تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/08/04 - 18:20
کد خبر: 214023

بیانیه بسیج‌دانشجویی دانشگاه مازندران به مناسبت سالروز کاپیتولاسیون

از آنچه در این قرارداد نهفته است می گوئیم،آیا در نظر دولتمردان خوش غیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء و...جزء نهاد های تروریستی اند؟اگر این نهاد های انقلابی را تروریست میدانند که بی شک از عوامل کاپیتولاسیون خائن تر اند و اگر این نهاد ها را تروریست نمی دانند چرا پای تحریم کردنشان را امضاء کرده اند؟!

خبرنامه دانشجویان ایران: بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران به مناسبت سالروز افشاگری امام بر ضد کاپیتولاسیون

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

این چند روزی که مسائل اخیر ایران را شنیده‌ام،
قلبم در فشار است.
ما را فروختند.
استقلال ما را فروختند.
عزت ما پایکوب شد.
عظمت ایران از بین رفت.
این وقاحت و ننگ از دولت است.
از شما ملت نیست. شما ملت فهم دارید. هوشیاری دارید.
مجلس در این فضاحت سهیم است.تمام گرفتاری‌های ما از این آمریکاست.(امام خمینی ۴ آبان ۱۳۴۳)

این تنها بخشی از سخنان کوبنده حضرت امام در رابطه با ننگ نامه کاپیتولاسیون است.

بنابر اصل هشتم قانون اساسی که این مهم را وظیفه آحاد ملت شریف ایران نسبت به مسئولین می داند بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران اعلام می دارد که هنوز از سیب و‌گلابی و انار و هویج پس از امضای ننگ نامه ترکمانچای دوم برجام،نچشیده ایم و هنوز آفتاب تابانی که حتی آب خوردن مردم به آن گره خورده بود زندگی مردم را گرم نکرده بود که خبر از برجام های نانوشته ی ۲و۳و...داده اند و در حالیکه سردمداران این دولت کاملا از بی نتیجه بودن برجام اگاه اند،پیوسته در حال دست و پا زدن در باتلاق استکبار هستند و هرچه بیشتر با قراردادهای مختلف fatf و...دست و پا بزنند،کشور و انقلاب را به درون پاتلاق می کشانند!

قراردادهایی که حتی بدتر از ننگ نامه کاپیتولاسیون آمریکایی در دوران رژیم طاغوت بوده است! سوال اینجاست،عزت در ادبیات اقایان به چه معناست؟
از بتن ریزی در قلب راکتور هسته ای تا فروش کالای فوق استراتژیک آب سنگین به دشمن و پر کردن قلب رآکتور هسته ای با بتن و تعطیلی صنعت هسته ای شروع شد و انگار عمدا و اگاهانه قصد انحلال انقلاب در سر دارند که این آرزوی شان را به گور خواهند برد.

کمترین پیامد این قراردادها کاهش اعتماد بنفس سرمایه های انسانی داخلی و گسسته شدن استقلال و همبستگی سرمایه های داخلی است.اگر در سال ۴۳ کاپیتولاسیون برای تحقیر ایرانیان و بعضا رژیم منحوس پهلوی بود،امروز قلب انقلاب را هدف گرفته و در پی کاهش نفوذ استراتژیک و محبوبیت جمهوری اسلامی در دنیاست و امثال این سوء قصد ها را میتوان در قرارداد fatf و به منظور قطع بازوان اقتدار جمهوری اسلامی ایران در منطقه یعنی سپاه قدس و نهاد های انقلابی مشاهده کرد.

از آنچه در این قرارداد نهفته است می گوئیم،آیا در نظر دولتمردان خوش غیرت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و قرارگاه خاتم الانبیاء و...جزء نهاد های تروریستی اند؟اگر این نهاد های انقلابی را تروریست میدانند که بی شک از عوامل کاپیتولاسیون خائن تر اند و اگر این نهاد ها را تروریست نمی دانند چرا پای تحریم کردنشان را امضاء کرده اند؟!
می خواهید با این برجام های نمایشی نفوذ استراتژیک جمهوری اسلامی را از لبنان و عراق و سوریه و یمن و ایضا شمال افریقا کوتاه کرده و امنیت ملت را محدود به مرزها کنید انگاه برای خودتان لانه موش اجاره کرده و ملت را همچون قلب راکتور هسته ای بتون ارمه کنید؟!

دلسوزانه توصیه می کنیم که سرنوشت قذافی در لیبی و صدام حسین ملعون در عراق را مطالعه فرمایید;صدامی که طی استراتژی (قورباغه آب پز) و پس از انکه موشک های العباس والحسین (اسکاد) خود را جلوی دوربین های جهانی نابود نمود و دیگر چیزی برای دفاع از خود نداشت به بهانه سلاح های کشتار جمعی کشورش را به اشغال در اوردن مات و مبهوت گشت و تانک های امریکایی در بغداد به رژه پرداختند و آن حوادث شرم اور در زندان ابو غریب را ایجاد نمودند.

مولای متقیان می فرمایند:
عبرت ها فراوانند و عبرت پذیر ها اندک! اما "هیهات منا الذله" هرگز اجازه چنین غلط های اضافه ای را به هیچ کسی نخواهیم داد.
دیگر گذشت أن دوران تلخ که حتی سجاده از زیر پای مبارک امام حسن(ع) میکشیدند و سر مبارک پدرش علی مرتضی(ع) را به خونش خضاب کردند و به حق که کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا اما این خناث های دوره گرد گمان نکنند که می توانند هر ننگی را بر امت با عزت مان وارد سازند.

مزدوران داخلی و خارجی بدانند،به یاری حق،زیر پرچم لبیک یا خامنه ای تمامی فتنه های موجود در مسیر انقلاب را به درک واصل خواهیم کرد واین پرچمی است که امام روح الله (ره) برافراشته و فرموده اند:نگذارید انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و تا این پرچم را به دستان مبارک صاحب اصلی اش نسپاریم از پای نخواهیم نشست.

و در پایان

هرکس خواب آمریکا را می بیند،خدا بیدارش کند.(امام خمینی«ره»)

ومن الله توفیق
بسیج دانشجویی دانشگاه مازندران

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top