تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/09/18 - 01:32
کد خبر: 218767

برخورد ناشایست مسئولان دانشگاه آزاد گچساران با دختر دانشجو +تصاویر

سخنرانی دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) در دانشگاه آزاد واحد گچساران دقایقی با حاشیه های جالبی شروع شد.

خبرنامه دانشجویان ایران: سخنرانی دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی به مناسبت 16 آذر (روز دانشجو) در دانشگاه آزاد واحد گچساران دقایقی با حاشیه های جالبی شروع شد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران به نقل از صبح زاگرس، این همایش در دانشکده پرستاری دانشگاه آزاد گچساران با موضوع چالش ها و فرصت های پیش روی جنبش دانشجویی با سخنرانی  "حجت نظری" دبیر دفتر سیاسی حزب اعتماد ملی با یک ساعت تاخیر آغاز شد.

بر اساس این گزارش حراست دانشگاه آزاد گچساران تنها به دانشجویانی که کارت دانشجویی همراه داشتند اجازه ورود به سالن جلسه رامی دادند و دانشجویان دختر نیز هنگام ورود به سالن تفتیش  بدنی می شدند.

هنگامی که حجت الاسلام خواجه‌زاده معاون دانشجویی دانشگاه، برای خیرمقدم به جایگاه تشریف آورد، مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه به سالن جلسه وارد شد و در این حین دانشجوی دختری بسیجی را که پلاکاردی به همراه داشت به طرز ناشایستی مورد بازخواست قرار داد و از وی خواست تا سالن جلسه را ترک کند که این اقدام خانم مسئول با واکنش تند دانشجویان حاضر در سالن مواجه شد.

مسئول کانون قرآن و عترت دانشگاه آزاد گچساران با این دختر دانشجو گلاویز شد و چادر را از سرش کشید که با فریادهای این دانشجو فضای جلسه نیز متشنج شد و سایر دانشجویان نیز به این اقدام مسئول دانشگاه اعتراض کردند.

این دختر دانشجو در پلاکارد همراه خود مطالبات و مسائلی شامل نبود آزادی بیان در دانشگاه، لغو برنامه های روز دانشجو، نبود سرویس ایاب و ذهاب، تفتیش دانشجویان برای ورود به سالن جلسه را درج کرده بود و قصد داشت به مسئولان دانشگاه آزاد نشان دهد که مسئولان دانشگاه نیز به شدت او را تحت نظر قرار گرفته بودند.

پس از آن نیز چند نفر از کارکنان حراست دانشگاه در کنار خانم مسئول دانشگاه قرار گرفتند و دانشجوی دختر بسیجی را به بیرون سالن مشایعت کردند.

جمعی از دانشجویان که با این صحنه زننده مواجه شدند به نشانه اعتراض سالن جلسه را ترک و در بیرون از سالن مقابل دفتر رئیس دانشگاه آزاد گچساران دست به تجمع و اعتراض زدند.

گفتنی است روز گذشته نیز در دانشگاه یاسوج ضمن جلوگیری از ورود مسئول بسیج دانشجویی این دانشگاه به مراسم ۱۶ آذر، دانشجوی بسیجی دیگری را به باد کتک گرفتند. که فیلم آن منتشر می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
پاسخ به شایعه/ تکذیب آسیب دیدن سامانه‌های پدافندی ایران
نظر خواننده مشهور آمریکایی درباره پاسخ ایران به اسرائیل + فیلم
ورود کمیته انضباطی به خوشحالی کادرفنی استقلال
مداحی ضد اسرائیلی شنیدنی مهدی رسولی +فیلم
تیراندازی به پلیس برای ربودن دختر ۱۵ ساله
موشک‌ها و پهپادهای ایران از جایی عبور کردند که می‌گفتند پرنده از آن رد نمی‌شود
حمله پهپادی مقاومت عراق به بندر ایلات اشغالی
زمان تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس
خداحافظی رقیب آمریکایی کامران قاسمپور از دنیای کشتی
جدایی یک بازیکن از جمع آبی پوشان
دامنه نوسان بازار سرمایه به روال عادی بازگشت
ثبت‌نام وام شهریه دانشگاه تهران آغاز شد
انتخاب رشته آزمون دوره دکتری سال ۱۴۰۳ از امروز آغاز می‌شود
این علائم یعنی ممکن است دچار حمله قلبی شویم
حمله به پایگاه حشدالشعبی موشکی بود
احداث آرامستان جدید در ۲ نقطه تهران
تکلیف لیست خروجی استقلال مشخص شد
حمایت کامل مرکز مدیریت حوزه از فراجا / کلان پروژه دشمن برای حیازدایی و عادی سازی بی‌حجابی
بیانیه جامعه مدرسین درحمایت از اقدامات قانونی و حقوقی فراجا
پیام تسلیت دبیرکل جبهه پایداری انقلاب اسلامی در پی درگذشت مرحوم پرویز داوودی
محکومیت باشگاه پرسپولیس به دلیل نشر اکاذیب
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top