تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/05/03 - 19:00
کد خبر: 205449

امیررضا بشیری

فیش نجومی شهید رضایی‌نژاد!

فیش نجومی شهید رضایی‌نژاد!

و در آخر چشم به انتظار اجرای فرامین رهبری توسط مسئولان مربوطه در جهت بازگرداندن دریافت های نامشروع و مجازات افراد خاطی هستیم وامیدواریم با گذشت زمان این مسئله مهم فراموش نشود.

خبرنامه دانشجویان ایران: امیررضا بشیری*// 5 سال پیش در چنین روزهایی بود که خبر تلخ ترور ناجوانمردانه "شهید داریوش رضائی نژاد" مقابل دیدگان همسر و دخترخردسالش را شنیدیم. در آن برهه چندین ترور دانشمندان هسته ای مردم ایران را در بهت و ناراحتی و انزجار نسبت به عوامل ترور برده بود.

بعد از آن حادثه بود که "آرمیتا" را شناختیم. خبرهایی شنیدیم که دانشجویان زیادی درخواست تغییر رشته خود به رشته های حوزه هسته ای را داده بودند تا به زعم خود بتوانند ادامه دهنده  راه و منتقم خون عزیزان شهیدمان باشند. آری...این انقلاب در طول عمر خود حوادث تلخ زیادی را گذرانده است و افراد زیادی از همه چیز خود برای آن گذشتند. مثال ملموسش همین شهدای مدافع حرم عزیزمان که تا چندروز پیش درکنار خانواده و فرزندشان زندگی می‌کردند اما اعتقادات و دغدغه هایشان نگذاشت که دست روی دست بگذارند و رفتند و شهید شدند و "آرمیتا"های دیگری را به این انقلاب معرفی کردند...

این روزها هم خبرهای تلخی به گوشمان رسید، اما این کجا و آن کجا...خبرهایی که حاکی از فاش شدن حقوق های نجومی و نامشروع داشت.

مبالغی که وقتی به گوش مردم می‌رسید درابتدا  باعث تعجب و سپس  نارضایتی و عصبانیت آنها می‌شد که البته حق با آنها بود و درمرحله بعد باعث کاهش اعتماد نسبت به نظام اسلامی می‌شد. همان مطلبی که رهبری هم بیان فرمودند و آن را " فاجعه " خواندند.

به راستی چگونه است که عده ای با این همه ادعای دینداری و ظاهر موجه!!! (شما در فیش‌های حقوقی نجومی دیدید که برخی مسئولان با ته‌ریش، یقه بسته، سه انگشتر عقیق و کمی هم داغ مهر بر پیشانی بودند که حقوق‌های نجومی می‌گرفتند. این همان اسلام اشرافی است که امام(ره) به آن اشاره کردند.)1 آنقدر راحت حاضرند پول بیت المال را به جیب بزنند ولی در همان زمان حقوق کارگران خود را به دلیل کمبود بودجه!!! نمی‌دهند. انقدر راحت می توانند برای هوا و هوس خود و با هزار توجیه واهی  بیت المال مسلمین را چپاول کنند و عده ای در انتظار گرفتن چند میلیون وام ناچیز  سال ها در انتظار بمانند؟؟!! عده ای برای تامین غذای روزمره خود مشکل دارند اما فلان مدیر دولتی نهار اشرافی میل می کند!!! عده ای برای عدم توانایی تامین هزینه درمان شاهد پرپرشدن عزیزانشان هستند و عده ای... به راستی آه از نهاد آدمی برمی‌خیزد وقتی به این مسائل فکر می‌کند. به گمانم بعضی آقایان از شعارهای اقتصادی این سال ها فقط متوجه شده اند که اقتصاد و پول مهم است! و باید حساب های بانکی خود و فرزندانشان را هرروز پرتر کنند و حساب های بانکی مردم هرروز خالی تر شود! و به راستی چرا در طی این سال ها نهادی از این اتفاق زشت آگاه نشده است و اگر شده است که باید می‌شده ؛ جلوی مفت خوری آقایان را نگرفته است تا  این چنین آبروی نظام اسلامی را به سخره نگیرند؟؟

به راستی چه فاصله بی نهایتی است بین امثال رضائی نژادها و مدافعان حرم با این مدیران به گمان خود انقلابی!!! آرمان آنها حفظ و پیشرفت انقلاب هرچند اگر مجبور باشند از همه چیز خود در آن راه بگذرند و آرمان عده ای دیگر پول و مقام و هوا و هوس هرچند به قیمت از دست رفتن دین واخرتشان باشد... فیش نجومی دسته ای شهادت است و فیش نجومی عده ای 50 میلیون  پول!

و در آخر چشم به انتظار اجرای فرامین رهبری توسط مسئولان مربوطه در جهت بازگرداندن دریافت های نامشروع و مجازات افراد خاطی هستیم وامیدواریم با گذشت زمان این مسئله مهم فراموش نشود.

1-  رحیم پورازغذی؛ 30 تیرماه 1395

* دبیر انجمن اسلامی داتشجویان دانشگاه یزد

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد +عکس
وقتی ابتکار یک کارگر برای دریافت انگشتر از رهبر انقلاب جواب می‌دهد! +فیلم
پخت نان کامل باید مجدداً در روستاهای کشور احیا شود/ اقدامات شورای عالی سلامت و امنیت غذایی با وضعیت مطلوب فاصله زیادی دارد
رهبرانقلاب: امنیت شغلی کارگر از وظایف مسئولین است +فیلم
استعفای بالاترین مقام نظامی صهیونیست‌ها +فیلم
آمریکا: مذاکره مستقیم برجامی با ایران نداریم
مثال جالب رهبرانقلاب درمورد پیشرفت +فیلم
دستگیری ۱۸ شیاد کنکوری
AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
بیش از ۸ هزار عضو هیات علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
تحلیل رهبرانقلاب درباره تحریم‌های علیه ایران +فیلم
وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب +فیلم
آمریکا اتهامات جنایی و تحریمی علیه ۴ ایرانی را علنی کرد
احداث اولین خوابگاه متاهلی در دانشگاه شاهد
اطلاعیه استقلال؛ بازی ما بدون تماشاگر است
تبرئه استقلال از شکایت ۴۲ میلیاردی یک ایجنت
امشب آخرین فرصت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
همخوانی کارگران در حضور رهبرانقلاب +فیلم
تحریم های جدید ایران تا چه حد جدی است؟
پیام کارگران هفت تپه به رهبر انقلاب +عکس
گزارش تصویری/ دیدار کارگران با رهبر انقلاب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top