تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/07/08 - 15:20
کد خبر: 211294

مرگ پرز نویدی بر شکست صهیونیست‌

نماینده مردم کاشان در مجلس، گفت: مرگ «شیمون پرز» پایانی بر زندگی سیاه و سراسر جنایت بار این جلاد و نویدی بر شکست و فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده مردم کاشان در مجلس، گفت: مرگ «شیمون پرز» پایانی بر زندگی سیاه و سراسر جنایت بار این جلاد و نویدی بر شکست و فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید جواد ساداتی نژاد نماینده مردم کاشان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران تسنیم «پویا»، با اشاره به سوابق جنایتکارانه و اقدامات گسترده ضد بشری «شیمون پرز» در طول دوران مختلف شکل‌گیری و توسعه رژیم صهیونیستی، اظهار کرد:  وی در به وجود آمدن گروه‌های شبه نظامی تروریستی و مسلح کردن آنها برای کشتار انسان‌های بیگناه و مردم مظلوم فلسطین و آواره نمودن آنها نقش داشت.

وی افزود: این جلاد یکی از عناصر فعال در مهاجرت غیرقانونی و انتقال گسترده صهیونیستها از سراسر جهان به فلسطین و اشغال این سرزمین است.

نماینده مردم کاشان در مجلس نقش «شیمون پرز» را در تشکیل نهادهای نظامی و کودک‌کش صهیونیستی و فعالیتهای وی در مسلح شدن این رژیم ضد بشری به سلاحهای کشتار جمعی و هسته‌ای عنوان کرد و گفت: این جنایتکار خونریز، حامی و مشوق سرکوب خونین انتفاضه نخست فلسطینیان در سال 1987 میلادی است که تجاوز نظامی صهیونیستها به لبنان در سال 1982 میلادی اتفاق افتاد و حاصل آن کشتار بیش از 20 هزار نفر انسان بیگناه بود.

ساداتی‌نژاد همچنین با یادآوری جنایت «قانا» و کشتار آوارگان بیگناه ساکن آن اردوگاه در زمان نخست وزیری «شیمون پرز» با اشاره به عمدی بودن حمله به این اردوگاه، گفت: «شیمون پرز» جلاد قانا و جنایتکاری بین المللی است که مجامع به اصطلاح حقوق بشری به رغم جنایتها و وحشی‌گریهای مستمر و مکرر در قالب عملیاتهای مختلف نظامی، نه تنها چشمان خود را بر جنایات مستمر و مکرر وی بسته و لب به اعتراض در مقابل این همه قساوت و کشتار باز نکردند بلکه جایزه صلح نوبل را هم به این جنایتکار تقدیم کردند.

ساداتی نژاد مرگ «شیمون پرز» را پایانی بر زندگی سیاه و سراسر جنایت بار این جلاد و نویدی بر شکست و فروپاشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی دانست.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top