تاریخ انتشار: شنبه 1395/08/29 - 11:38
کد خبر: 216683

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت دختران بسیج دانشجویی کشور در پی درگذشت «مرضیه دباغ»

شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی سراسر کشور در پیامی درگذشت بانوی انقلابی و مبارز مرضیه حدیدچی‌ را تسلیت گفت.

خبرنامه دانشجویان ایران: شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی سراسر کشور در پیامی درگذشت بانوی انقلابی و مبارز مرضیه حدیدچی‌ را تسلیت گفت.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ شورای هماهنگی خواهران بسیج دانشجویی سراسر کشور در پیامی درگذشت بانوی انقلابی و مبارز مرضیه حدیدچی‌دباغ را تسلیت گفت.

در ابتدای این بیانیه آمده است: زنان در تاریخ اسلام همواره نقش‌های چشم‌گیری داشته‌اند. آنجا که خدیجه سلام‌الله علیها تکیه گاهی مستحکم برای جوانه تازه سربرآورده اسلام بود، آنجا که سمیه تازیانه کفار بر پیکر زنانه‌اش را تاب می‌آورد اما از شهادت به یگانگی خداوند و رسالت پیامبرش سرباز نمی‌زد آن هنگامی که دامان پر مهر فاطمه زکیه سلام الله علیها پناه و ملجأ پدر و همسرش بود، گاه ام‌ابیها می‌شد و گاه برای اثبات حقانیت همسر سینه سپر می‌کرد و خطابه می‌خواند. آن روزها که زینب سلام‌الله علیها، صبوری را شرمنده استواری‌اش می‌کرد و در امتداد قیام برادر قامت می‌افراشت، آنجا که فاطمه معصومه عازم دیدار امام می‌شد و نرجس طاهره سلام‌الله علیها آخرین ذخیره الهی را در بطن خویش می‌پروراند، اسلام به الگوهای ناب خویش می‌بالید و زنان را آینده سازان و نقاط عطف تاریخ تعریف می‌کرد.

در ادامه تاکید شد: درطی قرن‌ها در مکتب چونان عالمه‌هایی، شیرزنانی پدید آمدند که درخت تنومند اسلام را گاه به اشک، گاه به شیر و گاه به خون بارور ساختند تا نهضت نبوی رسول را به بار بنشانند. و امروز در چهاردهمین قرن از تمدن اسلام, زنانی در سرزمین پرافتخار ما وجود دارند که مصداق ایه شریفه «من المومنین رجال صدقوا ما عاهدالله»اند...آنانی  که در راه اسلام عزیز از بذل جان و مال خود دریغ نکردند و پروردگار بی همتا، استواریشان را ستودنی خواند. مرضیه حدیدچی‌دباغ  از این جرگه‌است و درس آموخته این مکتب.

در قسمت دیگری آمده است: بانوی مجاهدی که سال‌های متمادی عمر خود را صرف مبارزات انقلابی کرد، شکنجه‌های بی‌رحمانه مزدوران رژیم شاهنشاهی بر پیکره وجودی‌اش نشست و سالها بعد در کسوت‌های متعدد از جمله فرماندهی سپاه غرب کشور، سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی و... به انقلاب اسلامی خدمت کرد اما با اقتدا بر ( وما بدلوا تبدیلا ) تزلزلی در مسیر دشوار پیش رویش نداشت.

در ادامه تاکید شد: امروز که  ایشان تسلیم امر پرودگار گشته و به سرای باقی سفر کرده‌اند، ما دختران انقلابی  بدین وسیله رحلت این بانوی مجاهده را به محضر امام عصر عجل الله و ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای و ملت شریف ایران تسلیت عرض نموده و برای ایشان از خداوند متعال مغفرت و آمرزش مسئلت می‌داریم و اعلام می‌داریم که ای مادر انقلابی، ما جوانان نسل چهارم و دختران انقلابی همچون شما و با اقتدا بر  الگوهای ناب جهان اسلام تا جان دربدن داریم با لبیک به ندای  ولی زمان، امام خامنه‌ای(حفظه الله) علاوه بر ایفای نقش صحیح همسری و مادری و حفظ نهاد مقدس خانواده، برای عزت، شرافت و استقلال اسلام عزیز و ایران اسلامی اگر چه به قیمت تحمل سختی‌ها دست از آرمان‌های والای این انقلاب برنمی‌داریم وبا زبانمان، قلممان، تحصیلمان و... در پناه حجاب و عفت  به جهاد فی سبیل الله ادامه خواهیم داد و تا فتح خرمشهرهای پیشرویمان با ایمانی صادقانه، منطقی مستحکم و عزمی پولادین ازپای نخواهیم نشست تا همچون شما پیام رسان امین امام خود باشیم ان‌شاءلله....

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top