تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/08/04 - 11:21
کد خبر: 213948

افتتاح آشپزخانه صنعتی دانشگاه علوم بهزیستی

علاوه بر کارشناسان اداره تغذیه دانشگاه که بر روند ورود مواد غذایی تا طبخ و توزیع آن نظارت دارند ، یک نفر کارشناس ارشد بهداشت محیط نیز هر روز در دانشگاه مستقر است تا بر کمیت و کیفیت مواد غذایی که وارد انبار می شود ، چگونگی تهیه و طبخ آن تا چگونگی توزیع غذا نظارت کامل داشته باشد.

خبرنامه دانشجویان ایران: پروژه تبدیل آشپزخانه و سلف سنتی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی به آشپزخانه صنعتی به اتمام رسید و بهره برداری از آن با حضور مسئولان دانشگاه آغاز شد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، پروژه آشپزخانه صنعتی دانشگاه با اعتباراتی حدود ۷۵۰ میلیون تومان در مساحت ۴۰۰ مترمربعی در داخل دانشگاه، به همت معاونت های توسعه و فرهنگی – دانشجویی و با پشتیبانی ریاست دانشگاه اجرا شد.

دکتر حمیدرضا خرم خورشید رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در حال بازدید از این پروژه، گفت: با اجرای این پروژه عمرانی و رفاهی، می توانیم از سلامت مواد غذایی، محیط های نگهداری مواد غذایی و طبخ غذا و افرادی که اقدام به طبخ  می کنند و غذایی که به دانشجویان، کارکنان و هیات علمی دانشگاه عرضه می شود، اطمینان داشته باشیم.

وی افزود: برای اجرای این پروژه و تبدیل آشپزخانه سنتی به صنعتی ، از مشاور فنی بخش خصوصی جهت ارزیابی و طراحی امکانات صنعتی سازی براساس استانداردهای لازم ، استفاده کردیم.

رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی خاطرنشان کرد: پیمانکاری که مسئولیت اجرای این پروژه را به عهده گرفته است، از شرکت های معتبر با تجربه ۴۰ ساله در طبخ و توزیع غذا در دانشگاههای علوم پزشکی مستقر در تهران است که با قراردادی که با وی منعقد شده ، متنوع ترین فهرست غذایی با حدود ۳۰ نوع غذا و با بالاترین کیفیت ، طبخ و توزیع می شود.

خرم خورشید با اشاره به اقامت حدود ۸۰۰ دانشجوی این دانشگاه در پنج خوابگاه دختران و پسران ، اظهار داشت: هر روز علاوه بر تهیه صبحانه و ناهار برای حدود ۹۰۰ دانشجو ، کارمند و عضو هیات علمی دانشگاه ، بیش از ۶۰۰ پرس غذا برای وعده شام دانشجویان ساکن در خوابگاهها نیز در همین آشپزخانه تهیه  می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top