تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/05/24 - 01:28
کد خبر: 207072

تأسیس پارک هنر و فناوری در دانشگاه هنر

دکتر غلام‌رضا اکرمی، رئیس دانشگاه هنر اعلام کرد که تا پایان سال 1395، این دانشگاه صاحب "پارک هنر و فناوری" می‌شود. اکرمی با اعلام این خبر گفت: "رشته‌های فنی، دارای پارک‌های علم و فناوری هستند و یکی از اهداف وزارت علوم توسعه این پارک‌ها است، دانشگاه هنر نیز قصد دارد در این راستا پارک هنر و فناوری را با هدف ایجاد فناوری‌های مربوط به هنر راه‌اندازی کند." اکرمی همچنین از راه‌اندازی این پارک در در پردیس کرج دانشگاه هنر تا پایان سال خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دکتر غلام‌رضا اکرمی، رئیس دانشگاه هنر اعلام کرد که تا پایان سال 1395، این دانشگاه صاحب "پارک هنر و فناوری" می‌شود. اکرمی با اعلام این خبر گفت: "رشته‌های فنی، دارای پارک‌های علم و فناوری هستند و یکی از اهداف وزارت علوم توسعه این پارک‌ها است، دانشگاه هنر نیز قصد دارد در این راستا پارک هنر و فناوری را با هدف ایجاد فناوری‌های مربوط به هنر راه‌اندازی کند." اکرمی همچنین از راه‌اندازی این پارک در در پردیس کرج دانشگاه هنر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از شبکه؛ غلامرضا اکرمی ادامه داد: "به دلیل پراکندگی دانشکده‌های دانشگاه هنر در سطح تهران و کرج، تجمیع تمام دانشکده‌های این دانشگاه در باغ ملی در دستور کار دانشگاه قرار گرفت؛ اما به دلیل کمبود فضا در باغ ملی و با توجه به اینکه ساختمان‌های اطراف این باغ قدیمی و میراثی هستند، ممکن است انتقال همه ساختمان‌های دانشگاه هنر به این باغ امکان‌پذیر نباشد، از طرف دیگر این اقدام یک برنامه طولانی‌مدت است و نیازمند اعتبار و همکاری دولت و ارگان‌های دیگر است."

اکرمی با تأکید بر اینکه یکی از سیاست‌های وزارت علوم و دولت ارتباطات بین‌المللی دانشگاه‌ها در زمینه‌های مختلف است، به برگزاری اجلاس روسای دانشگاه‌های هنر کشورهای عضو اکو به میزبانی دانشگاه هنر در آذرماه سال ۹۴ اشاره کرد و افزود: "دانشگاه هنر در سال گذشته نخستین گام در جهت توسعه روابط بین‌الملل را برداشت و اجلاس مذکور را برگزار کرد. دبیرخانه این اجلاس در تهران تشکیل شده و قرار است به‌صورت سالیانه برگزار شود. در این اجلاس تفاهم‌نامه‌هایی با این دانشگاه‌ها در زمینه‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی، برگزاری دوره‌های کوتاه‌مدت، تبادل استاد و دانشجو و غیره منعقد شد. همچنین دانشگاه هنر به هر کشور دو بورسیه داد و برخی از دانشجویان بورسیه شده در حال حاضر در دانشگاه هنر مشغول تحصیل هستند. همچنین چنانچه این تعاملات توسعه یابد، احتمال تأسیس شعبه دانشگاه هنر در این کشورها وجود دارد."

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top