تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/07/06 - 17:00
کد خبر: 211096

جای «دستاورد» در ستاد انتخاباتی دولت کجاست؟

محمدعلی نجفی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی شد. علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت" همانطور که از قبل مطرح بوده که آقای نجفی رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی شود ،این تصمیم عملیاتی شد".

خبرنامه دانشجویان ایران: محمدعلی نجفی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی شد. علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت" همانطور که از قبل مطرح بوده که آقای نجفی رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی شود ،این تصمیم عملیاتی شد".

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت:

1.محمدعلی نجفی رئیس ستاد انتخاباتی حسن روحانی شد. علی صوفی عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت" همانطور که از قبل مطرح بوده که آقای نجفی رئیس ستاد انتخاباتی آقای روحانی شود ،این تصمیم عملیاتی شد". نجفی معاون روحانی و رئیس  سازمان میراث فرهنگی بود که بهمن ۱۳۹۲، استعفا نمود و  روحانی وی را به عنوان دبیر ستاد هماهنگی اقتصادی دولت منصوب کرد. در حقیقت وی معمار بخشی از کارنامه اقتصادی دولت محسوب می شود.

2.اکنون در حالی که رکود اقتصادی، عمیق تر از پیشا برجام شده و چرخ تولید نمی گردد ، آقای روحانی به جای تغییر و تقویت تیم اقتصادی ، مشغول ساماندهی رسمی ستاد انتخاباتی آن هم 9 ماه مانده تا انتخابات است. 3 سال پیش وزیر هزار میلیاردی صنعت(نعمت زاده ) رئیس ستاد روحانی بود. و اکنون دبیر ناموفق ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به جای تمرکز در حوزه اقتصاد ، به تکاپو و تحرک در حوزه انتخابات گماشته شده است! مسائل و معضلات در دولت همچنان جا به جا دیده می شوند. یک دولت پس از 3 سال و در آخرین سال عمر خود علی القاعده باید بتواند کاشته خود را درو کند و به مردم به عنوان بهترین تبلیغ عرضه کند. اما به تلاطم افتادن در سال آخر و قبل از هر رقیب محتملی ستاد انتخاباتی زدن، خبر جالبی را از حال و هوای اندرونی دولت مخابره نمی کند.

3.این روزها کارشناسان همسو با دولت نسبت به قریب الوقوع بودن بازگشت تورم 2 رقمی  هشدار می دهند. واشنگتن پست دیروز نوشت " ایرانی ها نسبت به خاصیت برجام نا امید و  سرخورده شده اند و همین، راز تغییر لحن تاکتیکی روحانی نسبت به آمریکاست". بعید است مشکل ناکارآمدی ستاد اقتصادی دولت و مدل فضایی آن با انتقال نجفی به ستاد انتخاباتی و استارت _ ولو غیر قانونی_ در این زمینه جبران شود. به قول شاعر: مزرع سز فلک دیدم و  داس مه نو _ یادم از کشته خویش آمد و هنگام درو.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top