تاریخ انتشار: شنبه 1395/07/03 - 00:31
کد خبر: 210725

ولایتی: انقلاب اجازه تجاوز به ایران را نمی‌دهد

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه مجازی نوشت: ایران اسلامی مستقل‌ترین و تأثیرگذارترین کشور در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام در صفحه مجازی نوشت: ایران اسلامی مستقل‌ترین و تأثیرگذارترین کشور در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از تسنیم، علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس و روز بزرگداشت شهیدان و ایثارگران با انتشار تصویری در صفحه اینستاگرام خود نوشت: هفته دفاع مقدس زمانی نورانی و آسمانی است برای بزرگداشت رشادتها و شهامتهای سرداران و سرآمدان ایثار و شهادت که نام خود را در تاریخ، به بزرگی و نیکویی ثبت و ضبط کرده‌اند و این ایام مقدس و روز تجلیل از شهیدان و ایثارگران را گرامی می‌داریم.

وی در بخش دیگری از آورده است: بی تردید این روزهای نورانی یادآور نام نیک شخصیتهای بی همتا و آسمانی است که با اقتدا به آموزه‌های بلند اسلامی، تبعیت از ائمه اطهار(علیهم‌السلام) و ارزشهای متعالی کربلا و فرمانبری از رهبری حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، عزت و سربلندی را برای کشورمان به ارمغان آورده‌اند و موجب افتخار برای همیشه تاریخ این سرزمین شدند.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به تاریخ ایران و دست‌اندازی قدرتهای خارجی نیز، گفت: در یک نگاه کلی به تاریخ ایران می‌توان مشاهده کرد که به دلایل مختلف و بعضا بسیار کوچک، بخشی از کشور در راستای منفعت‌طلبی پادشاهان به دیگران و قدرتهای خارجی بخشیده می‌شد و تنها در سایه انقلاب اسلامی، حتی یک وجب از خاک میهن واگذار نشد و اجازه تجاوز به سلطه‌گران و مستکبران داده نشد و امروز هم در کمال افتخار، امنیت و اقتدار و با زعامت و هدایت مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) اجازه دست‌اندازی داده نخواهد شد و مسیر رشد و تعالی کشور پیش می‌رود.

ولایتی تصریح کرد: پیروزی در دفاع مقدس، بیرون راندن دشمنان از کشور و متجاوز دانستن صدام در عرصه بین‌المللی، بیانگر رشادت نیروهای بسیجی و نظامی و همراهی مردمی قهرمان و بزرگ است که اقتدار و سربلندی را برای کشور به وجود آوردند و امروز هم در پناه اقتدار و امنیت، ایران اسلامی مستقل‌ترین و تأثیرگذارترین کشور در منطقه و جهان محسوب می‌شود.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجع تشخیص مصلحت نظام در ادامه این مطلب به روح بلند شهدا و امام بزرگوار صلوات می‌فرستد و از خداوند متعال قدرانی از رشادتهای ایثارگران و شهدا و در مسیر آنان گام برداشتن را مسئلت می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top