تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/05/05 - 12:04
کد خبر: 205604

زمان برگزاری آزمون عملی ارشد هنر اعلام شد

وی افزود: این آزمون های در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه ۶، ۷ و ۸ مردادماه ۹۵ منحصرا در شهر تهران برگزار می شود. نشانی محل آزمون برای هر یک از داوطلبان در کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران: مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از برگزاری آزمون عملی ۷ کدرشته مربوط به رشته های هنری در کنکور کارشناسی ارشد ۹۵ در روزهای ۶، ۷ و ۸ مردادماه خبر داد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران، دکتر حسین توکلی در گفتگو با مهر افزود: آزمون عملی کدرشته های ۱۳۵۰، ۱۳۵۱، ۱۳۵۲، ۱۳۵۷، ۱۳۵۸، ۱۳۶۲، ۱۳۶۴ در آزمون ورودی کارشناسی ارشد ۹۵ برای تعداد ۲۲ هزار و ۸۲۴ داوطلب شامل ۱۴ هزار و ۹۲۵ نفر زن و ۷ هزار و ۸۹۹ نفر مرد برگزار می شود.

وی افزود: این آزمون های در صبح و بعد از ظهر روزهای چهارشنبه، پنجشنبه، جمعه ۶، ۷ و ۸ مردادماه ۹۵ منحصرا در شهر تهران برگزار می شود. نشانی محل آزمون برای هر یک از داوطلبان در کارت ورود به جلسه آزمون درج شده است.

توکلی خاطرنشان کرد: فرآیند برگزاری آزمون در نوبت صبح ساعت ۷:۳۰ دقیقه و در نوبت بعداز ظهر ساعت ۱۴:۳۰ دقیقه آغاز می شود و لازم است داوطلبان نیم ساعت پیش از شروع آزمون در محل امتحان حاضر باشند.

وی با اشاره به آمار شرکت کنندگان در هر نوبت از این آزمون گفت: صبح چهارشنبه ۶ مرداد تعداد ۷ هزار و ۷۴۹ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون اسکیس معماری شرکت می کنند که از این تعداد ۴ هزار و ۷۸۷ نفر زن و ۲ هزار و ۹۷۱ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در همین نوبت صبح چهارشنبه ۶ مرداد تعداد ۹۶۷ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون تصویر سازی شرکت می کنند که از این تعداد ۸۲۳ نفر زن و ۱۴۴ نفر مرد هستند.

وی یادآور شد: در نوبت بعدازظهر چهارشنبه ۶ مرداد تعداد ۱ هزار و ۳۹۷ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون اسکیس معماری منظر شرکت می کنند که از این تعداد ۹۸۲ نفر زن و ۴۱۵ نفر مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: همچنین تعداد ۱ هزار و ۵۷۰ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون نقاشی شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۳۰۴ نفر زن و ۲۶۶ نفر مرد هستند. این آزمون نیز بعدازظهر چهارشنبه ۶ مرداد برگزار می شود.

وی گفت: صبح پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۶۳۴ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون مطالعات فرهنگی و معماری ایران شرکت می کنند که از این تعداد ۳۹۷ نفر زن و ۲۴۱ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در همین نوبت پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۲ هزار و ۱۱۷ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون ارتباط تصویری شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۷۱۹ نفر زن و ۳۹۸  نفر مرد هستند.

وی افزود: علاوه بر آن در این نوبت پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۵۵۲ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۷ آزمون تجزیه تحلیل نمایشنامه شرکت می کنند که از این تعداد ۲۴۷ نفر زن و ۳۰۵ نفر مرد هستند.

توکلی خاطرنشان کرد: در نوبت بعداز ظهر پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۱ هزار و ۵۹۴ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۲ آزمون اسکیس معماری داخلی شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۸۳ نفر زن و ۵۱۸ نفر مرد هستند.

وی یادآور شد: در نوبت بعداز ظهر پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۹۰۲ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۷ آزمون نمایشنامه نویسی شرکت می کنند که از این تعداد ۳۶۵ نفر زن و ۵۴۴ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در همین نوبت پنجشنبه ۷ مرداد تعداد ۱۵۸ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۸ آزمون تصویر متحرک یا انیمیشن شرکت می کنند که از این تعداد  ۱۱۶ نفر زن و ۶۹  نفر مرد هستند.

وی گفت: همچنین در نوبت صبح جمعه ۸ مرداد تعداد ۲ هزار و ۸۰ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۰ مجموعه برنامه ریزی شهری، منطقه ای و مدیریت شهری شرکت می کنند که از این تعداد ۹۷۵ نفر زن و ۱ هزار و ۱۰۵ نفر مرد هستند.

توکلی افزود: در نوبت صبح جمعه ۸ مرداد تعداد ۲ هزار و ۱۴۴ داوطلب در کدرشته ۱۳۵۱ آزمون اسکیس طراحی شهری شرکت می کنند که از این تعداد ۱ هزار و ۳۲۴ نفر زن و ۷۲۱ نفر مرد هستند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین علاوه بر آن در نوبت صبح جمعه ۸ مرداد تعداد ۴۱۳ داوطلب در کدرشته ۱۳۶۲  آزمون طراحی صنعتی شرکت می کنند که از این تعداد ۲۱۲ نفر زن و ۲۰۱ نفر مرد هستند.

مشاور عالی سازمان سنجش افزود: در نوبت بعدازظهر جمعه ۸ مرداد تعداد ۵۱۳ داوطلب در کدرشته ۱۳۶۴ آزمون طراحی پارچه و لباس شرکت می کنند که از این تعداد  ۵۰۵ نفر زن و ۸ نفر مرد هستند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ایران مالک یک پهپاد سنگین و قدرتمند است
خط و نشان ترامپ برای حسین وفایی
۹۵۶ هزار نفر در نوبت دوم کنکور سراسری ۱۴۰۳ ثبت‌نام کردند
درس اخلاق آیت‌الله جاودان درباره امان‌نامه +فیلم
یک سد دیگر سرریز شد
جزئیات برگزاری نوزدهمین حراج شمش طلا در مرکز مبادله
ابواسماعیل به هلاکت رسید؛ انهدام مخفیگاه گروهک زیرزمینی داعش + جزئیات
زائران حج عمره حتما این وسایل را همراهشان ببرند
هشدار درباره خطرات تنش نظامی در منطقه
آخرین خبرها از حمله هوایی به پایگاه الحشدالشعبی
اسم پدر هم از کارت ملی حذف می‌شود
کشتی‌گیر افسانه‌ای المپیک را از دست داد
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top