تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/05/12 - 11:11
کد خبر: 206139

به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد؛

یازدهمین اردوی آموزشی-تشکیلاتی معراج منتظران برگزار شد +تصاویر

یازدهمین اردوی آموزشی-تشکیلاتی معراج منتظران برگزار شد +تصاویر

معراج منتظران 11 که با شعار "دانشجوی تشکیلاتی، زمینه ساز تحقق جامعه مهدوی" آغاز شد، با حضور و سخنرانی جمعی از فعالین و اعضای سابق این تشکل دانشجویی، برگزاری کارگاه‌های مختلف اعم از رسانه، نشریه نویسی، تشکیلات، جنبش دانشجویی و ... برگزار شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: یازدهمین اردوی آموزشی - تشکیلاتی "معراج منتظران" انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، با حضور جمعی از فعالین این تشکل دانشجویی در شهر مقدس قم برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معراج منتظران 11 که با شعار "دانشجوی تشکیلاتی، زمینه ساز تحقق جامعه مهدوی" آغاز شد، با حضور و سخنرانی جمعی از فعالین و اعضای سابق این تشکل دانشجویی، برگزاری کارگاه‌های مختلف اعم از رسانه، نشریه نویسی، تشکیلات، جنبش دانشجویی و ...  برگزار شد.

ابتدا رضا کریمی از اعضای اسبق شورای مرکزی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، با بیان تاریخچه‌ای از این تشکل دانشجویی درباره اهمیت کار تشکیلاتی و گروهی و ثمرات آن برای دانشجویان صحبت کرد.

در روز ابتدایی این اردوی آموزشی - تشکیلاتی، کارگاه رسانه و نشریه نویسی با حضور مسعود فروغی از اعضای سابق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد، برگزار شد؛ وی درباره اهمیت کار رسانه‌ای متنوع در تشکیلات دانشجویی و چگونگی نشریه نویسی برای دانشجویان صحبت کرد.

سپس مهدی طوسی دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل و از اعضای سابق این تشکل دانشجویی، در رابطه با عبرت‌های برجام و جزئیات این قرارداد، دست آوردها و از دست رفته های مذاکرات، برای دانشجویان سخن گفت.

اولین روز از معراج منتظران 11 با کلاس اخلاق تشکیلاتی عرب اسدی ادامه پیدا کرد. وی در این بخش تعریف تشکیلات را برای اعضای انجمن اسلامی تبیین کرد و از نقش دبیر تشکیلات به عنوان مهندس ارتباطات در تشکیلات یاد کرد و از نقش اعضا در مواجهه با مشکلات و اختلاف نظرها صحبت به میان آورد.

پس از آن نیز با تشکیل کلاس تشکیلات در قرآن، توسط حجت الاسلام الیاسی روز اول اردوی معراج منتظران به پایان رسید و دانشجویان حاضر در این اردو به مسجد مقدس جمکران مشرف شدند.

روز دوم نیز با تشکیل کلاس جریان شناسی سیاسی پس از انقلاب آغاز شد. این کلاس توسط مهدی رجب بلوکات، دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل و از اعضای سابق این تشکل دانشجویی برگزارشد.

در ادامه، رمضانی به منظور تبیین مفهوم اقتصاد مقاومتی در سخنان مقام معظم رهبری سخنرانی کرد. وی از تفاوت اقتصاد مقاومتی با اقتصاد لیبرال و مارکسیسم صحبت کرد و اقتصاد مقاومتی را راهی برای نجات تمامی جهان که توسط مقام معظم رهبری بیان شده است، دانست.

در خلال روز دوم، کارگاه های بیانیه نویسی و فعالیت دانشجویی به ترتیب با حضور محمدمهدی نوریه از اعضای انجمن اسلامی دانشجویان و میکائیل دیانی، دبیر سابق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل برقرارشد.

روز پایانی این اردوی آموزشی - تشکیلاتی نیز ابتدا محمد افکانه، دبیر اسبق اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در رابطه با کار تشکیلاتی و سپس بهروز کلاته، عضو شورای مرکزی این اتحادیه دانشجویی درباره تاریخچه و مفهوم جنبش دانشجویی  برای شرکت کنندگان صحبت کردند.

اختتامیه این اردو با حضور سیدمحمدرضا حسینی، عضو هیئت موسس اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل، و دبیر اسبق انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد برگزارشد.

یازدهمین اردوی آموزشی - تشکیلاتی معراج منتظران انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شاهد با زیارت دانشجویان و وداع از حضرت معصومه(س) در روز شهادت امام صادق(ع) به پایان رسید.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
تمام فتنه‌های علیه کشور با حضور مردم خنثی شد
اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
به هدف اول خودمان رسیدیم
جذب نخبگان «کانکت» در دانشگاه‌ها
ترکیب سهامداران پرسپولیس در هیئت مدیره مشخص شد
صعود ایران به جام جهانی فوتسال و نیمه نهایی جام ملت‌های آسیا
بیانیه مشترک ایران و پاکستان پس از سفر رئیسی
تاکنون کدام کشور‌ها به اسرائیل حمله کرده‌اند؟ +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top