تاریخ انتشار: 06 مهر 1388 - 00:00:00
کد خبر: 2164

نخست وزیر مغرور را چه می شود؟

اصرار موسوی بر تقلب آن هم با وجود پیش گویی جالب وی در ساعات رای گیری و اعتراف دوستانش به ساختگی بودن این سناریو، تنها برای اعاده حیثیتی صورت می گیرد که به بهای هزینه کرد از حیثیت کل نظام اعمال شده است.

خبرنامه دانشجویان ایران:در حالی که مهدی کروبی با برملا شدن اسناد و مدارک غیر قابل انکار درباره رد ادعاهای کذب خود، چند روزی است که قدم هایش را به کندی در همراهی دشمنان نظام برمی دارد، میرحسین موسوی و همراهانش همچنان بر طبل معارضه با نظام اسلامی با وجود برملا شدن بسیاری از حقایق می کوبند.

به گزارش«خبرنامه دانشجویان ایران»به نقل ازجهان، حمایت صریح و بدون پرده آمریکا و کشورهای اروپایی از اغتشاش گران وقایع پس از انتخابات، تردیدی در وابسته بودن این جریان به دشمنان نظام باقی نگذاشته است هر چند چنین ادعایی درباره کسانی چون میرحسین موسوی و مهدی کروبی دور از ذهن است اما نمی توان نقش آنها را در بوجود آمدن حوادث تلخ بعد از انتخابات و تلاش برای بی اعتباری جمهوری اسلامی در عرصه های بین المللی نادیده گرفت.

با این حال بسیاری از تحلیل گران سیاسی، غرور بی حد و حصر نخست وزیر محبوب دوران دفاع مقدس و نامزد متوهم انتخابات دهم را که پس از انتخابات به یکی از منفورترین چهره های سیاسی کشور به خصوص در بین دوستداران انقلاب تبدیل شده، ریشه اصلی بوجود آمدن چنین فجایعی می دانند.

اضافه شدن شایعه تجاوز در زندان های جمهوری اسلامی نیز از حربه هایی است که میرحسین و کروبی دست دشمنان نظام دادند و معلوم نیست که چنین ضربه ای به ارکان معنوی نظام در چه زمان و موقعیتی جبران خواهد شد؟

با این حال به نظر می رسد، ریخته شدن خون چندین جوان بیگناه و صدمات جسمی و روحی تحمیل شده به بسیاری از هموطنان که با تحریک افرادی چون نخست وزیر مغرور دوران دفاع مقدس صورت گرفته، نباید در پشت جنایاتی نظیر ماجرای کهریزک پنهان شود.

هرچند که لازم است، طبق فرموده رهبر معظم انقلاب تمام مجرمان فجایع کهریزک معرفی و محاکمه شوند، و در این راه سایت جهان همانطور که قبلا وعده کرده بود از هیچ پیگیری و تلاش رسانه ای خود کوتاهی نمی کند، اما نباید از نقش افرادی چون میرحسین موسوی که به تحریک مردم، خیابان های ایران را به صحنه خونریزی مبدل کرده اند غافل شد.

در همین راستا سولات جدی در افکار عمومی مطرح است:
معرفی شعبه ای در دادسرای کارکنان دولت برای رسیدگی به شکایات علیه میرحسین موسوی تا چه حد و میزان عملی خواهد شد؟

آیا در حالی که تمامی سلطنت طلبان و منافقین و صهیونیستها یکپارچه به حمایت از میرحسین موسوی پرداختند، نباید به پشت پرده چنین جریان و چنان حامیانی با دقت و ظرافت و قاطعیت بیشتری رسیدگی کرد؟

در این راستا هر گونه عملکردی که دستگاه قضایی برای رسیدگی به ابعاد مسببین فجایع اخیر از خود نشان دهند در تاریخ ثبت خواهد شد و مردم منتظرند تا جدیت و قاطعیت نظام اسلامی را در برخورد با غائله آفرینان ببینند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
امام جمعه سابق دار فانی را وداع گفت
کارگر رکن جهش تولید/ حال خوب کارگر، حال خوب کشور
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top