تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/07/13 - 22:07
کد خبر: 211916

ماجرای دلخوری شهید همدانی!

فرزند شهید همدانی با اشاره به اعتقاد پدرش به جوانان گفت: حق بزرگ فرزندان شهدا بر گردن ما و انجام کار‌ها برای رضای خدا از توصیه‌های سردار همدانی بود.

خبرنامه دانشجویان ایران: فرزند شهید همدانی با اشاره به اعتقاد پدرش به جوانان گفت: حق بزرگ فرزندان شهدا بر گردن ما و انجام کار‌ها برای رضای خدا از توصیه‌های سردار همدانی بود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از فارس، مهدی همدانی با اشاره به اینکه پدرم همیشه تبعیت از ولایت را اصل می‌دانست، اظهار کرد: ایشان همیشه ما را به کار در راه رضای خدا و ولایت‎پذیری توصیه می‎کرد.

وی با بیان اینکه تلاش برای نام بلند انقلاب اسلامی در جهان از خصوصیات سردار همدانی بود، گفت: ایشان در نهایت در این راه، جان خود را فدا کرد.

پسر سردار همدانی به خاطره‌ای از پدرش اشاره کرد و با اشاره به تماس یکی از فرزندان شهدا اظهار کرد: چند سال قبل یکی از فرزندان شهدا برای کاری با پدرم، تماس گرفت، پدرم در منزل نبود، قرار شد بعداً تماس بگیرد، پدرم دیروقت به منزل آمد و گفت «اگر این فرد تماس گرفت مرا بیدار کن».

وی ادامه داد: کمی دیر شد، فرزند شهید تماس گرفت؛ چون پدرم خسته بود دلم نیامد بیدارش کنم؛ صبح که بیدار شد از من پرسید دیشب با من تماس نگرفتند؟ توضیح داد که چرا بیدارش نکردم؛ ناراحت شد و گفت که باید حتماً مرا بیدار می‎کرد.

مهدی با بیان اینکه پدرم معتقد بود فرزندان شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند، گفت: از آن موقع این موضوع را در ذهنم جا داده‎ام که باید همیشه حواسم به فرزندان شهدا باشد.

وی با اشاره به اهمیت پدرش به جوانان اظهار کرد: سردار، جوانان امروز را همچون جوانان سال 57 می‌دانست و می‌گفت چه بسا جوانان امروز لایق‌تر هم باشند و کم از شهدای دوران دفاع مقدس نیستند.

پسر سردار همدانی با بیان اینکه پدرم به جوانان اعتماد می‌کرد و معتقد بود آنها پای انقلاب،‌ نظام و ولایت ایستاده‎اند؛ اظهار کرد: ایشان روابط عمومی بالایی داشت، طوری که هرکس با ایشان برخورد داشت شیفته رفتارش می‌شد.

وی ارتباط نزدیک پدرش با کودکان را از دیگر خصوصیات او برشمرد و افزود: دخترم بیشتر از من به پدرم علاقه‌مند بود و هر موقع که پدر در منزل حضور داشت همیشه بیش از اینکه در کنار من باشد در کنار او بود.

مهدی با بیان اینکه وقتی خبر شهادت پدرم را دادند، حس عجیبی داشتم که نمی‎دانم چه بود؛ اظهار کرد: برخی اتفاقات در زندگی هست که زبان از بیان آن قاصر است، اما می‎دانم که آن شب، سخت‌ترین شب زندگی‎ام بود و تا صبح فشار روحی سختی را تحمل کردم.

وی در پایان با بیان اینکه پدرم می‎گفت کارها را باید برای رضای خدا انجام دهیم؛ گفت: ایشان همیشه می‎گفت که اگر برای رضای خدا کار کردید خدا بقیه کارها را درست می‌کند و نتیجه آن را هم می‌بینید.

 

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
ارسال ۷۰۰بسته مواد غذایی به مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top