تاریخ انتشار: سه شنبه 1395/09/30 - 08:59
کد خبر: 220090

در پردیس فارابی دانشگاه تهران مطرح شد؛

نقوی حسینی: دولت قدرت حل مشکلات کشور را ندارد

وی ادامه داد: مسئله اصلی امروز این است که دولت قدرت حل مشکلات کشور را ندارد، مشکلات کشور معلوم است، بیکاری، رکود، فساد اقتصادی دولت باید این ها را حل کند، اما آنچه برای دولت مایه شرمساری است مسائل دیگری است.

خبرنامه دانشجویان ایران: نقوی حسینی با بیان اینکه این اولین بار نیست که آمریکا برجام را نقض میکند بلکه تاکنون 15 مرتبه نقض برجام کرده است، گفت: ایران در مقابله ی با آمریکا نباید نقض کننده برجام باشد بلکه باید هوشمندانه برنامه ریزی درست کرد.

به گزارش خبرنامه دانشجویان ایران؛ شب گذشته (دوشنبه 29 آذر) همایش «شوی سیاسی یا رفع مشکلات مردم؟» با حضور دکتر سیدحسین نقوی حسینی نماینده مجلس شورای اسلامی به دعوت انجمن اسلامی دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران، در این دانشگاه برگزار شد.

نقوی حسینی ضمن ابراز خشنودی از حضور در جمع دانشجویان دانشگاه تهران چند نکته اساسی را یادآور شد: انقلاب اسلامی یک پدیده ی خاص است و طبیعی است که شرایط آن ویژه خواهد بود؛ بعد از جنگ جهانی دوم کشورهای فاتح زنجیره ای استکباری را تشکیل دادند. سال 57 ایران به موقعیت خود در زنجیره اعتراض کرد و از آن خارج شد در نتیجه تمام قدرت ها مقابل ایران ایستادند. تا زمانی که ایران تسلیم نشود موقعیت ایران همیشه حساس خواهد بود.

وی با بیان اینکه پرونده ی هسته ای ایران به علت دروغ منافقین به شورای امنیت فرستاده شد و 13 سال ملت ایران درگیر تحریم های ظالمانه شد، ادامه داد: در حالی که اسرائیل با وجود 300 کلاهک هسته ای از سوی هیچ یک از سازمان های بین المللی تحدید نمی شود.

وی در ادامه افزود: امام آمریکا را شیطان بزرگ می خواند، کسی که به دنبال سازش با آمریکا است در خط امام نیست. چرا کسی که در دهه 60 ادعای جنگ با آمریکا را داشت اکنون به دنبال سازش و مذاکره با آمریکا است؟!

نقوی حسینی ادامه داد: در کمیسیون ویژه برجام تذکرات لازم به دولت داده شد اما در آن زمان ما محکوم به بی سوادی و دلواپسی شدیم. این در حالی بود که طرف مقابل با هیئت 160 نفره مقابل ایران حاضر می شد.

نماینده مجلس گفت: رئیس جمهور در طول سه سال مذاکرات اغلب مسائلی که رهبری پشت تریبون، عمومی مطرح می کردند با 180 درجه انحراف عمل می کرد اما پس از شکست مذاکرات ادعا دارد تمامی مطالب با مشورت رهبری بوده است.

وی افزود: ما میان مذاکره و مقابله، مذاکره را انتخاب کردیم. مذاکره یک بده بستان است. این داد و ستد دچار اشکال بود؛ داده های ما نقد بود اما ستاده ها غیرنقد بود در حالی که طرف مقابل دشمن بود.

نقوی حسینی با بیان اینکه این اولین بار نیست که آمریکا برجام را نقض می کند بلکه تاکنون 15 مرتبه نقض برجام کرده است، گفت: ایران در مقابله ی با آمریکا نباید نقض کننده برجام باشد بلکه باید هوشمندانه برنامه ریزی درست کرد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه سخنرانی بنده نیز در یاسوج لغو شد اما رئیس جمهور حتی سرفه نکرد، گفت: مشکل ما لغو سخنرانی نیست و ما به دنبال ایجاد هزینه برای نظام نیستیم.

وی ادامه داد: مسئله اصلی امروز این است که دولت قدرت حل مشکلات کشور را ندارد، مشکلات کشور معلوم است، بیکاری، رکود، فساد اقتصادی دولت باید این ها را حل کند، اما آنچه برای دولت مایه شرمساری است مسائل دیگری است.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت روحانی مشکلات اقتصادی را حل نکرده و رکود شدیدا ایجاد شده است، ادامه داد:  آن وقت جناب روحانی می گوید رشد اقتصادی هفت و چهار دهم است!

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در حاشیه این نشست دانشجویان پردیس فارابی دانشگاه تهران طوماری در محکومیت پرونده های فساد مالی امضا کردند و خواستار پیگیری قاطعانه از سوی قوه قضاییه شدند.

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
وعده صادق ابرقدرت
بعضی القاب، صفات انحصاری صهیونیست‌هاست
لیبرمن: در مسیر پیروزی نیستیم
واکنش امیرعبداللهیان به پاسخ ایران به حمله اسرائیل در اصفهان
دیده شدن یک قلاده پلنگ ایرانی در رودبار +فیلم
واکنش اتحادیه اروپا به حادثه اصفهان
اتحادیه اروپا دو نهاد و چهار صهیونیست را تحریم کرد
تماس مهم و فوری وزیر خارجه اردن با همتای ایرانی در نیویورک
انگیزه مهاجم کنسولگری ایران در پاریس چه بود؟
بیش از ۵۰درصد بارش سال آبی این استان در ۳ روز اتفاق افتاد
آخرین خبرها از سیل جنوب
این مار باستانی اندازه اتوبوس بوده است !
واکنش اردوغان به حادثه اصفهان
واکنش ایران به وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در سازمان ملل متحد
موشک های اسرائیلی قبل از رسیدن به ایران توسط پدافند هوایی ایران در این نقطه از عراق منهدم شدند
علم الهدی: آیا بی حجابی به عنوان یک فسق آشکار از یک تخلف راهنمایی و رانندگی نازل تر است؟
ورود سامانه بارشی جدید و فراگیر به کشور
آخرین وضعیت تردد در جاده های کشور
بسته‌های غذایی برای مادران دارای فرزند شیرخوار؛ اعتبار تامین شد
رسانه های ضد ایرانی از رسانه های اسرائیلی جلو زدند!
هشدار به شکارچیان؛ از این منطقه خارج شوید
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top