تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/09/17 - 19:00
کد خبر: 218742

حبیبی در دانشگاه گیلان: تفکر احمدی نژادی در جامعه مرده است

رییس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه گیلان گفت:برخی هنوز عظمت برجام را درک نکرده اند و باید قدردان آن کسانی باشیم که این برجام را رقم زده اند.

خبرنامه دانشجویان ایران: رییس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور در مراسم روز دانشجو در دانشگاه گیلان گفت:برخی هنوز عظمت برجام را درک نکرده اند و باید قدردان آن کسانی باشیم که این برجام را رقم زده اند.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از پیک دانشجو، مراسم گرامیداشت روز دانشجو به همت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه گیلان در تالار حکمت این دانشگاه با حضور دکتر حبیبی برگزار شد.

دکتر حبیبی رییس سابق شورای هماهنگی اصلاح طلبان کشور در دانشگاه گیلان با بیان اینکه از شما دانشجویان سپاسگزارم که ۱۶ آذر را یاد آوری می کنید گفت: ۱۶آذر یک حرکت اصیل و مقدسی برای آزادی کشور است و نشان اعتراض به وابستگی کشور بود.

وی در ادامه گفت:اما سوالی که به وجود می آید این است که چرا باید به این روز اهمیت داد؟ زیرا دانشجو نسلی است که آینده کشور را اداره خواهد کرد و باید برای این کار خود را آماده کند. دانشجویان باید علاوه بر تخصصی که کسب می کنند تعهد اجتماعی هم نیز داشته باشند و اگر یک دانشجو فقط تحصیل کند دستاویز ابزار های قدرت خواهد شد.این تجربه های سیاسی در دوران دانشجویی باعث می شود که دید خوبی دانشجویان برای اداره جامعه داشته باشند.

رییس سابق دانشگاه علامه تهران افزود:فعالیت های اجتماعی دانشجویان یکی از بهترین راه حل های اداره کشور با وجود عدم احزاب سیاسی در کشور است و باید تمام مسئولین فعالیت های دانشجویان را تحمل کنند تا بتوانند تجربه به دست بیاورند.مسئولین کشور نباید خطاهای دانشجویان را آنقدر بزرگ کنند.

وی اضافه کرد:دانشجو علاوه بر این فعالیت ها یک رسالت بزرگ دارد و آن علم است.جامعه بشزی توسط علم اداره می شود و قدرت برای کشور هایی است که علم داشته باشند.جامعه به دانشگاه اعتماد دارد و تقلب های علمی باعث می شود که جامعه اعتماد خود را از دانشگاه سلب کند.دانشجویان باید روحیه مطالبه گری داشته باشند و از مسئولین بخواهند که آینده را برای آنها فراهم کند و ان شاالله مسئولین مطالبه گری دانشجویان را خواهند پذیرفت.

در ادامه این مراسم سوالات شفاهی و کتبی دانشجویان از سخنران جلسه پرسیده شد.

وی در پاسخ به سوالی که آیا اصلاح طلبان در انتخابات ۹۶ از روحانی حمایت خواهند کرد گفت:با توجه به مشکلاتی که وجود دارد اصلاح طلبان به روحانی رای خواهند داد و روحانی رئیس جمهور خواهد شد.

دکتر حبیبی  در پاسخ به سوال دانشجویی که پرسید:نظرتان درباره به حصر و ممنوع التصویری رئیس جمهور دوران اصلاحات چیست؟آیا نباید این ممنوعیت ها برداشته شود؟گفت:ما هم مثل شما همین را میخواهیم و حرکت هایی را انجام داده ایم.

عضو هیات موسس جبهه مشارکت در پاسخ به اینکه چه جوابی در انتقاد به کسانی که به دولت دارند! دارید؟ در جواب تعجب برانگیزی گفت:شما طبیعتا مثل آن ها نیستید که سرشان را ببرید وگرنه می شوید مثل آن ها!!!

وی در رابطه با برجام گفت:برجام مستقیما زیر نطر مقام معظم رهبری انجام شده و حرف رهبری زیر پا گذاشته نشده و برخی هنوز عظمت برجام را درک نکرده اند و باید قدردان آن کسانی باشیم که این برجام را رقم زده اند.

حبیبی در رابطه با حضور احمدی نژاد در ریاست جمهوری گفت:من تصور نمی کنم که دیگر این تفکر رای بیاورد و این فکر دیگر در جامعه مرده است!

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
آیا اسرائیل به وعده صادق پاسخ خواهد داد؟
در اولین حراج امسال ۷۲۱۸ سکه فروخته شد
رئیس جمهور پنجشنبه به سمنان سفر می‌کند
افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه در کشور
«السودانی» و «بایدن» در کاخ سفید دیدار کردند
جزییات افزایش تعرفه پرستاری
هشدار سازمان مدیریت بحران درباره بارش‌های سیل آسا در استان‌های جنوبی کشور
کاهش ۵ درصدی مالیات بر تولید موجب کسری بودجه نمی‌شود
صدور۱.۶ میلیون مجوز کسب و کار الکترونیکی
کمیسیون امنیت ملی مجلس: پیام ما صلح و در عین حال آمادگی است
فعالیت سفارت هلند در تهران از سر گرفته شد
رئیسی: افزایش تولید مسکن به تحقق جهش تولید کمک می‌کند
زلفی‌گل: تلاش برای تحقق شعار سال وظیفه همه اقشار به ویژه دانشگاهیان است
زمان‌بندی برگزاری نوبت نخست کنکور
وزارت علوم امریه سربازی جذب می‌کند
«تمساح خونی» ۱۰۰ میلیاردی شد
امیرعبداللهیان: پاسخ ایران به صهیونیست‌ها لازم و مشروع بود
راهکار افزایش تولید گوشت قرمز در کشور از نگاه محققان
ریزش بهای طلا و سکه تداوم دارد
جنگ غزه بدهی‌های اسرائیل را ۲ برابر کرد
واکنش آیت الله جاودان به پاسخ نظامی ایران به اسرائیل +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top