تاریخ انتشار: جمعه 1395/07/16 - 22:47
کد خبر: 212202

ما سی‌نفر، بی‌شماریم!

هفته‌ای که گذشت در حاشیه برگزاری مراسمی تحت عنوان« مجمع عمومی انجمن ایران اسلامی» در دانشگاه مازندران، همواره استقبال بسیار کم دانشجویان همسو با این انجمن به وضوح دیده شد. اما پشت درب سالن ماجرا از قرار دیگری بود چرا که دانشجویان انقلابی دانشگاه نه به ‌یمن حضور جناب منتجب نیا! بلکه‌ برای مطالبه گری و ایستادن در برابر انحراف دانشگاه از مسیر انقلاب و در مقابل این شیخ حامی فتنه در دانشگاه، عرصه را خالی نکردند و البته از سوی اعضای انجمن ایران اسلامی از ورودشان به سالن جلوگیری به عمل آمد.

خبرنامه دانشجویان ایران: هفته‌ای که گذشت در حاشیه برگزاری مراسمی تحت عنوان« مجمع عمومی انجمن ایران اسلامی» در دانشگاه مازندران، همواره استقبال بسیار کم دانشجویان همسو با این انجمن به وضوح دیده شد. اما پشت درب سالن ماجرا از قرار دیگری بود چرا که دانشجویان انقلابی دانشگاه نه به ‌یمن حضور جناب منتجب نیا! بلکه‌ برای مطالبه گری و ایستادن در برابر انحراف دانشگاه از مسیر انقلاب و در مقابل این شیخ حامی فتنه در دانشگاه، عرصه را خالی نکردند و  البته از سوی اعضای انجمن ایران اسلامی از ورودشان به سالن جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»،  هفته‌ای که گذشت در حاشیه برگزاری مراسمی تحت عنوان« مجمع عمومی انجمن ایران اسلامی» در دانشگاه مازندران، همواره استقبال بسیار کم دانشجویان همسو با این انجمن به وضوح دیده شد. اما پشت درب سالن ماجرا از قرار دیگری بود چرا که دانشجویان انقلابی دانشگاه نه به ‌یمن حضور جناب منتجب نیا! بلکه‌ برای مطالبه گری و ایستادن در برابر انحراف دانشگاه از مسیر انقلاب و در مقابل این شیخ حامی فتنه در دانشگاه، عرصه را خالی نکردند و  البته از سوی اعضای انجمن ایران اسلامی از ورودشان به سالن جلوگیری به عمل آمد.

جناب منتجب نیا که تعداد بسیار اندک دانشجویان در سالن او را به تعجب وا داشت، سعی بر این داشت که طوری سخن بگوید که به مخاطب اینگونه القا شود که در خارج از سالن جمعیت کثیری از دانشجویان همسو با جریان اصلاحات خواهان ورود به سالن هستند ولی عوامل دانشگاه و حراست مانع ورود طرفدارانشان به داخل سالن شده اند. وی دراین باره گفت: نیاز به تبیین و تشریح ندارد تصاویر تجمع شما و تصاویر دانشجویانی که بیرون هستند در نشریات منتشر شود و زیرش بنویسند بدون شرح، تا خواننده و بیننده خیلی از مسائل را درک کند!

از شیخ منتجب نیا باید این سوال را پرسید:
 ای شیخ،کدام جمعیت؟! خوابید‌ه‌اید یا خودتان را به خواب زده اید؟ البته بیان این مطالب از سوی شما جای تعجب ندارد، شما هرجا که حضور می یابید جهت تشویش اذهان عمومی و بجای سخن در چارچوب بحثتان به فکر تطهیر چهره خود و همفکرانتان هستید چراکه امثال جنابتان بخوبی میدانند ملت و دانشجویان هیچگاه فتنه و فتنه گران را از یاد نخواهند برد.

اما اگر منظورتان،چند نفر از قشر انقلابی دانشگاه است، باید اذعان داشت که اتفاقا آنها از ریشه با حضور شما و دیگر دوستان فتنه گر و فتنه جویتان در فضای دانشگاه مخالف هستند و شما این فرصت ایراد سخنرانی را مرهون رحمت کسانی هستید که حال درموردشان می فرمایید: من تعجب می کنم از برخی مسئولان، نمیدانم منطق آنها چیست، کار امروز مسئولان دانشگاه مازندران غیرطبیعی و غیرعادی بود که جلوی تجمع را گرفتند!

شما از کدام «تجمع» سخن می گویید؟ انگار نمره عینکتان بالا رفته، یا خدای ناکرده دچار توهم شده اید؟تصاویر خارج از سالن گویای تمام سخنان بی اساس شماست. نکند می خواهید جمعیت‌ حاضر در بازار بابلسر را کپی و در محوطه پشت درب سالن همایش پیست کنید؟! تمام مسئولانی که پشت درب سالن بودند با چشمان خود دیدند که هیچ استقبالی از جنابعالی و برنامه بی محتوایتان نشد و تنها همان چند نفر داخل سالن برای خالی نماندن عرایضتان کفایت می کرد. برای  اعضای انجمن نام برده متأسفم که تا دیدند از آن پانصد نفری که اسم داده بودند خبری نشد،اینطور وانمود کردند که حراست دانشگاه از حضورشان ممانعت به عمل آورده است.

در خاطرم هست که رئیس دانشگاه در ابتدای تصدی ریاستش گفت:« اگر عاملی موجب انحراف دانشگاه از مسیر خودش شود من خود جلوی آن می ایستم»
باید بگویم امثال جناب منتجب نیا که مدافع جریاناتی از جمله فتنه هستند که در بیانات رهبر معظم انقلاب به لبه پرتگاه بردن کشور تعبیر شد، مصداق بارز انحراف دانشگاه های اسلامی ما از مسیر تعالی خویش هستند.

همانطور که جناب رئیس می‌داند، هرکسی و یا هر جریانی که از نظر رهبری منسوب به فتنه باشد،باید مهر باطلی بر حضور آنها در دانشگاه ها زد.

*بنیامین جعفری - دانشجوی کارشناسی فیزیک هسته‌ای

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top