تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/07/06 - 08:58
کد خبر: 211053

تولید 7 واکسن مهم در موسسه رازی

رئیس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی تولید هفت واکسن از ۹ واکسن مهم انسانی و ریشه کنی فلج اطفال در ۱۵ سال اخیر را نتیجه سالها همت این موسسه دانست.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس موسسه تحقیقاتی واکسن و سرم سازی رازی تولید هفت واکسن از ۹ واکسن مهم انسانی و ریشه کنی فلج اطفال در ۱۵ سال اخیر را نتیجه سالها همت این موسسه دانست.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، دکتر حمید کهرام در آیین بزرگداشت روز خانواده و تکریم بازنشستگان استان البرز که با حضور استاندار شامگاه دوشنبه در سالن زنده یاد پروفسور میرشمسی موسسه رازی برگزار شد، با قدردانی از سال ها کار و تلاش بازنشستگان، اظهار کرد: کشورمان امروز با تلاش سال های گذشته این عزیزان ساخته شده و در آینده نیز به دست توانای جوانان این مرز و بوم به شکوفایی ادامه خواهد داد.

وی خطاب به بازنشستگان گفت: هر یک از شما در طول دوران اشتغال در مسئولیت های مختلف، برای آبادی این سرزمین با جان و دل خدمت کردید و اکنون وظیفه ما قدردانی از زحمات شما و تکریم تان است.

رئیس موسسه رازی از دانشمندان و محققان نسل های پیشین این موسسه یاد کرد و ادامه داد: آنان هم مانند افرادی که امروز به کسوت بازنشستگی آراسته شده اند، سال های متمادی در مسیر پویایی و بالندگی ایران عزیز گام برداشتند.

وی ضمن بیان گوشه ای از فعالیت های گسترده و حیاتی این مرکز مهم افزود: این موسسه از بزرگترین مجموعه های مرتبط با امر سلامت در کشور است که در استان البرز واقع شده و پیچیده ترین واکسن ها را تولید می کند.

تکریم بازنشستگان موجب امیدواری جوانان می شود
کهرام تولید هفت واکسن از ۹ واکسن مهم انسانی، ریشه کنی فلج اطفال در ۱۵ سال اخیر، بی نیازی به واردات واکسن های متنوع، نقش پیشگیرانه واکسن ها در ابتلای انسان و دام به انواع بیماری ها و غیره را نتیجه سال ها همت، غیرت و تلاش بزرگانِ بازنشسته ای در موسسه رازی عنوان کرد که دوشادوش سایر افراد برای عمران و استقلال کشورمان تلاش کردند.

رئیس موسسه رازی به کارهای بسیار بزرگ انجام شده در این موسسه و آثار مثبت این اقدامات در حفظ  سلامت جامعه و تامین امنیت غذایی کشور اشاره کرد که حاکی از عملکرد مثبت این مجموعه در انجام رسالت و عمل به وظایف خویش است.

وی در عین حال تاکید کرد: موسسه رازی به واسطه بیش از ۹ دهه فعالیت، نیازمند نوسازی است و امیدواریم در برنامه پنج ساله این مهم به نتیجه برسد.

کهرام حمایت کامل از کانون بازنشستگان موسسه را وظیفه خود دانست و بر تکریم و محترم شمردن آنان تاکید کرد و افزود: این کار جوانان را برای کار و کوشش با انگیزه تر می کند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top