تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/05/17 - 02:29
کد خبر: 206516

کاربران پرمصرف اینترنت نامحدود مخابرات شناسایی می‌شوند

به گفته‌ی مدیرعامل مخابرات استان تهران، مشترکان پر مصرف اینترنت نامحدود شناسایی می‌شوند و باید برای تغییر رویه و قرارداد خود تصمیم گیری کنند. این کار برای جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مشترکان انجام می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: به گفته‌ی مدیرعامل مخابرات استان تهران، مشترکان پر مصرف اینترنت نامحدود شناسایی می‌شوند و باید برای تغییر رویه و قرارداد خود تصمیم گیری کنند. این کار برای جلوگیری از تضییع حقوق دیگر مشترکان انجام می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از فارس؛ علیرضا صیدی مدیرعامل مخابرات استان تهران گفت: برخی از مشترکان اینترنت مخابرات به صورت نامتعارف از سرویس اینترنت نامحدود این شرکت استفاده می‌کنند. حتی برخی از این کاربران با نصب تجهیزاتی اقدام به دانلود غیرمنصفانه می‌کنند که در نتیجه حق مشترکانی که اینترنت‌ با آنها اشتراک‌گذاری شده را ضایع می‌کنند.

مدیرعامل مخابرات تهران افزود: «به خاطر نوع مصرف این دسته از کاربران خاص، مخابرات برنامه‌هایی را برای جلوگیری از اقدام در نظر گرفته است. در حال حاضر این دسته از مشترکان شناسایی شده و در حال مذاکره هستیم تا با جلب رضایت آنها، کاربران فوق را به نوع دیگری از قرارداد ترغیب کنیم.»

به گفته‌ی صیدی، این دسته از مشترکان تا پایان قرارداد و حداکثر یکسال به این شیوه‌ از اینترنت نامحدود استفاده خواهند کرد و به دلیل ابلاغ مصوبه‌ی جدید به صورت خودکار پس از پایان قرارداد باید در صورت تمایل به ادامه دریافت سرویس اینترنت از مخابرات، به سرویس‌ اینترنت نامحدود تا حجم معین تغییر وضعیت دهند.

او تأکید کرد: با وجود ابلاغ این مصوبه، شرکت مخابرات، مشترکان اینترنت نامحدود که مصرف منصافه دارند را الزام به تغییر وضعیت نمی‌کند.»

مدیرعامل مخابرات استان تهران همچنین در مورد نحوه‌ی جدید تعیین قیمت تماس مشترکانی که کمتر از ۳۰‌ ثانیه دارند گفت: «طبق دستورالعمل جدید وزارت ارتباطات تماس‌های داخل شهری کمتر از ۳۰ ثانیه، به ۳۰ ثانیه رند و معادل هزینه نیم‌دقیقه برای مشترک منظور می‌شود.»

صیدی در مورد تعرفه‌های جدید نیز افزود: «پیش از این تعرفه مکالمات داخل شهری بر اساس ثانیه و با تعرفه هر دقیقه ۳۰ ریال محاسبه می‌شد که اکنون با تعرفه هر دقیقه ۴۵ ریال به دقیقه رند می‌شود. همچنین مکالمات تلفن ثابت به همراه نیز به دقیقه رند می‌شود.»

به گفته‌ی او، تعرفه‌ی مکالمات خارج استانی روند سابق دقیقه‌ای ۳۳ ریال بوده و تغییری در تعرفه و نوع محاسبه نداشته است.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top