تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/05/26 - 12:07
کد خبر: 207311

دو هفته تجمع بی‌حاصل دانش‌آموختگان و دانشجویان نفت +تصاویر

دو هفته تجمع بی‌حاصل دانش‌آموختگان و دانشجویان نفت +تصاویر

دانشجویان دانشگاه نفت برای هشتمین روز متوالی تجمع اعتراض آمیز خود نسبت به عملکرد وزارت نفت را استمرار بخشیده‌اند. برپایه این گزارش، رسالت دانشگاه صنعت نفت به عنوان تنها نهاد آموزش عالی تحت نظارت و مدیریت وزارت نفت طی 76 سال گذشته جذب افراد نخبه کشور و آموزش و آماده‌سازی آنان برای خدمت در صنعت اول کشور یعنی صنعت نفت و گاز است.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشجویان دانشگاه نفت برای هشتمین روز متوالی تجمع اعتراض آمیز خود نسبت به عملکرد وزارت نفت را استمرار بخشیده‌اند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ صبح امروز سه شنبه، 26 مردادماه دانشجویان دانشگاه صنعت نفت برای هشتمین روز متوالی مقابل درب مجلس شورای اسلامی تجمع کردند و خواستار احقاق حقوق خود شدند.

برپایه این گزارش، رسالت دانشگاه صنعت نفت به عنوان تنها نهاد آموزش عالی تحت نظارت و مدیریت وزارت نفت طی 76 سال گذشته جذب افراد نخبه کشور و آموزش و آماده‌سازی آنان برای خدمت در صنعت اول کشور یعنی صنعت نفت و گاز است.

تصاویر مربوط به تجمع دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعت نفت در هشتمین روز پیاپی در مقابل مجلس شورای اسلامی را در ادامه می بینید:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
دانشگاه نفتی
1395/05/26 - 12:28

من با علم به اینکه اولویت استخدام برای گروه الف دانشگاه نفت در دفترچه کنکور بود قید دانشگاه های تهران رو زدم. بعد از مدتی با قول استخدامی در شرکت نفت ازدواج کردم. حالا ولی واقعا زندگیم داره از هم می پاشه. هیچ وقت این وزیر رو نمی بخشم. نمیدونم وزیر چرا به فکر جوانهایی که برا زندگیشون برنامه ریزی کردن نیست.
فارع از دنیا
1395/05/26 - 12:38

مهندس طنگنه بداند که تا وقتی جواب در خوری نگیریم پا پس نخواهیم کشید. این تجمع حق طلبانه همینطور ادامه پیدا خواهد کرد که علاوه بر ایرانیان به گوش همه جهان هم برسد. تجمع ما علاوه بر هفته دوم به هفته سوم و چهارم هم خواهد کشید. نصر من الله و فتح قریب
جعفر
1395/05/26 - 14:42

حتما باید یکی خودکشی کنه که بیاین به دادمون برسین، هشت روز جلو مجلس کم نیست به والله. موقع رای جمع کردن که خودتون رو وکیل مردم میدونین ولی تا خرتون از پل گذشت حاجی حاجی مکه؟
Mona
1395/05/27 - 01:18

وای بر مملکتی که فریاد حق طلبی ملتش رو هیچکی نمی شنوه و محل نمیده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top