تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/09/17 - 12:03
کد خبر: 218661

از سوی فرهادی صورت گرفت؛

رئیس جدید دانشگاه علمی‌کاربردی

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از معرفی گزینه جدید ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط وزیرعلوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

خبرنامه دانشجویان ایران: دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی از معرفی گزینه جدید ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط وزیرعلوم به شورای عالی انقلاب فرهنگی خبر داد.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از مهر، محمدرضا مخبر دزفولی اعلام کرد: رئیس جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی توسط دکتر محمد فرهادی وزیرعلوم تحقیقات و فناوری به شورای عالی انقلاب فرهنگی معرفی شده است.

وی افزود: در صورتی که گزینه جدیدی که توسط وزیرعلوم معرفی شده تصویب شود، نام آن را اعلام خواهیم کرد.

دبیرشورای عالی انقلاب فرهنگی درپاسخ به این سئوال که چه زمانی رئیس جدید توسط شورا تأیید خواهد شد، افزود: در جلسه دو هفته آینده شورای عالی انقلاب فرهنگی این موضوع بررسی شده و در صورت تصویب اعلام می شود.

دانشگاه جامع علمی کاربردی، یکی از دانشگاه‌های وابسته به وزارت علوم است که با هدف ارتقای سطح مهارت شاغلین بخش‌های مختلف اقتصادی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای فارغ التحصیلان با بکارگیری و سازمان دهی امکانات، منابع مادی و انسانی دستگاه‌های اجرایی نسبت به برگزاری دوره‌های علمی کاربردی در مقاطع کاردانی و کارشناسی اقدام می‌کند.

وزیرعلوم، تحقیقات و فناوری طی حکمی در دی ماه ۹۳، محمد اخباری را به سمت سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد و سپس ریاست وی توسط شورای عالی انقلاب فرهنگی تایید شد.

دکتر فرهادی اوایل تیر۹۵ بدون اینکه دلیل آن را اعلام کند محمد اخباری رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی را عزل و با صدور حکمی محمدحسین امید، معاون اداری مالی و مدیریت منابع این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی منصوب کرد.

علت عزل محمد اخباری از سوی وزیرعلوم اعلام نشد، دکتر محمد روشن معاون حقوقی و امور مجلس وزیر علوم نیز دراین مورد گفت: هیچ کس تضمین نکرده که افراد در سمت‌های خود باقی بمانند و حالا نیز بر اساس اقتضائات تغییراتی صورت گرفته است، کسی تضمین نکرده که بنده هم تا سالیان سال در پست خود باقی بمانم، بلکه تا زمانی که مفید و مناسب هستم در این پست باقی می‌مانم و این یک امر طبیعی است.

براساس این گزارش، اکنون با پایان یافتن سرپرستی امید و باقی ماندن تنها یک سال از دولت یازدهم، دکتر فرهادی به تازگی ریاست جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی را به شورا معرفی کرده که آیا تایید شود یا خیر.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top