲ شهید سمنانی به رئیسی +فیلم
رئیس جمهور در بدو ورود به سمنان چه گفت؟ +فیلم
تهران رکورددار چند قلوزایی
تسلیحات استفاده شده در عملیات وعده صادق +فیلم
علی باقری: ایران نشان داد ضامن امنیت منطقه است
فواید بی‌نظیر ریواس
به آمریکا گفتیم کاری به شما نداریم و هدف اسرائیل است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top