تاریخ انتشار: یکشنبه 1395/08/16 - 00:30
کد خبر: 215266

اولین آزمون مجلس دهم!

سید علیرضا ساداتی مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: روز ۱۳ آبان که به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفت، حامل این پیام بر جهانیان بود که می شود با ابرقدرتهای ظالم جنگید و آنها را شکست داد. بدون شک تسخیر لانه جاسوسی گامی بلند در تحکیم انقلاب اسلامی بوده است و این پیروزی باید ادامه پیدا کند و حفظ شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: سید علیرضا ساداتی مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: روز ۱۳ آبان که به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفت، حامل این پیام بر جهانیان بود که می شود با ابرقدرتهای ظالم جنگید و آنها را شکست داد. بدون شک تسخیر لانه جاسوسی گامی بلند در تحکیم انقلاب اسلامی بوده است و این پیروزی باید ادامه پیدا کند و حفظ شود.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، سید علیرضا ساداتی مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: روز ۱۳ آبان که به فرموده حضرت امام انقلاب دوم نام گرفت، حامل این پیام بر جهانیان بود که می شود با ابرقدرتهای ظالم جنگید و آنها را شکست داد. بدون شک تسخیر لانه جاسوسی گامی بلند در تحکیم انقلاب اسلامی بوده است و این پیروزی باید ادامه پیدا کند و حفظ شود.

وی درباره انقلابی های دیروز و امروز اذعان کرد: عده ای در آن روزها انقلابی و پیرو خط امام بودند اما اکنون و پس از گذشت سالها شاید از افکار و اقدامات خود در آن روزها در دل خود ابراز ندامت کنند. کسانی که به وظیفه خود به درستی عمل نمی کنند و شاید پیرو خط امام بودن در آن روزها، برایشان نان و آب داشته است.

ساداتی درباره فتنه سال 88 گفت: مقام معظم رهبری بارها تاکید کردند که فتنه خط قرمز نظام است اما متاسفانه وزیرانی در مجلس شورای اسلامی رای آوردند که اعمالشان در ایام فتنه نشان می دهد که چنین اعتقادی ندارند. نمایندگانی به این وزرا رای اعتماد دادند که در شروع نطق خود در مجلس به شدت ارادت خود را به مقام معظم رهبری بیان میکنند. متاسفانه حرف و عملشان تناسبی با هم ندارد.
پس از گذشت ۳۷ سال و اندی از انقلاب اسلامی، همچنان شاهدیم کسانی وزیر می شوند که صحبت از مبارزات قبل از انقلابشان میشود. آیا در این ۳۷ سال گفتمان انقلاب اسلامی نتوانسته افرادی در حد وزارت کشور تربیت کند؟ آیا به کارگیری افراد بالای شصت سال در کابینه و عدم استفاده از افراد جوان، مؤمن و انقلابی باعث هدر رفت نیروهای انقلابی نمی شود؟

مهمترین عامل در مجلس قطعا مردم هستند. اگر مردم با شناخت کامل به پای صندوقهای رای بروند، طبیعتا مجلسی پویا و کامل تری خواهیم داشت و دیگر شاهد اینگونه استدلال ها و اتفاقات نخواهیم بود.

مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه نوشیروانی بابل گفت: فساد ۸۰۰۰ میلیاردی بزرگتر است یا فساد ۳۰۰۰ میلیاردی؟ آقای روحانی کدام را بزرگتر جلوه دادند؟ مگر فساد در دولت قبل چه فرقی با فساد در این دولت میکند که ایشان فساد قبلی را همچنان گوشزد میکنند اما معتقدند که فساد اخیر را نباید بزرگ کرد؟ این چه خزانه ای است که هنگام اختلاس یا به قول رییس جمهور وام به آن فرد پر است اما دم مذاکرات خالی می شود؟

وی در آخر تصریح کرد: انقلابی ها هم میفهمند و هم امیدوارند اما به دشمن خوشبین نیستند. بدبختانه برخی از مسئولین ما چشم و گوش و امیدشان بیشتر به خارج است تا به داخل.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top