تاریخ انتشار: جمعه 1395/07/23 - 10:46
کد خبر: 212753

مجمع جهانی کارآفرینی در زنجان

رئیس مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران از برگزاری سومین مجمع جهانی کارآفرینی با موضوع «از تئوری تا عمل» در زنجان خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران از برگزاری سومین مجمع جهانی کارآفرینی با موضوع «از تئوری تا عمل» در زنجان خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید هادی رضوی امروز در گفت‌وگو با فارس در زنجان اظهار کرد: مجمع جهانی ارزش آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران برنامه سالانه خود (JWEF) را امسال با موضوع "از تئوری تا عمل"ویژه شرکت‌های نوپای دانش‌بنیان و دانشجویان فعال برگزار خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه شهر زنجان به عنوان یکی از قطب‌های آتی "آی تی، الکترونیک و برق" میزبان این مجمع خواهد بود، تصریح کرد: با توجه به برگزاری دو دوره موفق مجمع جهانی ارزش آفرینی (کارآفرینی) جوانان در ایران، سومین مجمع جهانی ارزش آفرینی (کارآفرینی) جوانان ایران با موضوع "از تئوری تا عمل" برگزار خواهد شد.

رئیس مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران گفت: این برنامه ویژه استارتاپ‌های حوزه تکنولوژی صبح روز شنبه 22  آبان ماه 1395 در زنجان (مرکز همایش مهرانه) در سالی که به نام "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری شده برگزار خواهد شد.

رضوی با بیان اینکه سخنران ویژه این مراسم بهزاد ناجی از ایرانیان موفق و با تجربه در حوزه تکنولوژی در آمریکا است، گفت: وی برای نخستین بار پس از سال‌ها به ایران آمده و برای نخستین بار در ایران در این همایش سخنرانی خواهد کرد.

رئیس مجمع جهانی کارآفرینی جوانان ایران با تشریح چگونگی برگزاری همایش مذکور گفت: در برنامه امسال مجمع جهانی ارزش آفرینی (JWEF 2016)، علاوه بر سخنرانی دکتر ناجی و جلسه پرسش و پاسخ با ایشان، سخنرانی‌های دیگری نیز در قالب پانل ارائه می‌شود.

وی ادامه داد: این برنامه با همکاری و حمایت مرکز تکنولوژی مپس، دانشگاه صوفی رازی، مدرسه کسب و کار صوفی و دانشگاه آزاد اسلامی زنجان ، سازمان ورزش و جوانان و سایر ارگان‌ها و سازمان‌ها برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه یک رخداد غیر انتفاعی است که همه ساله توسط گروهی از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و علاقه‌مندان به کارآفرینی و با همکاری دانشگاه‌ها و با حمایت بخش دولتی و خصوصی در کشورهای مختلف برگزار می‌شود، تصریح کرد:  کشورهای فرانسه، سنگاپور، مالزی، چین، آرژانتین، شیلی، سوئد و ... به طور فعال برگزار کننده این برنامه بین‌المللی هستند.

گفتنی است، مجمع جهانی کارآفرینی جوانان (JWEF) مشتق شده از مجمع جهانی کارآفرینی است از سال 2008 تاکنون توسط دانشگاه EM-Lyon فرانسه و با همکاری برخی از موسسات و شرکت‌های بزرگ و معتبر بین‌المللی برگزار می‌شود.

ماموریت این برنامه، ترویج و سرعت بخشیدن به کارآفرینی در میان جوانان و دانشجویان به صورت محلی و در سراسر جهان، با هدف ایجاد ثروت و عدالت اجتماعی برای ساختن دنیایی بهتر با چشم انداز سال 2050 است.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
خدمات رسانی به ۱۰هزار حادثه‌دیده در پی سیل و آبگرفتگی
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top