تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/09/16 - 11:25
کد خبر: 218516

حواشی حضور روحانی در دانشگاه تهران به مناسبت «روز دانشجو»

برخاستن روحانی از دنده «راست» +تصاویر

برخاستن روحانی از دنده «راست» +تصاویر

مراسم بزرگداشت 16 آذر، روز دانشجو که با حضور رئیس جمهوری و جمعی از اساتید، دانشجویان و ‏روسای دانشگاه ها در دانشگاه تهران برگزار شد، با حواشی بسیار زیادی همراه شد که می توانید این حواشی را به همراه تصاویری از این مراسم مشاهده نمایید.

خبرنامه دانشجویان ایران: مراسم بزرگداشت روز دانشجو با حضور رئیس‌جمهور در دانشگاه تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، مراسم بزرگداشت 16 آذر، روز دانشجو با حضور رئیس جمهوری و جمعی از اساتید، دانشجویان و ‏روسای دانشگاه ها در دانشگاه تهران برگزار شد.

پیش از سخنان روحانی، نمایندگان دانشجویان و تشکل‌های دانشجویی نظرات خود را در حضور رئیس‌جمهور بیان کردند.

* حسن روحانی در این مراسم به مسائل روز کشور از جمله برجام، وضعیت اقتصادی و مسائل روز دانشگاه اشاره کرد. (متن کامل)

نکته قابل تامل در سخنرانی امروز حسن روحانی، عرق سرد بر پیشانی جریان ساختار شکن بود، روحانی امروز از دنده «راست» بلند شده بود و تکرار مکرر واژه «آقا» توسط وی، اجازه نداد جریانی که خود را برای حرکات ساختارشکن آماده کرده بود، کاری از پیش ببرد.

حواشی حضور روحانی در دانشگاه تهران به مناسبت روز دانشجو

*** حسن روحانی برای سخنرانی مراسم روز دانشجو وارد تالار فردوسی دانشکده ادبیات دانشگاه تهران شد.

***  وزیر علوم، وزیر ارشاد، محمد نهاوندیان، حسام‌الدین آشنا، هاشمی استاندار تهران، محمود نیلی احمدآبادی رئیس دانشگاه تهران، حجت‌الاسلام‌ محمد محمدیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه ها و تعدادی از مسئولین و دانشگاهیان علاوه بر دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی در این مراسم حضور دارند.

*** مجری برنامه امروز سیدمحی الدین فاضلیان دبیر اسبق انجمن تهران است.

*** کارت ورود به مراسم 16 آذر دانشگاه تهران و سخنرانی رئیس جمهور روحانی

*** محل سخنرانی رئیس جمهور در دانشگاه تهران (حدود ساعت 9 صبح)

سخنران های مراسم 16 آذر با حضور رئیس جمهور:

امین اقرلو، بسیج دانشجویی
احسان فیض آبادی، به نمایندگی از نشریات دانشجویی
پیام مرادی، اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل
محمد رهبری، انجمن دانشگاه تهران
سعید هوشنگ، نماینده هیئت موسس تشکل های اصلاح طلب
حسین اخگرپور، اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان
مهدی رحمانی، نماینده انجمن‌های علمی
علیرضا فقیر، جنبش عدالتخواه دانشجویی
نصرالله احمدی، اتحادیه تشکل های دانشجویی دانشگاه آزاد
صادق آقاجری، دفتر تحکیم وحدت
مهدی بختیاری، نماینده کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی
مهدی فیلی، نماینده انجمن های اسلامی پیرو خط امام
علی رفیع زاده، انجمن دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس

*** دست‌نوشته دانشجویان با ترانه معروف محسن چاوشی!

*** بسیاری از دارندگان کارت ورود پشت در مانده اند و مجبورند زیر باران سخنرانی روحانی را در دانشگاه تهران گوش کنند!


نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران

*** هنگامی که تنها 3 دقیقه از سخنرانی نیلی احمد آبادی رئیس دانشگاه تهران گذشته بود، یادداشتی به او داده شد و او سخنرانی خود را تمام کرد. اقرلو مسئول بسیج دانشگاه تهران هنگام سخنرانی اش خطاب به روحانی گفت: «شما حتی نمی گذارید رئیس دانشگاه تهران حرفش را بزند!»

*** درخواست نماینده انجمن اسلامی دانشگاه تهران برای رفع حصر سران فتنه در حضور روحانی با شعار مرگ بر منافق و مرگ بر فتنه‌گر دانشجویان همراه شد.

