تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/07/22 - 12:21
کد خبر: 212714

قاصدک 24؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما

پس از این مرحله و در میان بلیط‌های نمایش داده شده، می‌توان مشخصات جزئی تری مانند ظرفیت، نوع کلاس، نوع هواپیما، نوع پرواز و … است را مشاهده و سپس به انتخاب و ورود اطلاعات مسافران و خرید اقدام نمود. پس از خرید بلیط هواپیما، لحظاتی بعد بلیط مورد نظر در ایمیل شما قابل دریافت خواهد بود و با چاپ آن می‌توانید با آسودگی خاطر مسافرت خود را آغاز نمایید.

خبرنامه دانشجویان ایران: برای دوستداران به مسافرت و دوست داران سفر و گردش، وسیله رفت و برگشت از مبدا به مقصد بسیار اهمیت دارد و همواره تعداد زیادی از افراد مسافرت با هواپیما را به دلیل صرفه جویی در زمان و کاهش خستگی انتخاب می‌نمایند.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ بدنبال افزایش سفرهای هواپیمایی چندین سال است که در ایران خرید اینترنتی انواع بلیط هواپیما (چارتر و سیستمی) نیز رواج یافته است. یافتن بلیط ارزان قیمت یا بلیط چارتر، یکی از گزینه‌های اقتصادی برای سفر از طریق خطوط هوایی به حساب می‌آید که با کاهش هزینه‌ها در سال‌های اخیر نیز رواج زیادی یافته است.

با این وجود نوع دیگری از بلیط هواپیما با نام بلیط‌های سیستمی نیز طرفداران خاص خود را دارد. پروازهای سیستمی ویژگیهایی همچون قابلیت لغو و همچنین قیمت جداگانه برای کودکان و نوزادان را دارد و از این رو مورد توجه گروه دیگری از مسافران قرار داشته و دارد.

سایت فروش اینترنتی بلیط چارتر قاصدک 24 در راستای ارتقای سطح کیفی خدمات گردشگری الکترونیک، اقدام به فروش انواع پروازهای چارتری و سیستمی نموده است و این تضمین را به مشتریان خود می‌دهد که بتوانند به سرعت و سهولت انواع بلیط‌های هواپیمای مورد نظر خود را در کلیه خطوط هواپیمایی کشور جستجو و اقدام به خرید بلیط چارتر یا سیستمی نمایند.

شما در هرلحظه که قصد مسافرت و خرید بلیط هواپیما داشته باشید می‌توانید به سایت خرید آنلاین بلیط هواپیمای قاصدک ۲۴ مراجعه نمایید و پرواز مورد نظر خود را در کلیه مسیرهای پروازی جستجو نمائید. سایت قاصدک ۲۴ طرف قرارداد با کلیه چارتر کننده‌ها و پروازهای سیستمی با مبدا و مقصد کلیه شهرهای دارای پرواز از جمله کیش ، مشهد ، اهواز ، اصفهان ، شیراز ، استانبول ، دبی ، نجف و … است و این قابلیت را برای شما فراهم می‌سازد که پروازی از دید شما پنهان نماند.

نکته قابل توجه که در سایت قاصدک 24 وجود دارد آن است که می‌توانید بر اساس میزان قیمت، نوع هواپیمایی و … در میان انواع پروازهای سیستمی و چارتری جستجو نمائید. به عبارت دیگر چنانچه نخستین اولویت شما برای خرید بلیط هواپیما، قیمت آن باشد می‌توانید از سایت قاصدک ۲۴ بخواهید تا بلیط‌های موجود را براساس بازه قیمتی مد نظرشما فهرست نماید. همچنین چنانچه خدمات یک شرکت هواپیمایی برای شما دارای اهمیت بیشتری است می‌توانید در سایت قاصدک 24 تعیین نمایید که بلیط‌های پرواز کدام شرکت هواپیمایی را برای شما نمایش دهد.

پس از این مرحله و در میان بلیط‌های نمایش داده شده، می‌توان مشخصات جزئی تری مانند ظرفیت، نوع کلاس، نوع هواپیما، نوع پرواز و … است را مشاهده و سپس به انتخاب و ورود اطلاعات مسافران و خرید اقدام نمود. پس از خرید بلیط هواپیما، لحظاتی بعد بلیط مورد نظر در ایمیل شما قابل دریافت خواهد بود و با چاپ آن می‌توانید با آسودگی خاطر مسافرت خود را آغاز نمایید.

نکته قابل توجه در سایت http://ghasedak24.com/، الکترونیکی بودن تمام مراحل است چراکه در هیچ یک از مراحل نیاز به مراجعه حضوری به جایی نیست و تنها با در اختیار داشتن یک خط اینترنت و از طریق انواع مختلف کامپیوتر و رایانه، تبلت، تلفن همراه(موبایل) و … با مراجعه به سایت قاصدک ۲۴ اقدام به تهیه بلیط مورد نیاز خود نمایید.

آرمان بی پایان سایت قاصدک ۲۴ برپایه ارائه خدمات سریع تر و آسان تر و همچنین پشتیبانی مطلوب از مشتریان و مخاطبان خود است و در این راستا تلاش می‌نماید تا همواره بهترین خدمات را با شرایط مطلوب در اختیار کاربران خود قرار دهد. قابل تاکید است در هر لحظه استفاده از سایت خرید بلیط هواپیما قاصدک ۲۴ که به سوال یا ابهامی برخورد نمودید می‌توانید با مرکز پشتیبانی در ارتباط باشید و سوال خود را مطرح نمایید.

مجموعه عوامل سایت قاصدک 24 آماده دریافت نظرات شما برای ارتقاء کیفیت خدمات سایت است و امیدوار است با جلب رضایت شما در نخستین گام یک سفر، لحظات بیادماندنی یک مسافرت خاطره انگیز را برای شما رقم بزنند.

توزیع رسانه ای:‌ رپورتاژ ادز

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
ترافیک سنگین در جاده چالوس
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
ارتباطات استان سیستان و بلوچستان پایدار است
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top