تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/08/05 - 03:55
کد خبر: 214063

HTC با نمایندگی رسمی به ایران برمی‌گردد

از ۱۵ روزه آینده با پایان تمام کارها با وزرات‌خانه‌های مربوطه، فعالیت رسمی‌ HTC در ایران طبق قوانین وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با نمایندگی توزیع و گارانتی شرکت سامتل آغاز می‌شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: از ۱۵ روزه آینده با پایان تمام کارها با وزرات‌خانه‌های مربوطه، فعالیت رسمی‌ HTC در ایران طبق قوانین وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با نمایندگی توزیع و گارانتی شرکت سامتل آغاز می‌شود.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از کلیک، پس از مطرح شدن طرح رجیستری، برندهای مطرح موبایل و نمایندگی های آن‌ها توجه‌های زیادی را به خود جلب کردند.

این موضوع حتی تا آن‌جا پیش رفت که برخی خبرگزاری‌ها اعلام کردند که به‌جز دو برند چینی و کره‌ای هیچ یک از برندهای گوشی در ایران نمایندگی مستقیم ندارند و دو برند از معروف‌ترین موبایل‌ها شامل سونی و اچ‌‌تی‌سی حتی نمایندگی ندارند.

بر طبق همین خبرهای منتشره آخرین مجوز واردات شرکت پرشین سلوکام قشم، نماینده سابق اچ تی سی در ایران نیز که با نمایندگی غیر مستقیم و از طریق کشور واسطه امارات واردات انجام می‌داد تا نهم اردیبهشت ماه ۹۵ بوده و منقضی شده است.

نیکیتاش گلیکاس مدیر منطقه ای اچ تی سی در این خصوص اظهار داشت: در سال گذشته HTC سه توزیع کننده در ایران داشت اما اکنون دفتر رسمی و نماینده رسمی در ایران دارد.

گلیکاس بیان کرد: تمامی نامه نگاری‌ها در کمپانی اچ‌تی‌سی انجام شده و منتظر تایید سفارت هنگ کنگ هستیم، از ۱۵ روزه آینده با پایان تمام کارها با وزرات‌خانه‌های مربوطه، فعالیت رسمی‌ HTC در  ایران طبق قوانین وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران با نمایندگی توزیع و گارانتی شرکت سامتل آغاز می‌شود.

مدیر منطقه‌ای اچ‌تی‌سی گفت: پس از امکان‌پذیر شدن نقل و انتقالات مالی، دفتر رسمی HTC را در تهران تاسیس خواهیم کرد.

وی افزود: در حال حاضر دولت ایران در راستای مبارزه با کالای قاچاق، با جدیت از ورود کالای قاچاق به کشور جلوگیری می‌کند، پیش از این میزان کالای غیررسمی اچ‌تی سی که به ایران وارد می‌شد از واردات رسمی بیشتر بود که اگرچه آن کالا نیز موبایل اچ‌تی سی‌ است اما برای شبکه و بازار ایران تولید و آزمایش نشده است.

سامان کاویان، مدیرکل اچ‌تی‌سی در ایران، تاکید کرد: شرایط برای امکان‌پذیر شدن تراکنش های مالی در ایران روبه‌بهبود است و تا زمان فراهم شدن این امکان و تاسیس دفتر رسمی HTC در تهران، کارهای تجاری این شرکت در ایران از طریق دفتر حافظ منافع اچ‌تی‌سی در کشور ایران انجام می‌شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top