*** دانشجویان در حاشیه مراسم روز دانشجو با حضور روحانی!

متن سخنرانی دانشجویان را در ادامه می‌خوانید:


امین اقرلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران

*** امین اقرلو، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خطاب به روحانی: برجام حکایت پادشاه عریانی شد که کسی جرات بیان واقعیتهایش را نداشت. امیدوارانه پیگیر اصلاح رفتار شما و دولت متبوعتان نیستیم. شما رئیس جمهور خوبی نبودید. (متن کامل)

 


احسان فیض آبادی، نماینده نشریات دانشجویی

*** احسان فیض آبادی، نماینده نشریات دانشجویی خطاب به روحانی: رییس جمهور حقوقدان! شما نیز قطعا با اشراف به حقوق ملت در فصل سوم قانون اساسی، اجرای این فصل را از زمره مهم‌ترین وعده‌های انتخاباتی خود عنوان کردید؛ حقوقی مانند حق تشکیل و فعالیت در تشکل‌ها، انجمن‌ها و کانون‌ها، حق آزادی بیان و عقیده، حق برگزاری برنامه‌ها، حق مصونیت از تجسس و هرگونه تعرض غیرقانونی و یا هتک حیثیت و حرمت و غیره. (متن کامل)


پیام مرادی، نماینده اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل

*** پیام مرادی، دبیر سیاسی اتحادیه انجمن های اسلامی دانشجویان مستقل در مراسم 16 آذر دانشگاه تهران در حضور روحانی: شما به نماد انرژی هسته‌ای پشت اسکناس پنج هزار تومانی هم رحم نکردید. (متن کامل)

محمد رهبری
محمد رهبری، دبیر انجمن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران

*** محمد رهبری، دبیر انجمن دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران خطاب به روحانی: برای این که در جریان باشید میگویم، همین امروز به علت فشارهای نهادهای امنیتی به دانشگاه، سخنران مجوزدار برنامه 16 آذر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران توجیه شده است که به مصلحت نیست تا در دانشگاه حضور یابد و بنده نیز بابت بیان این حرفها نیز از آینده خود بیمناکم!! آیا با این روند، آن گونه که امام خمینی خواسته بود، دانشگاه مبدا تحولات می ماند؟ (متن کامل)

سعید هوشنگ
سعید هوشنگ، از دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان نماینده جمعی از تشکل های اصلاح طلب

*** سعید هوشنگ، از دانشگاه صنعتی ارومیه به عنوان نماینده جمعی از تشکل های اصلاح طلب خطاب به روحانی: امروز که سه سال و چهار ماه از عمر دولت تدبیر و امید می گذرد، به عنوان جریان دانشجویی بر خود واجب می دانیم به بیان مطالبات و انتقاداتمان بپردازیم. اما کم لطفی است اگر خدمات شایان توجه دولت تدبیر و امید، الخصوص در حوزه وزارت خارجه و نفت، گشایش نسبی فضای سیاسی و کنترل تورم را فراموش کنیم. (متن کامل)


حسین اخگرپور، نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان

*** حسین اخگرپور، نماینده اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خطاب به روحانی گفت: از شما می‌خواهیم این چند ماه ستاد انتخاباتی پاستور را تعطیل کرده و در برابر دوربین صدا و سیما بنشینید و از ملت شریف ایران عذرخواهی کنید تا حلالتان کنند، آقای روحانی به عنوان یک دانشجو می گویم خواستید بازی کنید اما قاعده را بلد نبودید، به مردم بگویید نتیجه این بازی جفت پوچ بود؛ جفت پوچ. (متن کامل)


مهدی رحمانی، نماینده انجمن‌های علمی

*** مهدی رحمانی، نماینده انجمن‌های علمی خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای دکتر روحانی در سند چشم انداز 1404 جمهوری اسلامی ایران، احراز جایگاه اول علم و فناوری در بین 25 کشور منطقه‌ آسیای جنوب غرب مورد تاکید است. تحقق این چشم‌انداز در ابعاد علمی، پژوهشی و فناوری جز با سیاست‌گذاری صحیح و تکیه بر نهادهای علمی، استادان متعهد، پژوهشگران حاذق، دانشجویان فعال و پرنشاط و سایر دست‌اندرکاران میسر نمی‌شود. (متن کامل)

علیرضا فقیر
علیرضا فقیر، نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی

*** علیرضا فقیر، نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی خطاب به رئیس جمهور گفت: صبر بفرمایید آقای رئیس‌جمهور! ما را به جهنم حواله ندهید، هر چند اگر بدانیم با ورود ما به جهنم صاحبان فیش‌های نجومی ذخایر زیاده‌خوار نظام، غارتگران صندوق فرهنگیان و اصحاب زر و زور و تزویر نیز با ما به جهنم خواهند آمد آتش جهنم را هم به جان می‌خریم. (متن کامل)


نصرالله احمدی، نماینده اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد

*** نصرالله احمدی، نماینده اتحادیه تشکل‌های دانشجویی دانشگاه آزاد خطاب به روحانی: بدون شک یکی از افتخارات بی بدیل نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانشگاه آزاد اسلامی بوده و به گواه تاریخ 35 سال، حضور پر افتخار توانسته است مسئولیت خطیری را که از روز نخست حضرت روح الله بر آن تاکید داشتند را به طرز شایسته و تمام و کمال انجام دهد. (متن کامل)


