تاریخ انتشار: شنبه 1395/07/03 - 09:28
کد خبر: 210754

درد و دل یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه تربیت مدرس درباره ماجرای جریمه سنوات؛

چــه بـود و چــه شــد؟!

چــه بـود و چــه شــد؟!

خنده دار است نه؟ تکلیف 2 ورودی دکتری 92 و 93 این دانشکده در مورد حقوق ماهانه یا پژوهانه مشخص نشده است که به ما نه حقوق وزارت بهداشت تعلق می‌گیرد و نه پژوهانه وزارت علوم که به همه دانشجویان دکتری داده می‌شود. امید مسئولین برای حل این مشکل تنها فارغ التحصیل شدن این دانشجویان است تا خیالشان راحت شود (تاکیتیک خریدن زمان و امروز و فردا کردن). نمی‌دانم چقدر سخت است، حل این مشکل که اقایان مسئول در 2 وزارتخانه هر کدام دانشجویان را به سمت یک دیگر پاس می‌دهند، نمیدانم وجدانشان را چطور آرام می‌کنند وقتی نام مسئول بر خود می‌گذارند.

خبرنامه دانشجویان ایران: دانشگاه تربیت مدرس که در روزهای اخیر به واسطه جنجال بر سر اجرای قانون سنوات، حسابی روی خط رسانه‌های کشور آمده است، انگار دوباره درگیر حواشی دیگری شده است.

به گزارش خبرنگار صنفی – آموزشی «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ یکی از دانشجویان پزشکی دانشگاه تریبیت مدرس در یادداشتی ارسالی، به ماجرای طرح ادغام کنکور دانشکده پزضشکی این دانشگاه با کنکور وزارت بهداشت پرداخته است که در ادامه می‌خوانید:

راستش را بخواهید این سرگذشت تعدادی از نخبگان این مملکت است که با هزار امید و آرزو وارد یکی از بهترین دانشگاه های ایران شدند، دانشگاه تربیت مدرس تهران!

داستان از این قرار است که چند سال است اوضاع یکی از دانشکده‌های این دانشگاه به نام دانشکده  پزشکی بسیار پیچیده شده است! شروع پیچیدگی  از آمدن طرح ادغام کنکور این دانشکده با کنکور وزارت بهداشت بود و بلایی که سر دانشجوهای قدیمی تر این دانشکده آمده، که بعد از 2 سال از ادغام این طرح هنوز نمی‌دانند متولی حق و حقوق آنها وزارت بهداشت است یا وزارت علوم !

حتما می‌دانید تمام دانشجویان این دانشکده چه در مقطع ارشد و چه در مقطع دکتری، رتبه‌های تک رقمی کنکور پزشکی وزارت علوم بودند، که ‌اکنون با توجه به ورود دانشجویان با رتبه‌های ضعیف تر، سطح علمی دانشکده بسیار پایین تر آمده است، چه بود و چه شد با این طرح شگفت انگیز.

البته استاتید دانشکده به حق خود رسیدن خدا را شکر می‌کنیم اما مشکل حقوق ماهانه وزارت بهداشت یا پژوهانه وزارت علوم  برای دانشجویان دکتری که دیگر قوز بالا قوز شده است. آقایان ما را با بی‌برنامگی خودشان از این 2 گزینه محروم کردند.

خنده دار است نه؟ تکلیف 2 ورودی دکتری 92 و 93 این دانشکده در مورد حقوق ماهانه یا پژوهانه مشخص نشده است که به ما نه حقوق وزارت بهداشت تعلق می‌گیرد و نه پژوهانه وزارت علوم که به همه دانشجویان دکتری داده می‌شود.

امید مسئولین برای حل این مشکل تنها فارغ التحصیل شدن این دانشجویان است تا خیالشان راحت شود (تاکیتیک خریدن زمان و  امروز و فردا کردن). نمی‌دانم چقدر سخت است، حل این مشکل که اقایان مسئول در 2 وزارتخانه هر کدام دانشجویان را به سمت یک دیگر پاس می‌دهند، نمیدانم وجدانشان را چطور آرام می‌کنند وقتی نام مسئول بر خود می‌گذارند.

یعنی آقای مسئول شما مسئولید و باید تکلیف ما را معلوم کنید؛ کار من مطالعه و تحقیق است نه رفتن در خیابان جلوی این وزارتخانه، آن ساختمان و دفتر فلان مسئول. چطور می‌توانید با جمعی از بهترین دانشجویان این مملکت این کار ناجوانمردانه را بکنید و خیالتان بی خیال تر از همیشه باشد. سرتان را درد نمی‌آورم و نمی‌خواهم با گفتن بهانه‌های مسئولین به اصطلاح پاسخگو اسباب خنده‌تان یا شاید اعصاب خوردی‌تان را محیا کنم، شاید این هم یکی از داستان‌های نسل سوخته باشد. اما حل این مشکل حقوق و مزایای دانشجویان دکتری 92 و 93 این دانشکده کار سختی نیستی وقتی که  هر روز خبر از  باز گشایی یک شعبه اخلاس میلیاردی جدید همه را شگفت زده می‌کند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top