تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/07/08 - 16:19
کد خبر: 211297

سردار ‌سلامی: در دریا آمریکایی‌ ها باید با زبان فارسی با پاسداران صحبت کنند

جانشین فرمانده سپاه با بیان اینکه خوشبختانه توانسته‌ایم فرمول‌های دشمن را برای تسلط بر دریا، هوافضا و زمین باطل کنیم، گفت: امروز در دریا آمریکایی‌ها مجبورند با زبان فارسی با پاسداران انقلاب اسلامی صحبت کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: سردار حسین سلامی در گردهمایی دادستان‌های سراسر کشور اظهار داشت: عدالت قائمه اصلی هر نظام سیاسی بوده و مفهومی است که بسیاری از معانی بلند بر آن متکی هستند زیرا این مقوله در واقع امری حیات بخش است.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از تسنیم، جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: برای شکوفایی استعداد و ظرفیت جامعه، عدالت فرصت ایجاد می‌کند و همچنین عدالت امنیت‌ساز است چرا که سرشت حقیقی امنیت یک جامعه عدالت است.

سلامی با بیان اینکه علم و عقل اساس پیشرفت یک کشور است، گفت: بی‌خردی نقطه آغاز فروپاشی است و در حال حاضر افتخار می‌کنم که این فرصت را یافتم پیرامون یک موهبت عظیم الهی و یک واقعه عظما که جمع حاضر در این همایش بخش مهمی از پاسداری آن را بر عهده دارند صحبت کنم که آن واقعه عظیم ظهور انقلاب اسلامی ایران است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران تصریح کرد: اینکه کشور ما نقطه تمرکز سیاست‌های فرهنگی، عملیات روانی، جنگ‌های اطلاعاتی، فتنه داخلی، نفوذ، ارعاب و تهدید از جانب قدرت نظامی قرار گرفت ناشی از ظهور حقیقت بزرگ در جهان است و برای حفظ این عظمت مسیر سختی را طی کرده‌ایم.

سلامی با بیان اینکه امروز توانسته‌ایم میدان مواجهه و درگیری را از کشور خود دور کنیم گفت: این بدان معنا نیست که درصدد این باشیم که همسایگان خود را سپر بلا کنیم چرا که معتقدیم اگر تمام کشورهای مسلمان با هم هم‌پیمان شوند و گره بخوریم می‌توانیم سیاست‌های دشمن را در جهان اسلام دفع کنیم تا جهان اسلام به رفعت و کرامت شایسته خود بازگردانیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران افزود: قدرت هوافضای ما به شکل فزاینده‌ای به دنبال توسعه استعداد بازدارندگی است در واقع بقا به گسترش قاعده متعادل یک نظام جهانی متکی نیست و اگر بخواهیم باقی بمانیم باید قدرت اثرگذاری در معادلات جهانی را داشته باشیم.

سلامی با بیان اینکه امروز میدان تحول و سیاست در دنیا جهان اسلام است، تصریح کرد: ظرفیت‌سازی عظیمی در سوریه، لبنان، یمن و عراق انجام داده‌ایم و در واقع جغرافیاهای زنده امروز انقلاب هستند به عبارتی انقلاب اسلامی گسترش پیدا کرده و فضای تنفس دشمن تعیین شده است که این به معنی تغییر توازن قدرت در جهان است.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با اشاره به این اینکه امروزه  موضوع اعتیاد الکترونیک یک واقعیت است، گفت: از بین بردن سبک زندگی اسلامی، مخدوش کردن معصومیت ذاتی جوانان ما در موارد این‌چنینی هدف دشمن در این زمینه است لذا همه باید دست به دست هم دهیم و برای از بین بردن این تهدید یک جبهه تشکیل دهیم.

جانشین فرمانده سپاه پاسداران با بیان اینکه انتظار داریم امروز بیش از هر زمان دیگری احساس خطر و همچنین احساس قدرت کنیم، گفت: هرگز امنیت به خودی خود به وجود نمی‌آید اما به خودی خود از بین می‌رود و ما تنها کشوری هستیم که دشمن نتوانست با راهکار نظامی چالش‌های سیاسی خود را با ما رفع کند لذا باید در راستای مقابله با ابعاد دیگر جنگ محکم باشیم.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top