تاریخ انتشار: چهارشنبه 1395/10/01 - 11:00
کد خبر: 220222

نامه قابل تامل بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران به نماینده رهبری در دانشگاه‌ها

نامه قابل تامل بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران به نماینده رهبری در دانشگاه‌ها

در بخشی از نامه قدردانی بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران از نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده است: قدردانی حضرتعالی از ویژه نامه سیزده آبان نشریه نبض، مایه دلگرمی تمام فعالین و زحمت کشانی بود که همت خود را مردانه گذاشته‌اند تا وظیفه‌ی ولی نهاد «تبیین» را به خوبی انجام دهند.

خبرنامه دانشجویان ایران: بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران، نسبت به تقدیر حجت‌الاسلام محمدیان از نشریه این تشکل دانشجویی به مناسبت روز 13 آبان، قدردانی کرد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ در بخشی از نامه قدردانی بسیج دانشجویی دانشکده فنی دانشگاه تهران از نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها آمده است: قدردانی حضرتعالی از ویژه نامه سیزده آبان نشریه نبض، مایه دلگرمی تمام فعالین و زحمت کشانی بود که همت خود را مردانه گذاشته‌اند تا وظیفه‌ی ولی نهاد «تبیین» را به خوبی انجام دهند.

حجت‌الاسلام محمد محمدیان، نماینده رهبری در دانشگاه‌ها، پست تلگرامی کانال خود، از محتوای جذاب و روان مطلب روز 13 آبان در نشریه دانشجویی "نبض دانشجو" تقدیر کرده بود. (اینجـــــا)

متن کامل نامه دانشجویان به حجت‌الاسلام محمدیان را در ادامه می‌خوانید:

خدمت نماینده مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها
حجت‌الاسلام و المسلمین محمد محمدیان
سلام علیکم

احتراما به استحضار می‌رساند قدرداهنی حضرت عالی از از ویژه نامه سیزده آبان نشریه ی نبض، مایه دلگرمی تمام فعالین و زحمت کشانی بود که همت خود را مردانه گذاشته اند تا وظیفه ولی نهاد «تبیین» را به خوبی انجام دهند.

از عنایت ویژه جناب عالی به فعالیت دانشجویی و همچنین برقراری ارتباط مستقیم و ارائه مطالب دست نویس خود از طریق کانال تلگرامی– که حقیقتا اقدام ارزشمندی است- تشکر می‌کنیم.

همچنین ضمن تبریک میلاد باسعادت نبی اکرم(سلام الله علیه)و فرخنده باد روز «وحدت حوزه و دانشگاه» این اتفاق و ایام را به فال نیک گرفته و مطالبی را به سمع مبارک می‌رسانیم.

مطلب اول؛ دروس گروه معارف:
بدون شک انقلاب فرهنگی اثرگذارترین اقدام جمهوری اسلامی بر روی نظام اموزش عالی بوده است؛ چه کنیم که معتقدیم انقلاب فرهنگی هنوز به اهداف خود نرسیده و باید ادامه پیدا کند. اگر امروز بعد از گذشت سه دهه از این حرکت داشته‌هایمان را برای ادامه راه مرور کنیم، متوجه ضیق امکانات و سختی راه پیش رو خواهیم شد.

امروزه به لطف مصوبات حاصل از انقلاب فرهنگی، دروس گروه معارف به واحدهای آموزشی دانشگاه‌های کشور اضافه شده است؛ سوال ما این است که حرکت جوشان انقلاب فرهنگی چرا امروزه به رکود در درس‌های معراف رسیده است؟ کلاس‌هایی که در آن‌ها شهید بزرگوار مطهری، استاد مارکسیسم را برای بحث دعوت می‌کرد، امروزه تبدیل به کلاس‌هایی ملال‌آور با جزوه‌هایی شب امتحانی شده است که اکثر دانشجویان موقع ورود به جلسه آن برای خودشان «خضوع در برابر ساختار» را یادآور می‌شوند.

