تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/08/06 - 17:30
کد خبر: 214242

پاسخ محکم رونالدو به منتقدانش

مهاجم پرتغالی رئال مادرید گفت انتقادات او را قوی‌تر می‌کند و بدون منتقدانش نمی‌توانسته به موفقیت برسد.کریستیانو رونالدو که در فصل جدید شروع خوبی نداشته، در پیروزی یکشنبه شب رئال مادرید برابر اتلتیک بیلیائو در هفته نهم لالیگای اسپانیا، به خاطر عملکرد ضعیفش در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مورد انتقاد هواداران خودی قرار گرفت و «هو» شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: مهاجم پرتغالی رئال مادرید گفت انتقادات او را قوی‌تر می‌کند و بدون منتقدانش نمی‌توانسته به موفقیت برسد.کریستیانو رونالدو که در فصل جدید شروع خوبی نداشته، در پیروزی یکشنبه شب رئال مادرید برابر اتلتیک بیلیائو در هفته نهم لالیگای اسپانیا، به خاطر عملکرد ضعیفش در ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو مورد انتقاد هواداران خودی قرار گرفت و «هو» شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از الف، با این حال فوق‌ستاره پرتغالی مادریدی‌ها می‌گوید بدون منتقدانش نمی‌توانسته به موفقیت برسد.

بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید به مجله «Coach» گفت: برای ایجاد انگیزه در خود باید از منتقدین و تجربیات استفاده کرد. من واقعاً نیاز به افرادی دارم که از من متنفرند. آنها به من کمک کرده‌اند تا به تمامی دستاوردهایم برسم.

رونالدو تصرح کرد: زمانی که جوان‌تر بودم به بازیکنان پرتغالی همانند لوئیز فیگو و روی کاستا نگاه می‌کردم و بازی آنها را در بالاترین سطح فوتبال تماشا می‌کردم و می‌خواستم من هم به این سطح برسم، اما بزرگ‌ترین الهام‌بخش من، خودم بود و هیچ‌کس بیشتر از خودم الهام‌بخش نبود.

وی تأکید کرد: همان‌طور که گفتم فیگو و روی کاستا را تحسین می‌کردم، اما هرگز نمی‌خواستم از کسی تقلید کنم. من همیشه روی اینکه بهترین عملکرد را ارائه دهم، تمرکز می‌کنم. بیشترین تأثیر را در دوران حرفه‌ای‌ام خودم روی خودم داشتم.

اخیراً سرالکس فرگوسن، سرمربی اسطوره‌ای شیاطین سرخ که به مدت شش سال با کریس در منچستریونایتد کار کرده بود، ضمن تمجید از وی گفت که رونالدو بهترین شاگردش بوده و کریس، خودش کریس شد.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
تحریم های جدید آمریکا علیه ایران؛ ۸ فرد و ۱۵ نهاد تحریم شدند
تصاویر ورود سیلاب شدید به گلزار شهدای کرمان
صورت‌ حساب سنگین غزه برای تل آویو
حمله پهپهادی نیروهای امنیتی ایران به خودروی تروریست‌ها
بازداشت مرزبان ایرانی توسط‌ طالبان
تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top