تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/09/23 - 11:31
کد خبر: 219349

واکنش آیت‌الله ایمانی به بدعهدی آمریکا

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقض برجام و لزوم برخورد مسئولان با آن گفت: مقام معظم رهبری بدعهدی آمریکا را به مسئولان گوشزد کرده بودند.

خبرنامه دانشجویان ایران: عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به نقض برجام و لزوم برخورد مسئولان با آن گفت: مقام معظم رهبری بدعهدی آمریکا را به مسئولان گوشزد کرده بودند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، آیت‌الله اسدالله ایمانی با اشاره به تمدید تحریم‌های داماتو و بدعهدی آمریکا اظهار داشت: مقام معظم رهبری پیش‌بینی کردند که آمریکا به تعهدات خود  عمل نمی‌کند و نظام سلطه نمی‌تواند پای عهد خود بماند، آمریکا در قرارداد الجزایر که با کشورمان بست نیز به عهد خود عمل نکرد.

آیت الله ایمانی امام جمعه شیراز

وی افزود: در موضوع مذاکرات هسته‌ای مقام معظم رهبری فرمودند که در جزئیات مذاکرات دخالت نمی‌کنم و مذاکرات به‌عهده مذاکره‌کنندگان است و اگر در مسائل کلی انحراف ببینم، متذکر می‌شوم و آن‌ها را از انحراف باز می‌دارم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به لزوم تبعیت از منویات مقام معظم رهبری بیان کرد: اگر ارشاد‌ها و هدایت‌های رهبر معظم انقلاب نبود، برجام ضعیف‌تر از آنچه موجود است، عملیاتی می‌شد.

وی تصریح کرد: پیش از آغاز مذاکرات و در حین و پس از مذاکرات مقام معظم رهبری فرمودند آمریکا به‌تعهدات خود عمل نمی‌کند اما پس از برجام برخی از مسئولان ‌خوشحالی کردند و تبریک می‌گفتند، درحالی که مقام معظم رهبری فرمودند که مشخص نیست آمریکا پای عهد و پیمان خود بماند.

آیت‌الله ایمانی با اشاره به نقض برجام و لزوم برخورد مسئولان با این موضوع گفت: آمریکا در توافق‌نامه امتیازات فراوانی گرفت ولی در عمل به هیچ کدام از تعهدات پایبند نماند. آمریکا در دنیا به بدعهدی معروف و شناخته شده چون طبع نظام سلطه زورگفتن است و جز زورگویی کار دیگری نمی‌کند، هویت نظام سلطه زورگویی است و اگر آن را از نظام سلطه بگیریم، به نظام معمولی تبدیل می شود.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
majid
1396/04/31 - 13:20

بارها در چند سال اخیر این جمله را از مسولین بلند پایه برجام شنیده ایم ((( ایران حق خود را در واکنش به هرگونه بدعهدی آمریکا محفوظ می داند))) حال سوال اینست که باتوجه به در اختیار داشتن یک انبار واکنش ایا میشود با فروش این همه واکنش انبار شده با دیپلماسی چیزی عاید مردم گشنه کرد تا ملت اینهمه هزینه انبارداری نپردازد ترسو دایما میگه بیای جلو میزنم میره عقب و شجاع یکدفعه 6 تا موشک میزنه میره جلو
تورهای مسافرتی آفری
کار سختی که ایران کرد
جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی ۳ باشگاه لیگ برتری
قرمزها آبی‌ها را صدرنشین کردند؛ همه برای یکی!
تصاویر هولناک از جاری شدن سیل در نیکشهر
برق کولرهای گازی شما را نگیرد!
تقویت فعالیت سامانه بارشی در جنوب کشور
پیش‌بینی بانک‌های غربی از قیمت نفت پس از حمله ایران به اسرائیل
حجم باورنکردنی ویرانی در شهر غزه را در این تصاویر هوایی ببینید
خداحافظی یک بازیکن از نسل طلایی ایران
وزیر خارجه نتانیاهو به دست و پا افتاد
ایران رکن اصلی و حیاتی امنیت اسرائیل را از بین برد
پیش‌بینی وضعیت بارش کشور تا ۶ هفته آینده
بیمه کارگران ساختمانی به کجا رسید؟
راهیابی هر ۵ فرنگی‌کار کشتی ایران به مرحله نیمه‌نهایی
محکومیت رفتار وحشیانه یک هوادار از سوی فدراسیون فوتبال عربستان
ژیلا صادقی اسلحه به دست شد!
پاتوق زیر زمینی معتادان در دل تهران +عکس
همه عملیات‌های انتقامی ایران ؛ از جنگ شهرها در سال ۱۳۶۳ تا عملیات وعده صادق +عکس
لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی +فیلم
درخواست انگلیسی ها از نتانیاهو
مجلس هفته آینده وضعیت بازار ارز را بررسی می‌کند
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top