همچنین اساتید گروه معارف در طول هفته هیچگونه ارتباطی خارج از کلاس با دانشجویان ندارند، در دانشگاه و محل‌های اصلی آن (بوفه، سلف، حلقه‌های دانشجویی و ...) رویت نمی‌شوند، همگی شان برای سوالات دانشجویان جواب‌هایی یکسان دارند و از همه مهمتر در بسیاری از این کلاس‌ها عملا دانشجویان درگیر مباحث نشده و در بسیاری از مواقع از طرح شبهه‌ها جلوگیری می‌شود.

شهید مرتضی مطهری الگوی این حرکت بود و معتقدیم که ادامه این حرکت نیز با کم تر از امثال مطهری قابل پیمایش نیست و ماه به عنوان دانشجویانی دلبسته به این انقلاب فرهنگی امیدواریم که در نهاد مقام معظم رهبری، با تقویت شاخصه‌های واقعی این شخصیت، شاهد رشد و ظهور مطهری‌های زمان خود باشیم.

ویژه نامه «پروژه مطهری» که در آرشیو سال گذشته نشریه نبض بوده است، به پیوست(2) تقدیم می‌شود.

در پایان ضمن تشکر مجدد از حسن توجه جناب عالی به اطلاع می‌رساند موارد مطرح شده و بهبود وضعیت موجودف از مسائل مورد دغدغه بسیج دانشجویی می‌‎باشد و مایه خرسندی خواهد بود؛ که مجال وسیع‌تری جهت ارائه توضیحات تکمیلی در اختیار بسیج دانشجویی دانشکده فنی قرار گیرد.

والعاقبه للمتقین محمدرضا قلیزاده
مسئول بسیج دانشجویی پردیس دانشکده‌های فنی دانشگاه تهران
و مدیر مسئول نشریه نبض

تصویر مربوط به نامه

مرتبط ها
نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
۵۰۰ هزار متقاضی طرح نهضت ملی مسکن خانه‌دار شدند
پیگیری آخرین وضعیت وقوع سیل در سیستان و بلوچستان از سوی رئیسی
رئیسی: دولت در تامین مسکن خود را همراه جوانان می‌داند
امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
پرسپولیس صدرنشین شد
کاپیتان پرسپولیس مصدوم شد
اتفاقی عجیب در آبادان؛ پرسپولیس مقابل نفت هیچ هواداری در ورزشگاه نداشت
وزیر ارتباطات: ۵۰ درصد به سرعت اینترنت افزوده می‌شود
امیرعبداللهیان: با شدت بیشتری به هرگونه خطای محاسباتی رژیم اسرائیل پاسخ می‌دهیم
سخنگوی کابینه اسرائیل: حمله ایران به ما «بی‌سابقه» بود
دیدار و گفت‌وگوی امیرعبداللهیان با وزیر خارجه مالت در نیویورک
گوترش: توقف درگیری‌ها در غزه از تنش‌های گسترده در خاورمیانه جلوگیری خواهد کرد
سیاستمدار اسرائیلی: در یک قدمی رسوایی هستیم، نه پیروزی
اعلام نتایج آزمون آموزگاری تا پایان فروردین
اصلاح احکام رتبه‌بندی ۱۰۰ هزار معلم بازنشسته
امدادرسانی به ۵۳۰۰ نفر در ۸ استان جنوبی
مدیرعامل شرکت واحد:جای خانم ها و آقایان در اتوبوس‌های BRT تغییر می‌کند
جلال ملکی: آتش سوزی در پایانه شرق نبود؛ انفجار صحت ندارد
فوری/ انفجار مرگبار در ترمینال شرق تهران/ چند نفر کشته شدند؟
حادثه در پایانه شرق تهران در اثر انفجار کپسول گاز
واکنش متفات معاون وزیر ورزش به گشت‌ ارشاد +عکس
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top