تاریخ انتشار: 01 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2061

خبرهای وی‍ژه کیهان پنج شنبه

منتظری هم در پاسخ به نامه موسوی که توام با ریاکاری و بی صداقتی متقابل است می نویسد «شخصیت جنابعالی و تعهدتان نسبت به ارزش های دینی و اخلاقی و اهداف انقلاب و خدمات ارزنده دولت شما در دوران جنگ تحمیلی و حمایت های مکرر مرحوم امام خمینی از شما برای همگان روشن است.» البته او هم مانند موسوی ترجیح داد به تعارض عملکرد خیانت بار خود با آرمان های حضرت امام نپردازد.

خبرنامه دانشجویان ایران:اگر قرار بود با هر دروغ دماغ این آقا یک سانتی متر درازتر شود ...! (خبر ویژه)

میرحسین موسوی با نامه نگاری به حسینعلی منتظری و رهنمودخواهی این عنصر مطرود حضرت امام خمینی، ماهیت ضد خط امامی خود را بیش از گذشته نشان داد. رسانه های بیگانه دیروز همزمان و هماهنگ، نامه موسوی به «مرجع عالیقدر»! برای «همفکری و همکاری و اخذ راهنمایی» و نامه متقابل منتظری را منتشر کردند. موسوی در این نامه که 21شهریور ارسال شده ادعا می کند به خاطر احساس خطر برای کشور و نگرانی از خشم مردم در مقابل تقلب سازمان یافته در صحنه مانده است. موسوی همچنین با ارسال بیانیه چندی پیش خود به منتظری که نسخه برداری از مدل های پیشنهادی سازمان سیا برای استتار حرکت براندازی وابسته در پوشش شبکه سازی اجتماعی است، از منتظری درخواست رهنمود کرد.

منتظری هم در پاسخ به نامه موسوی که توام با ریاکاری و بی صداقتی متقابل است می نویسد «شخصیت جنابعالی و تعهدتان نسبت به ارزش های دینی و اخلاقی و اهداف انقلاب و خدمات ارزنده دولت شما در دوران جنگ تحمیلی و حمایت های مکرر مرحوم امام خمینی از شما برای همگان روشن است.» البته او هم مانند موسوی ترجیح داد به تعارض عملکرد خیانت بار خود با آرمان های حضرت امام نپردازد.

پیش از موسوی، کروبی با وساطت بقایای باند مهدی هاشمی، باب مکاتبه و نزدیکی با منتظری را باز کرده بود. جریان فرصت طلب با وجود پشت پا زدن به آرمان های اصیل اسلامی و انقلابی، می کوشد پوشش دینی برای خود دست و پا کند اما آنچه در این میان جالب و طنزآمیز است دخیل بستن به کسی است که بارها آلت دست قسم خورده دشمنان ملت و نظام اسلامی قرار گرفته و فاقد هرگونه مرجعیت سیاسی یا فکری است.

موسوی در تبلیغات انتخاباتی- آن هنگام که هنوز ماهیتش رو نشده بود- ادعا می کرد آمده تا خط و آرمان های حضرت امام را زنده کند. او همچنین ادعا می کرد از دروغ منزجر و مشمئز است! تصورش را بکنید اگر در عالم واقع قرار بود به خاطر هر دروغ، یک سانتی متر بر طول دماغ وی اضافه شود در این 6، 5 ماهه اخیر (حدود 180روز) چند کیلومتر! بر درازی دماغ او افزوده می شد! بستن انواع دروغ ها به نظام اسلامی و امام(ره)، ادعای پیروزی در غروب روز رای گیری، دعوی قانون گرایی، انکار همکاری با گروهک هایی نظیر نهضت آزادی، راه اندازی اغتشاش خیابانی و ادعای رفتار مدنی، قربانی سازی و شرکت در مراسم ختم آنها (نظیر ماجرای سعیده پورآقایی) و... از جمله دروغ های انبوهی بود که متاسفانه از سوی میرحسین موسوی مشاهده شد و البته این رشته هنوز سر دراز دارد.

حزب مشارکت، روی موج دروغ های زنجیره ای (خبر ویژه)
در پی افشای دروغ بودن ادعاهای سایت حزب مشارکت درباره افرادی نظیر ترانه موسوی، احمد نجاتی کارگر، سعیده پور آقایی، محسن ایمانی، عاطفه امام و...، شیادانه بودن یک ادعای دیگر این سایت آشکار شد.

