تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/06/31 - 13:19
کد خبر: 210564

افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از انتشار کتاب مشعل‌های هدایت با موضوع زندگینامه شهدای این دانشگاه و افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد از انتشار کتاب مشعل‌های هدایت با موضوع زندگینامه شهدای این دانشگاه و افتتاح یادمان شهدای دانشجو در بهشت زهرا، همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد، سید محمدتقی طباطبایی مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد در زمینه ویژه برنامه‌های هفته دفاع مقدس در این دانشگاه گفت: در روز 31 شهریور ماه همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس به همراه ریاست دانشگاه و معاونان به دیدار یکی از خانواده‌های معظم شهدا خواهیم رفت.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد افزود: همچنین تفاهم نامه‌ای با موسسه باغ موزه دفاع مقدس در راستای حمایت مالی پایان نامه‌های دوره کارشناسی ارشد و دکتری با موضوع دفاع مقدس در این هفته منعقد خواهد شد تا دانشجویان گرایش بیشتری نسبت به دفاع مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت داشته باشند.

طباطبایی در زمینه دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد در راستای تکریم و گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: برگزاری نمایشگاه دفاع مقدس با همت بسیج دانشگاه آزاد در سازمان مرکزی، برگزاری کارگاه توجیحی اساتید درس دفاع مقدس، برگزاری جلسه‌ای به منظور بررسی وضعیت درس دفاع مقدس در دانشگاه آزاد با حضور حمید میرزاده و سردار کارگر از جمله برنامه‌های دانشگاه آزاد در هفته دفاع مقدس است.

وی با بیان اینکه دانشگاه‌ آزاد دارای 300 شهید دفاع مقدس و مدافع حرم است، گفت: به همین منظور کتاب مشعل‌های هدایت با موضوع زندگینامه شهدای این دانشگاه تهیه شده که در هفته دفاع مقدس منتشر می‌شود، همچنین به منظور تقویت فرهنگ ایثار و شهادت و خدمت رسانی به ایثارگران ویژه نامه پیام ایثار نیز تدوین شده است.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی همچنین به برنامه های واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: غبار روبی و گلباران یادمان شهدا، سرکشی و دیدار با خانواده معظم شهدا، برگزاری مجالس قرآن خوانی و شب شعر از جمله برنامه‌های واحدهای دانشگاه‌ آزاد در راستای گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

به گفته طباطبایی، افتتاح یادمان شهدای دانشجو که با همت معاونت عمران و بودجه دانشگاه آزاد در بهشت زهرا ساخته شده است، از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ائتلاف خطرناک ستاره‌های پرسپولیس در رختکن +جزئیات
راز لبخند سردار حاجی‌زاده در عید فطر؟ +فیلم
فیلم جدید از دیدار فرماندهان ارشد با رهبرانقلاب +فیلم
افشای همکاری مسعود رجوی با ساواک +فیلم
اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
سرنوشت قایدی برای فصل بعد
پرمصرف‌ترین داروها در ایران
برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
اهتزاز پرچم عزا بر فراز گنبد حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) +فیلم
طرح‌های شیطانی باید دفن شود/ از تمایز رئیس دولت تا صبر انقلابی در رفع مشکلات
نگرانی تل آویو از احتمال صدور حکم بازداشت نتانیاهو
آخرین وضعیت کیفیت هوای تهران
لحظاتی از حضور رهبر انقلاب در حرم سیدالکریم +فیلم
هیل: همه رؤسای ‌جمهور آمریکا در تحریم‌ ایران شکست خورده‌اند
پهپادهای مهاجم به اسرائیل تسلیحاتی ویرانگر و مخوف هستند
فارین پالیسی: ۷۴ درصد اسرائیلی‌ها با واکنش به حمله موشکی ایران مخالفند
تحلیلگر صهیونیست: اسرائیل در آستانه شکست کامل و نابودی است
سوءمدیریت فاحش و زبان ‌دراز برخی دولتمردان سابق درباره فقر
گفت و شنود/ بخر دیگه‌!
حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد
رئیسی پاکستان را به مقصد سریلانکا ترک کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top