تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/09/23 - 16:01
کد خبر: 219400

برخی به نان شب محتاجند ولی عده‌ای درآمد نجومی دارند

آیت‌الله شبستری: پیگیری حقوق‌های نجومی به‌جایی نرسید و پی‌درپی آمار را کم و زیاد می‌کنند

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: پیگیری حقوق‌های نجومی به جایی نرسید و پی‌درپی آمار را کم و زیاد می‌کنند.

خبرنامه دانشجویان ایران: نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: پیگیری حقوق‌های نجومی به جایی نرسید و پی‌درپی آمار را کم و زیاد می‌کنند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» به نقل از تسنیم، آیت‌الله محسن مجتهد‌شبستری ظهر امروز در آئین تجلیل از برگزیدگان کشوری قرآن، عترت و نماز دانش‌آموزان آذربایجان‌شرقی که در بیت امام جمعه تبریز برگزار شد، با اشاره به اینکه تبریز و آذربایجان‌شرقی همواره به‌عنوان شهر اولین‌ها در کشور مطرح بوده است، اظهار داشت: باید امروز به‌جای ساز و آواز؛ در موضوعات قرآنی و موضوعات فرهنگی به‌عنوان شهر اولین‌ها مطرح شویم.

آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز

وی با بیان اینکه بیش از 3000 هیئت حسینی(ع) در تبریز در حال فعالیت هستند، افزود: به‌جای افزایش هیئات باید بر کیفیت و غنای محتوایی آنها بیفزاییم. همچنین باید از خرافات دوری کرد؛ ما اهل منطق هستیم و باید این موضوع را در مراسمات خود به منصه ظهور در آوریم.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌شرقی با ابراز اینکه قمه‌زنی و عزاداری با خرافات، ترویج شده توسط تشیع لندنی است، گفت: با شعارها و نوحه‌های بامحتوا، روح اباعبدالله الحسین(ع) بیشتر رضایت خواهد داشت.

امام جمعه تبریز با تأکید بر اینکه علاقه مردم آذربایجان به‌ویژه تبریز به اهل بیت(ع) در کشور و حتی دنیا زبانزد است، ابراز داشت: باید این موضوع در زمینه قرآن هم برجسته شود که تربیت حافظان و قاریان نوجوان و جوان در استان و موفقیت آنها در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به‌خوبی در حال اجراست و باید تقویت شود.

آیت‌الله شبستری توجه به مفاهیم قرآن، نهج البلاغه وغیره را مورد تأکید قرار داد و خاطرنشان کرد: این اقدامات می‌تواند در برابر تهاجمات فرهنگی جوانان ما را مصون کند و باید بیش از پیش به این موضوع توجه کرد.

وی با بیان اینکه انس دانش‌آموزان، نوجوانان و جوانان هم برای خود آنها مفید است و هم برای خانواده‌ها بسیار مؤثر خواهد بود، افزود: در مدارس در زمینه قرآن و عترت و کتابخوانی پیشرفت‌های خوبی صورت گرفت و اگر سایر سازمان‌ها بتوانند توصیه‌های بنده را مانند آموزش و پرورش پیاده کنند، امید بهتر شدن وضعیت فرهنگی و اجتماعی استان در خدمت به انقلاب اسلامی را داریم چراکه دانش آموزان و طلاب و دانشجویان انقلابی هستند و باید انقلابی بمانند.

نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در ادامه با اظهار اینکه در آخرالزمان افرادی می‌آیند که به‌جای خداپرستی به پول‌پرستی می‌پردازند، ابراز داشت: پیگیری حقوق‌های نجومی به جایی نرسید و پی‌درپی آمار را کم و زیاد می‌کنند.

آیت‌الله شبستری با بیان اینکه برخی به نان شب محتاجند ولی عده‌ای درآمد غیرقانونی نجومی دارند، تصریح کرد: با این اقدام آبروی دین و نظام را زیرسؤال بردند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
سقف برداشت از حساب‌های بانکی کاهش یافت؟
کارگران به دیدار رهبرانقلاب می‌روند ‌
هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
سردار رادان:‌ برخورد با کشف حجاب با قوت ادامه دارد
صادرات گاز به پاکستان از سرگرفته می شود؟
درگیری لفظی تحلیلگران اینترنشنال در آنتن زنده +فیلم
آتش‌سوزی در بیمارستان امام حسین تهران
شکایت فرماندهی فراجا از کاپیتان استقلال
حضور سید ابراهیم رئیسی در دانشگاه جی سی لاهور +فیلم
آیین معارفه رئیس دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در ستاد وزارت بهداشت +عکس
سروده رهبر انقلاب در آستانه عملیات وعده صادق +عکس
فاتحه خوانی رئیسی بر مزار اقبال لاهوری +فیلم
پوشش مریم نواز هنگام استقبال از رئیسی + فیلم
۲ توصیه مهم پزشکی به زائران خانه خدا
شوخی گلزار با خانواده‌ها در برنامه تلویزیونی
درگیری شدید زن رسمی و زن صیغه‌ای در کلانتری
نگرانی از ورود هوش مصنوعی به سینما
«محبی» نامزد بهترین بازیکن سال لیگ برتر روسیه
واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس
جزئیات دیدار فرمانده ارتش پاکستان با رئیس جمهوری
فریاد نتانیاهو بر سر وزیرخارجه آلمان +فیلم
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top