به دنبال جوسازی گسترده سایت نوروز درباره ربوده شدن، بازداشت و شکنجه مهدی نیاکی (از گردانندگان سایت کلمه)، گزارش های منتشره حاکی از آن است که نامبرده اساساً در بازداشت نبوده بلکه وی به دلیل بیماری در بیمارستان بستری بوده است.

نوروز پیش از این از قول سایت موج سبز- ارگان ستاد آشوبگران که ارتباطات تنگاتنگی با نوروز دارد، مدعی شده بود مهدی نیاکی روزنامه نگار و وبلاگ نویس از روز 23 شهریور بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است. در خبر ساختگی مذکور از قول یکی از بستگان نیاکی ادعا شده بود «از روز 23 شهریور بستگان سید مهدی نیاکی، روزنامه نگار، وبلاگ نویس و یکی از فعالان پایگاه خبری کلمه (در دوره پیش از اعلام نتایج انتخابات) خبر دادند که او از روز 23 شهریور بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شده است.

سایت موج سبز آزادی از قول یکی از بستگان مهدی نیاکی گزارش داد که «مهدی نیاکی که در خانه اش به تنهایی زندگی می کرد مفقود شده است و ظاهراً مأمورانی به محل منزل مسکونی وی در تهران آمده و او را بازداشت و به نقطه نامعلومی منتقل کرده اند. مادر مهدی نیاکی در جریان بازداشت پسرش قرار دارد اما به دلیل تهدیداتی که صورت گرفته، وحشت کرده و حاضر نیست بازداشت پسرش را توسط مأموران تأیید کند. در واقع به وی گفته شده که بدون سر و صدا منتظر بازگشت فرزندش باشد. با اینحال 6 روز از بازداشت مهدی نیاکی می گذرد و متأسفانه هنوز معلوم نیست که وی در کجا نگهداری می شود.»!!

در پی آشکار شدن دروغ اخیر، نوروز مجبور شد اذعان کند نیاکی بازداشت نشده بلکه در بیمارستان بستری بوده است. نوروز در توجیه این دروغ بافی خود نوشت: از آنجا که نیاکی به تنهایی زندگی می کرد، پدر او از بستری شدن وی در بیمارستان مطلع نبوده است.

گفتنی است سایت نوروز توسط رجب مزروعی و پسر وی (حنیف مزروعی) و چند تن دیگر اداره می شود و پیش از این بارها دروغ های شاخداری نظیر دفن دسته جمعی کشته ها؟!! در بهشت زهرا را منتشر کرده بود که به دلیل سبک و سیاق کار، مورد استقبال گسترده رسانه های بیگانه قرار گرفت.

گردانندگان این سایت ارتباطات مستقیمی با گردانندگان برخی سایت های اصلی دروغ پردازی (نظیر روزنت، گویانیوز، رادیو فردا و بی بی سی) دارند و نقش مستقیمی در فریب و اغوای برخی سران حزب ایفا کرده اند.

ریزش رای بیش از 2 میلیونی افراطیون در تهران (خبر ویژه)
حاشیه سازی ناکام و رسوا در برابر تظاهرات چند میلیونی مردم تهران بر ضد رژیم صهیونیستی، بازتاب های قابل تاملی در رسانه های بیگانه و محافل صهیونیستی داشته است. در تظاهرات روز جهانی قدس امسال، رسانه های بیگانه به همراه چند سیاستمدار ورشکسته داخلی تلاش کردند حاشیه چند هزار نفری بر علیه اقیانوس ملت ایران ایجاد کنند و شعارهای ضد صهیونیستی ملت ایران را کمرنگ سازند.

مئیر جاودان فر از گردانندگان رادیو اسرائیل و سایت وزارت خارجه این رژیم در گفت وگو با رادیو زمانه با برجسته کردن این حاشیه سازی بی رمق اظهار داشت: از شروع انقلاب، روز قدس در اسرائیل انعکاس بزرگی داشته است ولی اهمیت این روز بسیار افزایش پیدا کرد چون شاهد بودیم تبدیل شد به روزی علیه استبداد در ایران نه اسرائیل.

سایت وزارت خارجه اسرائیل هم که پیشاپیش شعارهایی نظیر «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را برای راهپیمایی روز جهانی قدس ارائه کرده بود، از حاشیه سازان تمجید کرد و نوشت: «آنها به جای شعار ضداسرائیلی، در روز قدس شعار نه غزه نه لبنان سر دادند. آنها می خواستند مخالفت خود را با دشمنی نسبت به اسرائیل فریاد کنند.»

