تاریخ انتشار: پنجشنبه 1395/10/09 - 12:00
کد خبر: 221211

بیانیه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی به مناسبت ایام الله 9 دی

«أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یُتْرَکُواْ أَن یَقُولُواْ ءَامَنَّا وَ هُمْ لاَ یُفْتَنُونَ» آیا مردم گمان کردند همین اندازه که اظهار ایمان کنند به حال خود رها مى شوند و آزمایش نخواهند شد؟!

خبرنامه دانشجویان ایران: جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی به مناسبت فرارسیدن ایام الله 9 دی بیانیه ای را صادر کردند.

به گزارش «خبرنامه دانشجویان ایران» متن این بیانیه را در ادامه می‌خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

«أَحَسِبَ النَّاسُ أَن یُتْرَکُواْ أَن یَقُولُواْ ءَامَنَّا وَ هُمْ لاَ یُفْتَنُونَ» آیا مردم گمان کردند همین اندازه که اظهار ایمان کنند به حال خود رها مى شوند و آزمایش نخواهند شد؟!

خداوند متعال بارها در قرآن کریم وجود آزمایش های الهی را بر مسلمین خبر داده اند و خوب میدانیم که حکومت اسلامی ایران نیز از این قاعده خارج نیست.

این آزمایش ها صورت میگیرد تا مردم نشان دهند تا چه اندازه شکرگزار نعمت بزرگی به اسم حکومت اسلامی هستند. نعمتی که خداوند متعال به هر قوم و هر زمانی نمیدهد و این خود ملت ایران بود که نشان داد لایق این نعمت بزرگ الهی است و میتواند به خوبی از این امانت بزرگ حفاظت کند.

نعمتی که خداوند برای حفاظت از آن ضمانتی به ما نداده است و هرکجا که راه ما به بی راهه کشیده شود، این نعمت را از ما خواهد گرفت و این نیازمند تلاش ما برای حفظ نظام و انقلاب است.  در طی این 38سال ملت ایران بارها و به طرق مختلف مورد آزمایش قرار گرفته اند تا میزان شکرگزاری خود را نشان دهند و در نهایت، مبانیِ درستِ حکومتِ اسلامی و قدرت فکری که شاکله ی اصلی نظام  است باعث شد ملت عزیز ایران کما فی السابق بر عهد خود با نظام پابرجا بماند.

در این میان کسانی هم بودند که تمام سعی و تلاش خود را در این راه به کار گرفتند که اعتماد ملت غیور ایران را به نظام اسلامی و ولی امر مسلمین کم کنند؛ اما از یاد برده بودند که «و مکروا و مکرالله والله خیر الماکرین»   نهم دی ماه سال88 یکی از این برهه های حساس بود تا مردم به همه ی جهان بفهمانند هنوز پای این انقلاب ایستاده اند؛ در چنین روزی بود که ملت غیور ایران فهمید که باید با روحیه ی انقلابی خود به میدان بیاید و به فتنه گران داخلی و خارجی بفهماند با یک ملتی روبرو اند که به نظام اسلامی معتقد است و با ولی امر خود عهد خون بسته است.

ملتی که حاضر نیست با نسخه ی از نفس افتاده ها این انقلاب را از دست بدهد. کوته فکران بدانند ملت ما ملتی است که همیشه در مقاطع حساس توانسته میزان ارادت خود را به نظام اسلامی نشان دهد و اثبات کند که لایق این چنین نعمت بزرگی بوده و هست. ملت انقلابی ما در آن روز انزجار خود را هم در برابر عوامل داخلی و هم در مقابل عوامل خارجی چون آمریکا نشان دادند.

ولی الان سوال اصلی اینجاست که چرا امروز عده ای فراموش کار، آن روزها را از یاد برده اند؟ چرا بعضی از این ساده اندیشان رؤیای رابطه با فرماندهان خارجی فتنه88 را در سر خود میپرورانند و نسبت به آنها خوشبین هستند؟ چرا برخی از این دلدادگان به غرب حاضر نیستند اشتباهات خود درباره اعتماد به آمریکا در زمان های مختلف را بپذیرند و به آن اقرار کنند؟ چرا آقایان نمی خواهند بفهمند راه حل همه ی مشکلات در ایستادگی است؛ در نگاه به درون است؛ در انقلابی بودن است...؟ تاریخ به ما یاد داده که اعتماد به آمریکا چیزی جز کودتای 28 مرداد، فتنه کوی دانشگاه، فتنه 88، نقض عهد، ... و چیزی جز دردسر ندارد. پس ای مسئولین آگاه باشید و از این چنین اتفاقاتی عبرت بگیرید؛ باشد که تقوای الهی پیشه کنید و با پیروی از سخن حق از مسیر انقلاب فاصله نگیرید.

جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه های اصفهان و علوم پزشکی

نظرات
حداکثر تعداد کاراکتر نظر 200 ميياشد
نظراتی که حاوی توهین یا افترا به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران باشد و یا با قوانین جمهوری اسلامی ایران و آموزه‌های دینی مغایرت داشته باشد منتشر نخواهد شد - لطفاً نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید
تورهای مسافرتی آفری
صفر تا صد انتخاب رشته مقطع دکتری ۱۴۰۳
قطر: بهترین راه توقف تنش منطقه، پایان دادن به جنگ غزه است
غرب و اسرائیل مواظب رفتارهایشان باشند!
جهان ۲۴۶ میلیارد دلار زیان، فقط به خاطر لجبازی های اردوغان
ایران از همیشه در منطقه قوی تر است
زمین‌لرزه شدیدی جنوب ژاپن را لرزاند
پیام شبانه سردار قاآنی به اسماعیل هنیه
انتقاد افسران صهیونیست از ناتوانی نیروی هوایی در مقابله با حملات پهپادی حزب‌الله
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
زمان حمله اسرائیل به ایران فاش شد
وزیر امور خارجه ایران عازم نیویورک شد
قوانین کپی رایت اینستاگرام: سفری در دنیای مالکیت معنوی
دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه تهران تمام الکترونیک برگزار می‌شود
بلیچینگ چیست و چگونه انجام می‌شود؟
قطار ملی ساخت ایران بزودی وارد خطوط مترو می‌شود
سیل بهاری چقدر خسارت داشته است؟
دعوت از وزاری چند کشور برای حضور در نمایشگاه کتاب
۷ پیشنهاد خرید کادو برای دانشجوی حقوق از وکیل استور
مسعود نجابتی تندیس طلای چهره هنر انقلاب را به مردم غزه تقدیم کرد
افزایش ۲۰ درصدی در حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری اعمال شد
۴ نکته مهم همکاری نکردن کودک برای از پوشک گرفتن + راه‌حل‌های آن!
نظرسنجی
بنظر شما باتوجه به حوادث اخیر فلسطین چقدر احتمال فروپاشی رژیم صهیونیستی وجود دارد؟




مشاهده نتایج
go to top