تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/09/02 - 00:23
کد خبر: 216938

راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در ایذه

مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌ شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر مجوز راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ایذه نیز اخذ شده است، گفت: با این وجود پذیرش در این مرکز هنوز آغاز نشده و ابتدا باید برای آن مجوز ایجاد رشته اخذ شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی جندی‌ شاپور اهواز با بیان اینکه در حال حاضر مجوز راه‌اندازی مجتمع آموزش عالی سلامت در شهرستان ایذه نیز اخذ شده است، گفت: با این وجود پذیرش در این مرکز هنوز آغاز نشده و ابتدا باید برای آن مجوز ایجاد رشته اخذ شود.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از ایسنا، دکتر مهدی تولا، با اشاره به اینکه فعالیت مجتمع‌های آموزش عالی سلامت در استان از سال گذشته با پذیرش دانشجو در رشته تکنیسین دهان و دندان در شهرهای رامهرمز و مسجد سلیمان آغاز شده است، اظهار کرد: پذیرش دانشجو در این مراکز به‌صورت نیمه‌متمرکز انجام شد و متقاضیان ابتدا از طریق سایت سازمان سنجش ثبت‌نام کردند و سپس بر اساس سوابق تحصیلی و به‌ صورت دو برابر ظرفیت برای مصاحبه به شبکه‌های بهداشت و درمان شهرستان خود معرفی شدند.

وی تصریح کرد: پس از انجام مصاحبه 20 نفر در هر رشته گزینش شدند که تحصیل خود را در این مراکز آغاز کردند امسال با توجه به نیاز استان به نیروی پرستار، بخشی از ظرفیت دانشگاه علوم پزشکی اهواز در رشته پرستاری با هماهنگی وزارت بهداشت به مراکز آموزش عالی سلامت در رامهرمز و مسجدسلیمان واگذار شد که این افراد پس از فارغ‌التحصیلی بتوانند در همان شهرستان مشغول به کار شوند.

تولا خاطرنشان کرد: پذیرش دانشجو در مجتمع‌های آموزش عالی سلامت معمولاً در اواخر آبان‌ یا آذر از طریق سازمان سنجش اعلام می‌شود و پذیرفته‌شدگان نیز از ترم بهمن‌ ماه تحصیل خود را آغاز می‌کنند در حال حاضر مجوز پذیرش دانشجو در سال جاری، برای رشته تکنیسین دهان و دندان برای مرکز مسجد سلیمان اخذ شده اما این درخواست برای رامهرمز مصوب نشده است.

وی افزود: پذیرش دانشجو در مرکز ایذه نیز برای امسال مشخص نیست و در صورت تصویب رشته‌های مورد تقاضا، پذیرش انجام می‌شود؛ در حال حاضر در مجتمع‌های آموزش عالی مسجدسلیمان و رامهرمز در مجموع 40 دانشجو در رشته کاردانی تکنیسین دهان و دندان و 58 دانشجو نیز در رشته پرستاری تحصیل می‌کنند.

 

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
غوغای طوفان فلسطین در دانشگاه‌‍‌های آمریکا؛ چرا واشنگتن نگران حمایت از فلسطین هستند؟
حضور ایران در میدان رقابت قدرت های جهان در شبه‌ قاره
عملیات وعده صادق قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی را نمایان کرد
مستشاران ایرانی از سوریه خارج شدند؟
اولین تصاویر از امضای توافقنامه امنیتی بین ایران و روسیه
دلار ریخت
ازبکستان حریف ایران شد
آیین واگذاری مالکیت تیم‌های استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی
۳۰ کشور آفریقایی برای همکاری اقتصادی به ایران می آیند
بیش از ۳۰۰ جنازه از گورهای جمعی در غزه پیدا شده
محکومیت بدوی توماج صالحی به اعدام
اگر اسرائیل به رفح حمله کند فلسطینی ها به خواسته ۷۰ سال خود می‌رسند
روابط تجاری ترکیه با اسرائیل متوقف شد
اسرائیل دیر یا زود محو خواهد شد
استخوان‌ها هنوز شهادت می‌دهند!
اعلام رسمی حضور حمید مطهری در کادر فنی تراکتور
پلیس اصراری به انتقال خودروهای توقیفی با جرثقیل ندارد
این خودرو ۵۵ میلیون تومان ارزان شد
ببینید | ماجرای شکایت جالب همسر محسن قرائتی نزد رهبر انقلاب
سال گذشته میانگین سن پدر و مادر در اولین فرزندآوری چقدر بود؟
چشم پوشی سفارت ایران در پاریس از پیگیری قضایی فرد حمله کننده
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top