کروبی، موسوی و خاتمی سردمداران حرکت صهیونیستی اخیر بودند. آنها به خیال اینکه رای دهندگان به موسوی (در تهران 2میلیون و سیصد هزار نفر) باز هم آنان را همراهی خواهند کرد، یادگار بزرگ حضرت امام (روز جهانی قدس) را بهانه ای برای اردوکشی خیابانی تازه- و این بار به نفع رژیم صهیونیستی قرار دادند اما با بایکوت اکثریت قریب به اتفاق همان رای دهندگانی مواجه شدند که ترجیح داده بودند مانند همیشه راهپیمایی ضد صهیونیستی- و نه صهیونیستی!- برگزار کنند و در اقیانوس ملت باشند. با این وجود، رسوایی اخیر مدعیان اصلاح طلبی نشان داد آنها کمترین قرابت و نسبتی با خط امام ندارند بلکه حتی حاضرند هر وقت که خیال کنند شرایط برای عبور از خط امام و مقابله با آرمان های این راه فراهم است، به معارضه با ارزش های اسلامی و انقلابی بپردازند.

اقدام افراطیون ورشکسته در پیروی از سیاست دیکته شده رژیم صهیونیستی، همزمان با استقبال داریوش همایون، وزیر اطلاعات و جهانگردی رژیم پهلوی مواجه شد. این عنصر صهیونیست و سلطنت طلب با انکار واقعیت روز جهانی قدس و ستایش از مدعیان دروغین اصلاح طلبی به رادیو فردا گفت: خیلی مهم بود که در روز به اصطلاح قدس، جنبش سبز شعار بدهد نه غزه نه لبنان، جانم فدای ایران.

وی در عین حال اذعان کرد: خوش بینانه نیست اگر این فرض را بپذیریم که حکومت سرانجام با شکست روبه رو خواهد شد منتها نباید مایوس شد. بایستی ادامه بدهند و سران جنبش بایستند چنان که کروبی خیلی خوب ایستاده است.

رادیو فردا همچنین از قول محمدجواد اکبرین (از عناصر ضدانقلاب که پیش از این با روزنامه حجاریان همکاری می کرد و سپس از کشور گریخت)، خواستار ادامه حاشیه سازی های مشابه در ایام عاشورا و تاسوعا و راهپیمایی 22بهمن شد. نامبرده به شعارهای ضدانقلاب مرتجع اشاره ای نکرد اما پیش بینی می شود رژیم صهیونیستی و آمریکا و انگلیس شعارهای «لبیک یا یزید»، «زنده باد ذلت» و... را به خورد شعبان بی مخ های تاریخ مصرف گذشته بدهند.

رسانه های اصلی بیگانه نظیر رادیو فردا، بی بی سی، صدای آمریکا، رادیو اسرائیل و... پس از رسوایی بزرگ روز جهانی قدس تلاش کرده اند خود را از تک و تاب نیندازند و به جای انتشار تصاویر با کادرهای باز و بزرگ، تصاویر با کادرهای بسته و کوچک را آن هم نه از متن راهپیمایی ملت بلکه از حاشیه بی رمق آن به نمایش بگذارند و بدین ترتیب ریزش اکثریت قریب به اتفاق حاضران در راهپیمایی پس از انتخابات را در کمتر از 3 ماه کتمان کنند.

برپایی دوباره تابلوی خط امام پس از رسوایی در روز قدس (خبر ویژه)
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون ضمن کتمان هماهنگی برخی مدعیان اصلاح طلبی با خط صهیونیستی در روز جهانی قدس گفت: هیچ قرابتی میان جریانات اصیل اصلاح طلب با گروه های خارج از کشور وجود ندارد و ما با صدای بلند گفته ایم پیشرفت کشور را در بازگشت به راه امام می دانیم.

مجید انصاری در گفت وگو با ایلنا اظهار داشت: هرچه سریع تر باید فضای انحصارطلبی به فضای مشارکت جویی تبدیل شود. هرچه سریع تر باید این کار صورت گیرد، زیرا ضد انقلاب سوار بر موج حوادث اخیر شده است و ادعای کنترل جریانات داخلی را می کند در حالی که در روز قدس دیدیم همه گروه های درون نظام مردم را دعوت به حضور در راهپیمایی کردند و آنها نیز ضمن حضور، شعارهای حمایت از فلسطین را سردادند که البته برخی در این میان ممکن است شعارهای دیگری داده باشند(!)

