تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/08/02 - 13:46
کد خبر: 213746

معاون وزیر راه اعلام کرد؛

قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین 2 برابر می‌شود

قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین 2 برابر می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان راهداری نیاز به اقدامات با کیفیت دارد، گفت: از این پس با کارخانه‌هایی که با کیفیت بالا تولید دارند برای تهیه نیوجرسی راه‌ها مذاکره خواهیم کرد.

خبرنامه دانشجویان ایران: معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به برنامه‌های سازمان راهداری برای جابجایی زائران اربعین گفت: بلیت اتوبوس برای سفر به عتبات عالیات در ایام اربعین حداکثر دو برابر می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایلنا، صبح امروز داود کشاورزیان رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به ورود ماشین آلات جدید راهداری اظهار داشت: در حال حاضر نیاز به ورود برندهای ماشین آلات راهداری داریم و معتقدم بخشی از این اشکالات به دولت برگردد.

وی با تاکید بر اینکه از فرصت‌های سرمایه‌گذاری برای تولید ثروت در کشور استفاده کنیم ، گفت: امروز نیاز به وجود دستگاه‌های مدرن در حوزه راهداری داریم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان راهداری نیاز به اقدامات با کیفیت دارد، گفت: از این پس با کارخانه‌هایی که با کیفیت بالا تولید دارند برای تهیه نیوجرسی راه‌ها مذاکره خواهیم کرد.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با تاکید بر اینکه کارگاه‌های زیرپله‌ای تولید ثروتی برای کشور ندارند، گفت: متاسفانه تولید برخی از تجهیزات راهداری متعلق به 60 سال گذشته است و شکل ظاهری آنها تنها شبیه گاردریل است.

کشاورزیان ادامه داد: بیش از 11 سال است که سازمان راهداری در حال نصب دوربین‌های نظارت تصویری و ثبت سرعت است و تاکنون 400 دوربین ثبت تخلف سرعت نصب شده که برخی از آنها به دلیل اختلافات با پلیس کار نمی‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه در حال حاضر قراردادی برای تامین تجهیز 35 هزار کیلومتر راه و نصب 2 هزار دوربین ثبت تخلف سرعت امضا شده است ، گفت: از این پس اقدامات برای نصب دوربین‌های ثبت تخلف سرعت یکپارچه می‌شوند.

وی همچنین با بیان اینکه در کشورمان بیش از 2 هزار و 600 شرکت حمل و نقل مسافری وجود دارد ، گفت: برخی از این شرکت‌ها به صورت صوری فعالیت می‌کنند.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه برخی از شرکت‌ها اتوبوسی در اختیار ندارند، گفت: بعضی از این شرکت‌های مسافری هم روزانه به بیش از 7 مسیر سرویس‌دهی دارند که از هر بار با یک ناو فعالیت می‌کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به اصلاح آیین‌نامه تاسیس شرکت‌های مسافری گفت: با اصلاح آیین‌نامه جدید برای تاسیس شعبه شرکت‌های مسافری دیگر نیازی به ارائه اتوبوس نیست.

وی با تاکید بر اینکه در بخش شرکت‌های مسافری باید برندسازی کنیم، گفت: باید شرکت‌های مسافری در قالب برندهای معتبر ساماندهی شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با بیان اینکه اگر شرکت‌ها کیفیت خود را به روز نکنند بازار را از دست می‌دهند ، گفت:‌ تمام شرکت‌های حمل و نقل مسافری باید در قالب چند برند معتبر فعالیت کننند.

وی همچنین درباره برنامه‌های حمل ونقل مسافران در ایام اربعین از طریق اتوبوس گفت: امسال 5 هزار دستگاه اتوبوس زائران اربعین را جابجا می‌کنند.

کشاورزیان با تاکید بر اینکه بر اساس میزان عرضه و تقاضا قیمت بلیت اتوبوس برای اربعین امسال دو برابر می‌شود، اظهار داشت: زیرساخت‌های حمل و نقل مسافری در مرز مهران برای ارائه خدمات برای مسافران و زائران کافی نیست .

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر این که امسال برای ایام اربعین هیچ مشکلی در حوزه تامین سوخت نخواهیم داشت گفت: یکی از وظایف ما نگهداری و  بهسازی مسیرهای منتهی به مرز مهران و شلمچه است.

وی با بیان اینکه تا قبل از ایام اربعین سالن مسافری مرزی شملچه با حضور وزیر راه و شهرسازی به بهره‌برداری می‌رسد ، گفت: باید گیت‌های تردد مسافران در پایانه‌های مرزی افزایش یابد.

معاون وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: در مرز مهران در ایام اربعین روزانه 250 هزار مسافر و زائر از این مرز تردد می‌کنند که باید خدمات در این ایام به مسافران افزایش یابد.

کشاورزیان ادامه داد: سال گذشته 62 زائران از پایانه مهران و 38 درصد از پایانه شملچه و چزابه تردد کردند.

وی ادامه داد: به دلیل ترددهای یک سر خالی با توافق‌های انجام شده قیمت بلیت اتوبوس در این ایام حداکثر دو برابر می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلامی:‌ تعداد نیروگاه‌های اتمی افزایش می‌یا‌بد
افزایش کرایه‌ها بیش از ۴۵ درصد تخلف است
آغاز ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی جدید از فردا
مهلت دریافت کارت کنکور فردا به پایان می‌رسد
آگهی‌های مسکن در دو پلتفرم «شیپور» و «دیوار» حذف می‌شود؟
سرلشکر باقری: همه سناریوها را بررسی می‌کنیم
فیلم آتش‌سوزی در یکی از کارخانه‌های قم +فیلم
سرانجام دختر فوت شده در مترو تجریش +فیلم
بازنمایی سروده رهبر انقلاب در تابلوی نقاش مطرح کشور +عکس
پایان جنجال و نگرانی بزرگ نکونام در استقلال
محدودیت تردد در دانشگاه صنعتی شریف اعلام شد
اینفوگرافیک/آمار داوطلبان نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳
هفدهمین آزمون پذیرش دانشجوی پزشکی از لیسانس تیرماه برگزار می شود
با تخلفات کنکوری و مجازات های آن آشنا شوید +فیلم
پذیرش دانشجوی دکتری به شیوه استادمحور برای اولین بار کلید خورد
جزییات حادثه حریق در انبار دارویی بیمارستان امام حسین (ع) تهران
آخرین تصمیمات درباره افزایش تعطیلات آخر هفته
نبرد بزرگ دو کشتی‌گیر ایرانی با هم در خارج از کشور
خبر خوش آسیایی برای هواداران پرسپولیس
افشاگری خبرنگار بی‌بی‌سی درباره اسرائیل +فیلم
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top