تاریخ انتشار: شنبه 1395/09/20 - 14:43
کد خبر: 218991

حاشیه دیدار پدیده - پرسپولیس

هوای شهر مشهد، برخلاف روز گذشته 3 درجه بالای صفر است و تابش آفتاب نیز باعث شده برف‌های روی زمین آب شود.

خبرنامه دانشجویان ایران: هواداران تیم فوتبال پدیده خراسان نسبت به تشویق تیم پرسپولیس از سوی مشهدی‌ها اعتراض کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم،  دیدار دو تیم فوتبال پدیده و پرسپولیس در حالی از ساعت 14 در ورزشگاه ثامن آغاز می‌شود که زمین برگزاری این مسابقه از هر نظر شرایط برای برگزاری این دیدار پیدا کرده است. قبل از آغاز این مسابقه شاهد حواشی روی سکوها و اطراف ورزشگاه بودیم.

* با وجود اینکه این دیدار در یک روز غیرتعطیل برگزار می‌شود از ساعت 12 شاهد ترافیک سنگینی در خیابان‌های منتهی به ورزشگاه ثامن بودیم.

* تا ساعت 13:30 نزدیک به 4 هزار تماشاگر مشهدی موفق شده بودند خود را به ورزشگاه ثامن برسانند. به شمار تماشاگران با توجه به ترافیکی که در خیابان‌ها و اتوبان‌های منتهی به ورزشگاه وجود دارد، رفته رفته اضافه می‌شود.

* هوای شهر مشهد، برخلاف روز گذشته 3 درجه بالای صفر است و تابش آفتاب نیز باعث شده برف‌های روی زمین آب شود.

* تعطیلی مدارس استان خراسان باعث شده دانش‌آموزان زیادی خود را به ورزشگاه ثامن برسانند.

* بارش روز گذشته برف باعث شده صندلی‌های ورزشگاه خیس باشد از این رو هر تماشاگری صندلی خود را خشک می‌کرد.

* برخلاف اینکه اعلام شده بود فقط 10 درصد ورزشگاه به پرسپولیسی‌ها تعلق خواهد گرفت اما در حال حاضر دوسوم تماشاگران ورزشگاه را هواداران تیم میهمان تشکیل می‌دهند.

* تماشاگران تیم پدیده برای تشویق این تیم بارها  به هواداران تیم رقیب اعتراض کردند. دلیل اعتراض آنها این بود که چرا مشهدی‌ها نباید طرفدار تیم خودشان باشند. آنها هواداران پرسپولیسی را بی‌غیرت می‌خواندند.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top