تاریخ انتشار: جمعه 1395/08/28 - 10:57
کد خبر: 216594

طرح پوشش ترافیکی بازگشت زائران

در این زمینه محور نجف‌آباد به دامنه و دامنه به الیگودرز تحت پوشش ترافیکی خاص قرار گرفته و پاسگاه پلیس راه نجف آباد نیز به عنوان پاسگاه مبدأ نظارت دقیق بر ناوگان عمومی مسافربری را برعهده دارد.

خبرنامه دانشجویان ایران: رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عبور یک هزار و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس مسافربری حامل زائران مراسم پیاده روی اربعین از مسیرهای غربی استان به سمت مرز عراق خبر داد و گفت: طرح پوشش ترافیکی برای بازگشت زائران اربعین اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به‌نقل از پایگاه خبری پلیس، حسین پورقیصری اظهار داشت: از آنجا که استان اصفهان در مرکزیت کشور قرار دارد و بسیاری از کسانی که از استان‌های شرقی و شمال شرقی کشور عازم شرکت در مراسم پیاده روی اربعین حسینی هستند از مسیرهای این استان عبور می‌کنند به همین جهت طرح ویژه ترافیکی از یک ماه پیش در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در این زمینه محور نجف‌آباد به دامنه و دامنه به الیگودرز تحت پوشش ترافیکی خاص قرار گرفته و پاسگاه پلیس راه نجف آباد نیز به عنوان پاسگاه مبدأ نظارت دقیق بر ناوگان عمومی مسافربری را برعهده دارد.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از عبور یک هزار و 100 دستگاه اتوبوس مسافربری حامل حدود 40 هزار نفر زائر اربعین حسینی از محورهای مذکور خبر داد و گفت: این اتوبوس‌ها با پوشش کامل ترافیکی پلیس به مرزهای مهران، شلمچه و چزابه اعزام شدند.

وی با اشاره به تراکم بالای ترافیک در محورهای مذکور در روزهای اخیر از همکاری رانندگان با ماموران پلیس راه تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت: با توجه به اینکه در روزهای آینده شاهد برگشت زائران اربعین حسینی خواهیم بود به منظور جلوگیری از بروز حوادث و سوانح رانندگی و ترافیک سنگین در محورهای غربی اقدامات ویژه‌ای از هم اکنون در دستور کار ماموران پلیس راه قرار دارد.

سرهنگ پورقیصری گفت: با توجه به رفت و برگشت بودن محور الیگودرز به دامنه و وجود پیچ‌های خطرناک به رانندگان توصیه می‌کنیم با صبر و حوصله به رانندگی بپردازند و از هرگونه شتاب و عجله پرهیز کرده و از سبقت و انحراف به چپ و سرعت غیر مجاز خودداری کنند.

وی خستگی و خواب آلودگی را یکی از مهمترین عوامل وقوع تصادفات مرگبار در جاده‌های استان اصفهان عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به طولانی بودن مسیرها از مرز عراق به رانندگان هشدار می‌دهیم به هیچ وجه در حالت خستگی و خواب آلودگی اقدام به رانندگی نکنند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top