تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/08/05 - 14:12
کد خبر: 214118

آغاز تکمیل ظرفیت کاردانی علمی کاربردی

ثبت نام تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی برای سال تحصیلی 96-1395 از 4 آبان آغاز و تا 19 آبان ادامه دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: بدینوسیله به اطلاع کلیه داوطلبان علاقمند به تحصیل در رشته‌های تحصیلی مراکز و واحدهای آموزشی دانشگاه فوق (اعم از داوطلبانی که در آزمون مذکور ثبت‌نام نموده و یا ننموده‌اند) می‌رساند که برای ثبت‌نام در رشته‌های تحصیلی متناسب با مدرک دیپلم خود می‌توانند با مراجعه به مراکز و واحد های آموزشی تحت پوشش دانشگاه جامع علمی کاربردی، از رشته‌های پذیرنده دانشجو در این مرحله اطلاع حاصل نموده و با همراه داشتن مدارک ذیل و با توجه به موارد مربوط از تاریخ 95/8/4لغایت 95/8/19به مراکز و واحدهای آموزشی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی، نحوه ثبت نام برای تکمیل ظرفیت دوره‌های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی به شرح زیر است:

1-کلیه متقاضیان می‌بایست حداکثر تا تاریخ 1395/6/31دارای مدرک سه ساله نظام جدید (فنی و حرفه‌ای، کار دانش و نظری) و یا دیپلم نظام قدیم آموزش متوسطه (چهارساله یا شش ساله نظری و فنی و حرفه‌ای)باشند.بدیهی است کنترل این مدارک در مرکز ذیربط با دقت نظر بالا صورت می‌پذیرد.

2-کلیه داوطلبان می‌بایست در زمان ثبت‌نام از طریق مراکز و واحدهای آموزشی مربوط، بابت هزینه ثبت‌نام نسبت به پرداخت مبلغ 180.000 ( یکصد و هشتاد هزار) ریال از طریق سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور اقدام نمایند.

3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.

4-هر داوطلب منحصراً مجاز است یکی از کدرشته محلهای مربوط را متناسب با مدرک دیپلم خود که در جدول شماره 2 دفترچه راهنمای ثبت نام و شرکت در آزمون فوق مشخص شده است انتخاب نماید.(این دفترچه در پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org موجود است).

5-هر داوطلب می‌تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل از یک گروه آموزشی در یک مرکز و یا واحد آموزشی باشد.بدیهی است در صورت ارسال مشخصات فرد و یا افراد در دو کدرشته و یا در دو مرکز و یا واحد آموزشی، اطلاعات مربوط به ثبت‌نام داوطلب در مرکز یا واحد آموزشی دوم حذف خواهد شد.

6-کلیه متقاضیان «مرد»می‌بایست در زمان ثبت‌نام و شرکت در این مرحله از پذیرش دانشجو، از نظر نظام وظیفه منعی برای ادامه تحصیل نداشته باشند.

7-پس از انجام ثبت‌نام، افراد به عنوان پذیرفته شده مشروط (در مرکز و واحد آموزشی که به آن مراجعه نموده اند)تلقی می‌شوند و شروع به تحصیل آنان تا زمان تایید نهایی سازمان سنجش آموزش کشور بصورت مشروط خواهد بود.

مدارک لازم برای ثبت‌نام:

1- شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری.
2- تصویر شناسنامه و اصل آن جهت مطابقت.
3- تصویر کارت ملی و اصل آن جهت مطابقت.
4-اصل دیپلم کامل متوسطه و یا گواهی آن برای داوطلبان نظام قدیم آموزش متوسطه با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
5-اصل مدرک دیپلم نظام جدید آموزش متوسطه و یا گواهی پایان دوره سه ساله نظام جدید با مهر و امضای رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه محل تحصیل به انضمام یک برگ تصویر آن.
6- اصل فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است.
7-گواهی اشتغال به کار با امضا و مهر بالاترین مقام مسؤل، آخرین فیش حقوقی و آخرین حکم کارگزینی یا قرارداد معتبر انجام کار (برای متقاضیان شاغل)
8-مدرکی که وضعیت نظام وظیفه داوطلبان مرد را با توجه به بند 3-2مقررات وظیفه عمومی مندرج در صفحات 3و4دفترچه راهنمای پذیرش مشخص نماید.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از طریق برنامه‌های فرهنگی
حکم قطعی محکومان پرونده کثیرالشاکی پروژه الماس مال صادر شد
اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی مردمی حمایت از اقدام سپاه
مدارس پنجشنبه و جمعه آخر هفته‌ها به خانواده‌ها اختصاص می‌یابد؟
هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول است
به بهانه اختلال در کار؛ گوگل کارمندان معترض به همکاری با رژیم صهیونیستی را اخراج کرد
پلمب ۱۰ مؤسسه پایان نامه فروشی در روزهای آینده
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top