انصاری اشاره به این واقعیت نکرد که کروبی، خاتمی و موسوی با قرار گرفتن در پروژه دشمن، تلاش کردند راهپیمایی ملی و ضد صهیونیستی را تبدیل به ماجرایی برای گروکشی های سیاسی کنند که البته در این گروکشی ناکام ماندند. اولین بار کروبی چند هفته پیش خواستار بهره برداری سیاسی و جناحی از راهپیمایی روز قدس شد و نظام را تهدید به حضور مردم! کرد. پیش از وی میرحسین موسوی در مناظره های انتخاباتی تاکید کرده بود مسائل لبنان و فلسطین ربطی به ما ندارد و باید به مسائل داخلی رسیدگی شود. در روز قدس هم عناصر مدعی حمایت از کروبی و موسوی، شعارهای پیشنهادی وزارت خارجه رژیم صهیونیستی مبنی بر «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» و... سردادند و مطلقا نامی از فلسطین نیاوردند همچنان که شعار استراتژیک مرگ بر اسرائیل نیز به کلی از شعارهای آنها حذف شده بود. البته در این که جمع چند هزار نفره مذکور به خاطر حضور چند میلیونی ملت ایران در حاشیه کار قرار گرفت هیچ شکی نیست اما باید توجه داشت آقایان کروبی و موسوی دقیقا در متن و مرکز این حاشیه سازی رسوا قرار داشتند و تقابل آنها با خط امام بیش از گذشته رو شد. حالا هم انصاف این است امثال آقای انصاری چنانچه در ادعای طرفداری از خط امام صداقت دارند، این رویه منافقانه را صراحتا نقد کنند.

 گریبان این 3 نفر به جرم معارضه با نظام گیر است (خبر ویژه)
یک سایت ضدانقلابی با تاکید بر اینکه اتهام «معارضه با نظام» دیر یا زود دامن امثال موسوی و کروبی و خاتمی را خواهد گرفت، از آنها خواست به نحوی چاره اندیشی کنند که وارد بازی «درون و بیرون نظام» نشوند!
گویانیوز- پایگاه خبری که رسما آگهی استخدام برای سازمان جاسوسی سیا را تا ماهها منتشر می کرد- با اشاره به نامه انتقادی احمد توکلی به افراد یاد شده و هشدار درباره اینکه مبانی طیف موسوم به «جنبش سبز» با مبانی انقلاب اسلامی ناسازگار است، می نویسد: توکلی با اشاره به شعارهای مطرح شده توسط بدنه جنبش سبز در راهپیمایی روز قدس، از این آقایان می خواهد به عنوان افرادی درون نظام، حساب خود را با بدنه ای که با شعارهای ساختارشکن، خط «معارضه» با نظام را پی می گیرند، جدا کنند. توکلی به درستی چشم اسفندیار جنبش سبز را نشانه رفته است؛ چرا که به خوبی می داند که آقایان موسوی و خاتمی بارها درصدد اثبات وفاداری خود به نظام و آرمان های آن برآمده اند و مجالی برای تایید شعارهای ساختارشکن ندارند.

گویا نیوز (سیانیوز) با بیان اینکه «اعطای رهبری جنبش به آقایان موسوی، کروبی و خاتمی از جنس تابعیت مطلق نیست و دلسردی از آنها می تواند سبب سلب رهبری از ایشان شود» نوشت: مسئله ای که توکلی مطرح کرده دیر یا زود گریبان رهبران «درون نظام» جنبش سبز را خواهد گرفت و فعالان سیاسی و رهبران جنبش بایدمسئله مطرح شده را جدی تلقی کرده و به جای پاک کردن صورت مسئله راهکاری جدی برای آن بیاندیشند. واضح است که منظور از پیدا کردن راهکار، پاسخ دادن به نامه آقای توکلی یا مسائلی از این دست نیست، بلکه باید به این بپردازیم که این بار برای حفظ فراگیری این جنبش ملی چگونه می توان وارد بازی «درون و بیرون نظام» نشد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
بانوی نماینده مجلس پاکستان: ایران تنها کشور پیشرو در حمایت از مردم غزه است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top