تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/06/09 - 15:14
کد خبر: 208583

طرح جمع آوری کمک‌ برای تهیه لوازم التحریر

جوانان داوطلب در راه اندازی این کمپین با تهیه بسته های حاوی لوازم التحریر یاری سایر جوانان در سطح کشور را می طلبند تا در خرید این پکیج ها گامی موثر در رشد روند چرخه علم در کشور بردارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: طرح جمع آوری کمک های نقدی برای تهیه لوازم التحریر دانش آموزان بدسرپرست، بی سرپرست و کودکان کار توسط جمعی از جوانان داوطلب خانه شهریاران جوان کلید خورد.

سپهر پاشایی خامنه مسوول اجرایی این کمپین و مدیر روابط عمومی خانه شهریاران جوان در تشریح فعالیت این کمپین خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه مهر و از سرگیری فعالیت مدارس در سطح کشور شور عجیبی در دل دوست داران درس و مدرسه افتاده است اما شاید در نزدیکترین جایی که خبر از حضورشان نداریم غم بزرگی پنهان باشد و آن هم ناتوانی در تهیه لوازم التحریر است که این شور و نشاط را خاموش می کند.

وی افزود: به همراه جمعی از جوانان داوطلب در خانه شهریاران جوان تصمیم بر راه اندازی کمپین «خوبی بی بهانه» جهت کمک در تامین هزینه خرید لوازم التحریر برای قشر ضعیفی که توانایی ادامه و یا اغاز تحصیل را ندارند کردیم.

پاشایی خامنه در ادامه گفت: جوانان داوطلب در راه اندازی این کمپین با تهیه بسته های حاوی لوازم التحریر یاری سایر جوانان در سطح کشور را می طلبند تا در خرید این پکیج ها گامی موثر در رشد روند چرخه علم در کشور بردارند.

وی افزود سال گذشته این کمپین در ابعاد گسترده ای برگزار شد و با مشارکت بیش از 2000 نفر از مردم 1200بسته آموزشی تهیه و توزیع شد.

مدیر روابط عمومی خانه شهریاران جوان ضمن اشاره به همکاری سایت فاندوران در این کمپین گفت: قرار است این بسته ها برای مقاطع مختلف تحصیلی تهیه شود و قیمت هر بسته از قرار ذیل است:

بسته ویژه محصلین دوره ابتدایی: 30000 تومان

بسته ویژه محصلین دوره راهنمایی: 40000 تومان

بسته ویژه محصلین دبیرستان: 50000 تومان

بسته ویژه محصلین هر سه مقطع: 120000 تومان

مسئول اجرای کمپین خوبی بی بهانه در انتها با اشاره به میزان تعیین مبلغ 10000000تومان برای این کمپین گفت: تا کنون پس از گذشت 18روز از اجرای این کمپین بیش از 2000000 تومان توسط جوانان جمع آوری شده است و تا آخر شهریور ماه امید بر این است که مبلغ 10000000تومان جمع آوری شده و مشکلی از مشکلات جوانان در تحصیل رفع شود

پاشایی خامنه در پاسخ به چگونگی مشارکت مردم در این کمپین گفت: جوانان در سطح کشور می توانند با مراجعه به ادرس http://fundorun.com/campaign/shahryaran/325 با انتخاب یکی از بسته های مالی سه گانه کمک ب محصلین و یا  پرداخت١٠/٠٠٠تومان به عنوان حامی در این طرح شرکت کنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top