 صادق آقاجری عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت

*** صادق آقاجری عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت خطاب به روحانی گفت: امروز ۱۶ آذر است روزی که به نام همه ی دانشجویان این سرزمین نام گذاری شده است.من از این تریبون می خواهم درباره اولین حقوق دانشجویان یعنی حق بیان آزادانه نظرات خود صحبت کنم. جناب اقای روحانی فضای دانشگاهها برای بیان نظرات دانشجویان به هیچ وجه مناسب نمی باشد. (متن کامل)


مهدی بختیاری نماینده کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی

*** مهدی بختیاری نماینده کانون های فرهنگی دانشجویی دانشگاه های علوم پزشکی خطاب به رئیس جمهور گفت: جناب آقای دکتر روحانی در برخی جلسات شورای فرهنگی دانشگاه ها آنقدر سلیقه شان را دخیل می کنند و گوش به فرمان آیین نامه های ابلاغی نیستند که بیم این داریم سو سوی امیدمان هم تیره و خاموش شود. اما چرا بودجه بخش فرهنگی وزارت بهداشت با این سرمایه عظیم انسانی بسیار کمتر از سایر ارگان ها لحاظ می شود؟ نکند ما دانشجویان قشر خاکستری وارت بهداشت فراموش شده باشیم. (متن کامل)


مهدی فیلی دبیر انجمن دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه ایلام

*** مهدی فیلی دبیر انجمن دانشجویان پیرو خط امام دانشگاه ایلام خطاب به روحانی گفت: از آن جهت امام خمینی را بعنوان راهبر جاویدان خود برگزیده،که تنها او بود که بر خلاف قرائت های متحجران از اسلام،معتقد به پیشبرد اهداف اسلامی از طریق مردمسالاری بود. (متن کامل)

علی رفیع زاده
علی رفیع زاده، دبیر انجمن دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس 

علی رفیع زاده، دبیر انجمن دانشجویان پیشرو دانشگاه تربیت مدرس خطاب به رئیس جمهور گفت: در مورد پرونده های سیاسی و امنیتی مفتوح در محاکم کشور، وضع به مراتب اسفناک تر است. دادگاه‌های سیاسی با جلسات غیر علنی و با حضور هیأت های منصفه انتصابی و فرمایشی برگزار می شود. صدور احکام طولانی با استناد به عناوینی کلی و همچنین تلاش برای گرفتن استقلال وکلا به عنوان حامیان حقوق مردم در محاکم بخصوص در پرونده های سیاسی، امری خلاف قانون و ناقض حقوق متهمین است. (متن کامل)

*** دست‌نوشته‌های دانشجویان هنگام سخنرانی روحانی

*** نشست رییس جمهوری با رییس و اعضای هیات رییسه دانشگاه تهران، پیش از حضور در مراسم

*** مراسم امروز روز دانشجو با حضور رئیس جمهور در دانشگاه تهران درحالی برگزار می‌شود که مانند سه سال اخیر فضای امنیتی بر این مراسم غلبه دارد و بار دیگر از ورود خبرنگاران خبرگزاری‌ های غیردولتی و غیرهمسو با دولت ممانعت به عمل آمد.

 

 

*** حسن روحانی پس از دانشجویان به سخنرانی پرداخت و هنگامی که در حال ترک مراسم بود به خوبی می توانستی عرق سردی که بر صورت جریان رادیکال حاضر در سالن بود را ببینی که چطور لحظه شماری می کردند تا روحانی حتی یک جمله و واژه ای که محتمل باشد که می تواند احتمالاً و کنایه وار پاسخی به مطالبات و انتظارات آنها را داشته باشد بر زبان بیاورد تا آنها با آن جمله سرخوش باشند و رئیس جمهور بدون کوچکترین اشاره ای به مطالباتشان و با تکرار به دفعات "آقا"، نشان دهد که امروز از دنده راست برخاسته و در دانشگاه تهران حاضر شده است.

در ادامه، سایر تصاویر این مراسم آمده است:

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
1395/09/16 - 13:44

همه رو بازی دادن
تورهای مسافرتی آفری
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
ایران واکنش جدیدی خواهد داشت؟
پاسخ تل‌آویو به ایران به تمام معنا مسخره بود
تعطیلی پنجشنبه ها اشکالی در ارتباط با بازارهای جهانی وارد نمی کند
بازگشت دوباره به استقلال؟
تکلیف حضور گل محمدی و فرهاد مجیدی در تراکتورسازی مشخص شد
سرمربی پرسپولیس پیشنهاد جدید دریافت کرد
درحمله به پایگاه نظامی عراق شرکت نکردیم
کرایه‌های حمل و نقل عمومی افزایش یافت
نخستین واکنش آمریکا به انفجار بزرگ در پایگاه حشدالشعبی عراق
زمان شارژ سهمیه بنزین اردیبهشت مشخص شد
آمریکا موشک‌های پدافندی اسرائیل را شارژ کرد
شایع‌ترین نشانه‌های وسواس
سامانه بارشی جدید در راه کشور
ریچارد هاس: ایران می‌تواند تنگه هرمز را ببندد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top