تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/09/17 - 15:30
کد خبر: 218708

واکنش یک فعال دانشجویی به کلیپ‌های چالش «مانکن»

دیروز دیدم که متاسفانه یک قشری که به اصطلاح جز فرهیختگان جامعه محسوب می شوند، یعنی پرسنل یک اتاق عمل!، آن هم عمل زایمان در حین انجام سزارین در اتاق عمل اقدام به ضبط چالش مانکن کرده‌اند! درست زمانی که شاید ثانیه هایش برای نجات جان مادر ضروری باشد و هر لحظه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را به مادر و نوزادش وارد کند! برای اینها تاسف خوردن کم است و به نظر می رسد مدیر آن بیمارستان ضمن اخراج آنها باید آنها را به قوه قضاییه هم معرفی نماید!

خبرنامه دانشجویان ایران: دیروز دیدم که متاسفانه یک قشری که به اصطلاح جز فرهیختگان جامعه محسوب می شوند، یعنی پرسنل یک اتاق عمل!، آن هم عمل زایمان در حین انجام سزارین در اتاق عمل اقدام به ضبط چالش مانکن کرده‌اند! درست زمانی که شاید ثانیه هایش برای نجات جان مادر ضروری باشد و هر لحظه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را به مادر و نوزادش وارد کند!
برای اینها تاسف خوردن کم است و به نظر می رسد مدیر آن بیمارستان ضمن اخراج آنها باید آنها را به قوه قضاییه هم معرفی نماید!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، میکائیل دیانی// وقتی روزنامه صبح نو با شعار زمانه دانایی روی دکه آمد گفتم شاید اولین اشکال این روزنامه همان شعار آن است. اساسا کجای زمان فعلی را می توان زمانه دانایی نامید وقتی که بی خردترین کارها در زمان فعلی انجام می شود. کسی در جایی حدود چند هزار کیلومتر آن طرف تر به بهانه ای رفتاری را شروع می کند و اینجا در ایران آن رفتار بصورت اگزجره و در برخی موارد کاملا دور از #اخلاق و انسانیت اتفاق می افتد که موجب تاسف می شود.

یکی از همین موارد چالش مانکن و یا Mannequin Challenge است.

مثلا اینکه وقتی یک نفر در خیابان تصادف می‌کند و همه برای اینکه این واقعه را ثبت کنند بجای آنکه به آن بنده خدا کمک کنند همه چند دقیقه بی حرکت بایستند و فیلم‌برداری کنند یا مثلا یک نفر در حال غرق شدن است و به جای آنکه به کمک او بروند بی حرکت در حال ضبط چالش مانکن باشند. فکر کردن به این موضوعات و اینکه انسان عاقل و دارای هوش دست به چنین کاری بزند نیز دور از ذهن به نظر می رسد. اینکه جان یک انسان را بخواهند دستخوش و مایه یک تفریح و خنده قرار بدهند هم باعث تاسف است.
دیروز دیدم که متاسفانه یک قشری که به اصطلاح جز فرهیختگان جامعه محسوب می شوند، یعنی پرسنل یک اتاق عمل!، آن هم عمل زایمان در حین انجام سزارین در اتاق عمل اقدام به ضبط چالش مانکن کرده‌اند! درست زمانی که شاید ثانیه هایش برای نجات جان مادر ضروری باشد و هر لحظه ممکن است آسیب‌های جبران ناپذیری را به مادر و نوزادش وارد کند!
برای اینها تاسف خوردن کم است و به نظر می رسد مدیر آن بیمارستان ضمن اخراج آنها باید آنها را به قوه قضاییه هم معرفی نماید!

هشتک Mannequin Challenge کلا پنج هزار تا ثبت شده در اینستاگرام داره از کل دنیا اما چالش مانکن که صرفا ایرانی ها می گذارند سه هزار و پانصد تاست! بگذریم از اینکه یک قسمت از اون اولی رو هم ایرانی ها به متن پیوست می کنند!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
فیلم| عقلانیت انقلابی به دنبال حل نظام مسائل کشور
با شاهکار مهندسان ایرانی در سریلانکا آشنا شوید
فرودگاهی در ایران برای خواستگاری! +عکس
همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
بستری شدن آیت الله شیرازی در بیمارستان
نیروی دریایی ارتش به داد سیل زدگان سیستان و بلوچستان رسید +فیلم
پشت پرده سفر محرمانه ۲ مقام نظامی و امنیتی اسرائیلی به قاهره
رهاسازی آب به سمت دریاچه ارومیه
یک تاکسی پر از گلهای تازه
تقدیر از رزمندگان عملیات حمله به اسرائیل
توماج صالحی حتما اعدام نمی شود اما...
به اسرائیل کمک می‌کنیم تا با حملات ایران مقابله کند
عملیاتی که صهیونیست‌ها را مضحکه تمام جهان کرده است
بارندگی‌های فراگیر اردیبهشتی تا کی ادامه دارد؟
اوضاع این رژیم حسابی بیخ پیدا کرده است
ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟
استعفای ناگهانی فرمانده یگان «اشباح» ارتش اسرائیل
بحران‌زده ترین قاره جهان از نظر بلایای طبیعی کجاست؟
دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده!
حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی +جزئیات
پیام مهم سفر رئیسی به پاکستان و سریلانکا در این مقطع
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top