تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/10/09 - 01:20
کد خبر: 221152

بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران به مناسبت 9 دی

به مناسبت حماسه 9 دی؛ بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران صادر شد

خبرنامه دانشجویان ایران:به مناسبت حماسه 9 دی؛ بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی مازندران صادر شد

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، به مناسبت یوم الله 9 دی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران بیانیه ای صادر کرد که به شرح زیر می باشد:

بسم الله الرحمن الرحیم

اگر حق از باطل جدا و خالص می گشت زبان دشمنان قطع می گردید. اما قسمتی از حق و قسمتی از باطل را می گیرند و به هم می آمیزند، آنجاست که شیطان بر دوستان خود چیره می گردد، و تنها آنان که مشمول لطف و رحمت پروردگارند نجات خواهند یافت.

خطبه ۵٠ نهج البلاغه

در طول انقلاب همواره طومار فتنه گران و هتاکان به انقلاب اسلامی و مقدسات دینی مردم را خود مردم پیچیده اند. از فتنه منافقین و دار و دسته ی بنی صدر که در بحبوحه جنگ تحمیلی کشور را درگیر مشکل درگیری های داخلی کرده بودند تا گروه های جدایی طلب و معارض در گوشه گوشه کشور و در نهایت فتنه سال ٨٨ که از یک توهم انتخاباتی شروع شد و با زیر سوال بردن ارکان نظام و دین اسلام ادامه پیدا کرد. تمام مدت چند ماهه تداوم این فتنه تلخ که کشور را به گفته مقام معظم رهبری تا لبه پرتگاه برده بود مردم فهیم و آگاه همچون خاری بر چشم هتاکی ها و آشوب ها را تحمل کردند تا شاید این جماعت به خود بیایند و درک کنند در چه مسیری قدم گذاشته اند اما هر چه گذشت آنها بیشتر در منجلاب انحراف و تقابل با انقلاب و اسلام فرو رفتند. و جالب آن که با افزایش حرمت شکنی های این جماعت فریب خورده و یا فتنه گر، که از توهین به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن به توهین به بنیان گذار کبیر انقلاب رسیدند، از تعداد افراد حامی آنها به شدت کاسته شد تا جایی که در آخرین تحرکاتشان جمعیت آشوبگر از چند صد نفر تجاوز نمی کرد. اوج هتاکی و حرمت شکنی فتنه گران به عاشورای سال ٨٨ برمی گردد؛ زمانی که حرمت عزاداری اباعبدالله را نیز نگه نداشته و در آن به سوت و کف و برهم زدن دسته های عزاداری روی آوردند. شگفت آنجا بود که این جماعت هتاک توسط سران فتنه و شکست خوردگان انتخابات جماعت خداجو خوانده شدند که نشان از عمق انحراف این افراد و تبدیل شدنشان به آلت دست دشمنان انقلاب بود. اما این ساختار شکنی و رذیلت با پاسخ محکم و میلیونی مردم در هشتم و به خصوص نهم دی ماه ٨٨ روبه رو شد و فتنه گران و فریب خوردگانشان که اینک بیش از همیشه رسوا شده بودند با لبریز شدن کاسه صبر مردم انقلابی و متدین ایران طومارشان در این روز تاریخی پیچیده شد.

نکته قابل تامل در آستانه نهم دی امسال نامه نگاری تعدادی از وطن فروشان خارج نشین حامی فتنه گران است که از رئیس جمهور آینده آمریکا خواسته اند تحریم های ایران را افزایش دهد! نامه ای که یادآور نامه نگاری های نامزد شکست خورده انتخابات سال ٨٨ با سناتورهای آمریکایی است که در آن خواهان غنیمت شمردن فرصت و منزوی کردن ایران با اعمال تحریم ها شده بود! این اتفاق در آستانه نهم دی امسال را می توان جلوه دیگری از انحراف فتنه گران و حامیانشان دانست که برای زیر فشار قرار دادن نظام اسلامی حتی حاضرند ملت ایران را تحت فشار و تحریم قرار دهند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان مازندران ضمن گرامیداشت نهم دی ماه سالروز بصیرت دینی و سیاسی مردم ایران، با دعوت به مرور دوباره روند فتنه سال ٨٨ و پاسخ قاطع و دشمن شکن مردم به این تلاش برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی، نسبت به تلاش ها برای بازگشت بدون تاوان سران و ساکتین فتنه هشدار می دهد که تا سر حد توان در مقابل فراموشی یا تکرار آشوب های مشابه یا غیرمشابه خواهد ایستاد و به تاسی از رهبر انقلاب و مردم غیور ایران اسلامی فتنه و فتنه گران را خط قرمز نظام اسلامی می داند که همه دلبستگان نظام اسلامی باید از آن تبری جویند.

والسلام علیکم و الرحمه الله و برکاته.

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
اسلواکی: مخالف عضویت اوکراین در ناتو هستیم
سرهنگ ارتش آمریکا: پدافند هوایی اسرائیل قوی نیست
تقلای انگلیس برای تقویت روحیه نتانیاهو
تذکر جدی بی‌حجابی اثرگذاری اجتماعی فروانی دارد
فقط خودمان بودیم!
تصویر امروز ایران، در سخنان چهل سال پیش حضرت آقا
شعار جالب دانشجویان آمریکایی به زبان فارسی/ مرگ بر اسرائیل در دل دانشگاه‌های آمریکا +فیلم
انزوای اسرائیل در حال تعلیق است
اعتراف در خصوص حمله اسرائیل؛ باید منتظر پاسخ فوری ایران باشیم
شهادت عضو دیگر حزب‌الله در جنوب لبنان
واتساپ با قابلیتی کاربردی برای مدیریت بهتر چت‌ها آپدیت شد
شلیک ۱۵۰ موشک از جنوب لبنان به اراضی اشغالی
معاون رئیس جمهور: دولت بر استفاده از نیروهای مؤمن و انقلابی تاکید دارد
امیرعبداللهیان: «وعده صادق» تعریفی نو از موازنه قدرت غرب آسیا ارائه کرد
پرسپولیس به ۴ بانک و استقلال به هلدینگ خلیج فارس واگذار شد
تیم ملی کشتی فرنگی مقتدرانه قهرمان آسیا شد
سردار حاجی زاده روز ارتش را تبریک گفت
رئیس جمهور قهرمانی تیم ملی کشتی فرنگی در آسیا را تبریک گفت
سند ملی «سبک پوشش اسلامی- ایرانی» تصویب شد
۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های اسرائیل محبوس هستند
حزب‌الله شهرک‌ها و مواضع نظامی اسرائیل را موشک‌ باران کرد
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top