تاریخ انتشار: شنبه 1395/06/06 - 12:54
کد خبر: 208173

مصوبه‌ عجیب فرهنگی در دانشگاه آزاد +سند

مصوبه‌ عجیب فرهنگی در دانشگاه آزاد +سند

ابلاغ این بخشنامه مشکلاتی را در واحدهای دانشگاه آزاد به وجود آورده است و مشخص نیست معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه آزاد با چه سازوکاری می‌خواهد مصوبات شورای فرهنگی بیش از ۳۹۰ واحد دانشگاه آزاد را بصورت ماهانه بررسی و تایید کند!

خبرنامه دانشجویان ایران: معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد با صدور بخشنامه‌ای، ارائه برنامه‌های فرهنگی مشترک با نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه را بعد از تصویب در شورای فرهنگی، منوط به اخذ مجوز از کمیته بودجه معاونت فرهنگی دانشجویی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد کرد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بخشنامه ای در تاریخ ۹۵/۴/۲۷، ارائه برنامه های فرهنگی مشترک با نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه همچون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری، بسیج اساتید، بسیج دانشجویی و سایر تشکل ها و کانون های فرهنگی را بعد از تصویب برنامه در شورای فرهنگی، منوط به اخذ مجوز از کمیته بودجه معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی کرد.

در قسمت دوم این بخشنامه آمده است: «شایان ذکر است ارائه برنامه های فرهنگی مشترک با سایر نهادهای فرهنگی داخل دانشگاه و تامین اعتبار این برنامه ها بعد از طرح و تصویب در شورای فرهنگی واحد، با اخذ مجوز از کمیته بودجه معاونت دانشجویی و فرهنگی سازمان مرکزی قابل اجرا خواهد بود.»

گفتنی است ابلاغ این بخشنامه مشکلاتی را در واحدهای دانشگاه آزاد به وجود آورده است و مشخص نیست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد با چه سازوکاری می‌خواهد مصوبات شورای فرهنگی بیش از ۳۹۰ واحد دانشگاه آزاد را بصورت ماهانه بررسی و تایید کند!

ابلاغ این بخشنامه در حالی صورت می گیرد که بر اساس آیین‌نامه جامع مدیریت دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری (مصوب جلسه 684 مورخ 10/12/1389 شورای عالی انقلاب فرهنگی)، تصویب و اعطای مجوز به برنامه‌های فرهنگی، ترویجی و تبلیغی سالانه، نیمسال و یا فصلی در حوزه اختیارات شورای فرهنگی اجتماعی دانشگاه است.

معلوم نیست معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس کدام قانون می خواهد اختیارات شورای فرهنگی دانشگاه ها را کاهش دهد.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top