تاریخ انتشار: شنبه 1395/06/06 - 10:18
کد خبر: 208154

صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع دانشجویان پرتو پزشکی در مقابل وزارت علوم +تصاویر

تجمع دانشجویان پرتو پزشکی در مقابل وزارت علوم +تصاویر

بعد از پیگیری‌های مکرر دانشجویان رشته پرتوپزشکی برای جلوگیری از حذف این رشته و بیکار شدن دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، این دانشجویان در مقابل ساختمان وزارت علوم تجمع کردند.

خبرنامه دانشجویان ایران: جمعی از دانشجویان رشته پرتوپزشکی در مقابل ساختمان وزارت علوم تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار صنفی - آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بعد از پیگیری‌های مکرر دانشجویان رشته پرتوپزشکی برای جلوگیری از حذف این رشته و بیکار شدن دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته در مراکز درمانی و بیمارستان‌ها، جمعی از این دانشجویان و فارغ التحصیلان، صبح امروز در مقابل ساختمان وزارت علوم تجمع کردند.

در ادامه تصاویر مربوط به این تجمع را می‌بینید:

رشته‌ای که با وجود دانشجو «منسوخ» اعلام شد
ماجرای حذف دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته مهندسی پرتو پزشکی دانشگاه حاشیه ساز شده است.

بعد از رأی وزارت علوم مبنی بر حذف این رشته به منظور حفظ بازار کار پزشکان رادیولوژیست‌‌ها، حاشیه‌هایی در فضای مجازی و نظرات بین دانشجویان و فارغ‌التحصیلان این رشته و رشته‌های پایه پزشکی ایجاد شد.

مهمترین اختلاف بر سر تخصص بود؛ ماجرایی که بین رادیولوژیست‌ها و پرتوپزشک‌ها شایع شده است و وزارت علوم نیز در نهایت، رای به حذف رشته پرتوپزشکی داده و ظاهرا قرار است دیگر پرتوپزشک‌ها هم در مراکز درمانی استخدام نشوند. (اینجــــــا)

دانشجویان حتی در این باره تجمعی را در مقابل سازمان مرکزی دانشگاه آزاد برگزار کردند که تاکنون واکنشی از سوی مسئولین در بر نداشته است.

هرچند که حمید میرزاده در آخرین گفتگوی خود پیرامون این مسئله، صبح امروز گفته است: اخیرا نامه ای درخصوص رشته پرتو پزشکی به این دانشگاه ارسال شده که نامه از سوی معاونت پژشکی این دانشگاه درحال پیگیری است و در این راستا با وزارتخانه های بهداشت و علوم درحال گفتگو هستیم تا دانشجویان از بلاتکلیفی خارج شوند. (اینجــــــا)

حالا باید منتظر ماند و دید که نتیجه این اعتراضات چه خواهد شد، آیا وزارت علوم و دانشگاه آزاد، فکری به حال دانشجویان می‌کنند؟

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top